افعال گذشته به فرم Präteritum در زبان آلمانی — آموزک [ویدیوی آموزشی]

۵۸۸ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲
زمان مطالعه: ۱ دقیقه
افعال گذشته به فرم Präteritum در زبان آلمانی — آموزک [ویدیوی آموزشی]

در قسمت قبلی از مجموعه آموزک‌های زبان آلمانی مجله فرادرس به افعال گذشته در این زبان پرداختیم؛ مفهوم Partizip II را مرور کردیم و فرم کلی ساختن این نوع افعال را شرح دادیم. اکنون و در این مطلب، قصد داریم با چند ویدیوی کوتاه به سراغ آموزش افعال گذشته به فرم Präteritum در زبان آلمانی برویم.

 یکی از فرم‌های افعال گذشته در آلمانی به صورت Präteritum است. در همین راستا در آموزک‌هایی که در ادامه آمده‌اند، ابتدا به بررسی Präteritum افعال مهم sein و haben خواهیم پرداخت. سپس به بیان فرم کلی ساختن Präteritum برای افعال با قاعده در آلمانی می‌پردازیم و گام به گام حالت‌های مختلف آن را شرح خواهیم داد.

گفتنی است که در تدریس این مبحث مهم، از جداول و مثال‌های زیادی برای تفهمیم بهتر این موضوع گرامری استفاده شده است. همچنین در ویدئوهای مذکور معادل واژگان آلمانی به کار گرفته شده به فارسی و انگلیسی نیز عنوان شده‌‌اند تا درک آن‌ها برای زبان‌آموز آسان‌تر شود.

پس اگر به دنبال یادگیری افعال گذشته به فرم Präteritum در زبان آلمانی هستید و می‌خواهید به دانش خود در این زمینه بیافزایید، توصیه می‌کنیم ویدیوهای کوتاهی که در ادامه آمده‌اند را مشاهده کنید.

رای مشاهده قسمت بعدی از آموزک‌های زبان آلمانی روی این لینک کلیک کنید: افعال زمان آینده در زبان آلمانی --- آموزک [ویدیوی آموزشی]

+ لینک دانلود ویدیو

+ لینک دانلود ویدیو

+ لینک دانلود ویدیو

+ لینک دانلود ویدیو

+ لینک دانلود ویدیو

در صورتیکه ویدیوی بالا برای‌ شما مفید بوده است، آموزش‌هایی که در ادامه آمده‌اند نیز به شما پیشنهاد می‌شوند:

^^

بر اساس رای ۸ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
منابع:
مجله فرادرس
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *