یادگیری زبان های عجیب و غریب تر از انگلیسی

۱۸۲ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
زمان مطالعه: ۴ دقیقه
یادگیری زبان های عجیب و غریب تر از انگلیسی
سلب مسئولیت مطالب رپورتاژ آگهی: مجموعه‌ی «فرادرس» در تهیه‌ و تنظیم این محتوای تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی راجع به صحت آن نمی‌پذیرد.

بسیاری از افراد برای یادگیری یک زبان دوم، به سرعت به سراغ زبان انگلیسی می‌روند و این زبان را انتخاب می‌کنند. عمده علت این انتخاب به خاطر بین المللی بودن زبان انگلیسی و جایگاه ویژه‌ای است که این زبان در سراسر دنیا دارد. به جز زبان انگلیسی اما زبان‌های دیگری نیز وجود دارد که می توانید به سراغ یادگیری آن‌ها رفته و این زبان‌ها را فرا گیرید. در این مطلب قصد داریم تا شما را با زبان‌های عجیب و غریب‌تر از انگلیسی آشنا کرده و در رابطه با این زبان‌ها توضیحاتی به شما دهیم.

هر یک از زبان‌هایی که در این مطلب به آن اشاره می‌کنیم، جایگاه ویژه‌ای داشته و اهمیت بسیار زیادی دارند. شما می‌توانید با یادگیری این زبان‌ها، مهارت خود در مکالمه به زبان‌های دیگر را افزایش دهید. مرکز زبان گات به عنوان یکی از مهم ترین موسسات و مراکز آموزش زبان، سعی کرده تا یادگیری این زبان‌ها را آسان کرده و با برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف به دانشجویان کمک کند تا بتوانند به آن‌ها مسلط شوند.

زبان پرتغالی یکی از سخت‌‌ترین زبان‌ها جهت یادگیری

آموزش زبان پرتغالی

زبان پرتغالی که به عنوان یک زبان رومی تبار شناخته می‌شود، از زبان گالیسیایی-پرتغالی سرچشمه گرفته است و نسخه توسعه یافته این زبان شناخته می‌شود. زبان گالیسیایی-پرتغالی زبانی بود که در سده‌های میانه، در پادشاهی گالیسیا مورد استفاده قرار می‌گرفت و سخنوران آن در این دوره وجود داشتند. پرتغالی در حال حاضر یکی از زبان‌های رسمی در اتحادیه اروپا است که سازمان کشورهای آمریکایی، اتحادیه افریقا و انجمن کشورهای پرتغالی زبان نیز آن را به عنوان زبان رسمی در نظر گرفته‌اند.

این زبان سخنوران بسیار زیادی در سراسر جهان دارد و در حال حاضر بیش از 240 میلیون نفر به زبان پرتغالی صحبت می‌کنند. این تعداد بالا سخنور باعث شده تا پرتغالی تبدیل به ششمین زبان پرکاربرد جهان شود و این زبان در کشورهای آنگولا، کیپ ورد، برزیل، تیمور شرقی، گینه بیسائو، ماکائو، موزامبیک، پرتغال و... مورد استفاده قرار گیرد.

زبان پرتغالی را جز یکی از سخت‌ترین زبان‌ها جهت یادگیری طبقه‌بندی می‌کنند ولی شما می‌توانید این زبان را با کمک مرکز زبان گات با سرعت بسیار زیادی فرا گرفته و به زبان پرتغالی مسلط شوید. این زبان شباهت بسیار زیادی نیز به زبان اسپانیایی دارد، به طوری که سخنوران هر دو زبان می‌توانند تا حد نسبتا زیادی با یکدیگر صحبت کنند.

امروزه آموزشگاه‌های زبان بسیاری در تهران وجود دارد. اما زبان پرتغالی به علت کم یاب بودن در دسته زبان‌های نادر است. به ندرت می‌توان آموزشگاه زبانی را پیدا کرد که زبان پرتغالی را در آن تدریس کنند؛ آموزشگاه زبان پرتغالی در تهران آموزشگاه گات است که به عنوان بهترین آموزشگاه زبان در سطح شهر در حال فعالیت است. زبان آموزانی که به دنبال یادگیری زبان پرتغالی هستند، می‌توانند با مراجعه به آموزشگاه زبان گات و ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی از کلاس‌های زبان پرتغالی بهرمند شوند.

زبان نروژی لازمه مهاجران به منطقه اسکاندیناوی

یادگیری زبان نروژی

زبان نروژی یک زبان هندو اروپایی محسوب می‌شود که از شاخه زبان‌های اسکاندیناویایی است و از خانواده زبان ژرمنی است. نروژی، زبان رسمی کشور نروژ محسوب می‌شود. این زبان سخنوران بسیار زیادی در منطقه اسکاندیناوی دارد و لازمه مهاجرت به کشورهای این منطقه از اروپا، تسلط به زبان نروژی است.

اگر بخواهیم به سخنوران این زبان اشاره کنیم باید از چهار کشور نروژ، آمریکا، دانمارک و کانادا نام برده و به این آمار اشاره کنیم که در حال حاضر 4.8 میلیون نروژی به این زبان صحبت می‌کنند. در آمریکا نیز بیش از 50 هزار نفر به زبان نروژی صحبت کرده و این کشور مهاجران نروژی زبان بسیار زیادی دارد.

در کانادا و دانمارک نیز این زبان جایگاه ویژه‌ای دارد و بیش از 10 هزار نروژی زبان در این کشورها ساکن هستند. اگر قصد دارید تا به شمال اروپا و منطقه اسکاندیناوی سفر کنید و به راحتی با مردم این کشورها هم صحبت شوید، پیشنهاد می‌کنیم تا هر چه سریع‌تر در دوره‌های آموزش زبان نروژی در آموزشگاه زبان نروژی مرکز زبان گات شرکت کرده و به این زبان جذاب مسلط شوید.

زبان اسپانیایی فراگیرترین زبان دنیا

یادگیری زبان اسپانیایی

یکی از مهم ترین زبان‌های زنده دنیا، زبان اسپانیایی یا کاستیلی است. این زبان از هم خانواده‌های زبان رومی است و در حال حاضر یکی از پر گویش‌ترین زبان‌های زنده دنیا به حساب می‌آید. طبق آمارگیری‌های صورت گرفته در حال حاضر بیش از 500 میلیون نفر به زبان اسپانیایی صحبت می‌کنند و پس از زبان چینی، اسپانیایی پر تکلم ترین زبان دنیا است.

بزرگترین کشور اسپانیایی زبان با سخنوران بسیار زیاد مکزیک است. در ایالات متحده آمریکا نیز در حدود 20 درصد جمعیت این کشور اسپانیایی زبان هستند و در حال حاضر اسپانیایی را می‌توان زبان دوم مردم آمریکا دانست.

بخش غربی قاره آمریکا عموما اسپانیایی زبان هستند، در غرب اروپا نیز کشورهای زیادی به این زبان صحبت می‌کنند. گستره این زبان به کشورهای آفریقایی و آسیایی نیز رسیده و در حال حاضر در مراکش و ژاپن نیز افراد بسیار زیادی اسپانیایی زبان هستند.

اهمیت زبان اسپانیایی بسیار زیاد است و به همین دلیل پیشنهاد می‌شود که اگر به دنبال یادگیری یک زبان جدید هستید، آموزشگاه زبان اسپانیایی مرکز زبان گات را در اولویت بالا خود قرار دهید زیرا تعداد بالا سخنوران این زبان، اسپانیایی را به یک زبان مهم و کاربردی در دنیا تبدیل کرده است.

سخت‌ترین و آسان‌ترین زبان‌ها جهت یادگیری کدام هستند؟

اگر بخواهیم زبان‌های زنده دنیا را بررسی کرده و سخت‌ترین و آسان‌ترین زبان‌ها جهت یادگیری را برای شما لیست کنیم، می‌توانیم موارد زیر نام برده و به این زبان‌ها اشاره کنیم.

سخت‌ترین زبان جهت یادگیری: زبان چینی

چینی با وجود سخنوران بسیار زیادی که دارد، در حال حاضر سخت‌ترین زبان دنیا محسوب می‌شود. در این زبان بیش از 47000 نشانه وجود دارد که نشان از درجه سختی یادگیری این زبان است. البته طبق بررسی‌های صورت گرفته برای خواندن زبان چینی، تنها به 5000 تا 7000 نشانه نیاز دارید و دیگر نشانه‌ها اهمیت کمتری دارند.

آسان‌ترین زبان جهت یادگیری: زبان ایتالیایی

زبان ایتالیایی بسیار آسان است زیرا صرف فعل در آن قواعد پیچیده‌ای نداشته و کلمات همانطور که نوشته می‌شوند، خوانده می شوند. واژگان این زبان نیز عموما از زبان هندی و اروپایی ریشه گرفته شده است و به همین دلیل اگر به یک زبان دیگر این چنینی تسلط داشته باشید، اکثر واژگان ایتالیایی را می‌توانید به خوبی درک نمایید. زبان ایتالیایی ریتم بسیار جذابی دارد و همین ریتم باعث شده تا این زبان را به عنوان یک زبان موزیکال نیز طبقه‌بندی می‌کنند.

بر اساس رای ۴ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
۲ دیدگاه برای «یادگیری زبان های عجیب و غریب تر از انگلیسی»

درود بر تیم بسیار خفن فرادرس
احیانا برای زبان‌های خارجه آموزش نمیذارید؟
به خصوص برای ایتالیایی که هم آسونه هم مفید و هم متاسفانه منابعی که براش داریم نسبت به انگلیسی خیلی کمترن و در کل تو ایران اونقدر رایج نیست 🙁

با سلام؛

به‌تازگی علاوه بر زبان انگلیسی، آموزش‌های زبان اسپانیایی و فرانسوی نیز به مجله فرادرس اضافه شده‌اند:

آموزش زبان اسپانیایی

آموزش زبان فرانسوی

مجموعه فیلم آموزش زبان‌های خارجی

با تشکر

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *