کلاب هاوس برای اندروید — دانلود نسخه رسمی و بررسی نسخه های غیر رسمی

۶۴۹ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲
زمان مطالعه: ۵ دقیقه
کلاب هاوس برای اندروید — دانلود نسخه رسمی و بررسی نسخه های غیر رسمی

از جمله شبکه‌های اجتماعی پر طرفدار، کلاب هاوس است و افراد با مقاصد گوناگون می‌توانند از این اپلیکیشن استفاده کنند. برگزاری جلسات تخصصی صوتی در زمینه‌های گوناگون مانند بازاریابی دیجیتال از جمله مزیت‌های این شبکه اجتماعی به شمار می‌آید و می‌توان این اپلیکیشن را روشی جدید برای اجرای پادکست اما به صورت زنده به شمار آورد. نسخه اولیه این نرم‌افزار تنها برای گوشی‌های موبایل و تبلت‌های اپل توسعه یافته بود اما با توجه به استقبال گسترده از این اپلیکیشن، نسخه‌های غیررسمی کلاب هاوس برای اندروید نیز توسعه پیدا کردند و در این مطلب قصد داریم تا این نسخه‌ها را معرفی و نحوه نصب و استفاده از آن‌ها را بررسی کنیم. همچنین به تازگی نسخه رسمی اما بتای کلاب هاوس نیز به صورت محدود ارائه شده است که در ادامه فایل آن را نیز برای دانلود در اختیار شما قرار داده‌ایم.

نسخه رسمی کلاب هاوس برای اندروید

بعد از حدود ۱ سال از انتشار نسخه iOS کلاب هاوس، نسخه کلاب هاوس برای اندروید نیز در نهم ماه مه ۲۰۲۱ منتشر شد. این نسخه در حال حاضر از طریق گوگل‌پلی با ip آمریکا قابل دانلود است و در کشورهای دیگر به صورت «پیش‌ ثبت‌نام» (Pre-Register) قرار داده شده است. شرکت سازنده هدف از این کار را جمع‌آوری بازخوردها و اضافه کردن ویژگی‌هایی مانند پرداخت‌ها و ایجاد کلاب‌ها ذکر کرده است. به طور قطع در هفته‌ها و روزهای بعد از این تاریخ، برای سایر کشورها نیز نصب اپلیکیشن کلاب هاوس برای اندروید از گوگل‌پلی میسر خواهد شد. با این وجود، بنابر اعلام شرکت سازنده، همچنان برای دریافت این اپلیکیشن باید دعوتنامه داشته باشید.

دانلود نسخه کلاب هاوس برای اندروید

همانطور که گفته شد، نسخه آزمایشی (بتا) این اپلیکیشن در گوگل‌پلی در حال حاضر تنها در آمریکا قابل دانلود است. به همین دلیل، فایل نصبی (APK) آن‌را در زیر برای دانلود قرار داده‌ایم. البته این نسخه به صورت آزمایشی است و شامل اشکالاتی خواهد بود.

با این وجود پیشنهاد می‌کنیم که حتما از نسخه‌های رسمی کلاب هاوس برای اندروید استفاده کنید چراکه نسخه‌های غیررسمی، امنیت تضمین شده‌ای ندارند.

جهت دانلود نسخه رسمی بتای کلاب هاوس برای اندروید + اینجا کلیک کنید.

تاریخ انتشار جهانی کلاب هاوس برای اندروید

کلاب‌هاوس در توییتی اعلام کرد که نسخه اندروید کلاب‌هاوس برای ژاپن، برزیل و روسیه در روز سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ و برای هند و نیجریه، صبح روز جمعه ۳۱ اردیبهشت منتشر خواهد شد. سایر کشورها نیز تا عصر روز جمعه ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ به نسخه رسمی کلاب هاوس برای اندروید دسترسی خواهند داشت.

کلاب هاوس برای اندروید

در ادامه مطلب، نحوه نصب و همچنین سایر نسخه‌های غیررسمی کلاب هاوس برای اندروید آورده شده است.

کلاب هاوس برای اندروید

دلیل محبوبیت کلاب هاوس

آن‌‌چه که این اپلیکیشن را به یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی تبدیل کرده، قابلیت بکارگیری آن در بسیاری از حوزه‌ها از بازاریابی گرفته تا سیاست است. فرض کنید که بخواهید در رابطه با ارز دیجیتال یک همایش برگزار کنید و در آن، نحوه ساخت NFT را بررسی کنید. این کار به سادگی در کلاب هاوس امکان‌پذیر خواهد بود. در مثالی دیگر فرض کنید بخواهید در یک کلاس آموزشی با شاگردان خود در رابطه با سبک‌های نقاشی صحبت کنید و آ‌ن را با ترکیب‌بندی در عکاسی مرتبط کنید و همه این مسائل در کلاب‌هاوس امکان‌پذیر است.

حال اگر نسخه کلاب هاوس برای اندروید را در اختیار داشته باشید و سایر شاگردان شما نیز به این اپلیکیشن دسترسی داشته باشند، برقراری ارتباط با مخاطب به شکل ساده‌تری صورت می‌گیرد.

ایلان ماسک و حضور او در کلاب هاوس

محبوبیت این اپلیکیشن زمانی آغاز شد که هنوز هیچ اپلیکیشنی با نام کلاب هاوس برای اندروید ساخته نشده بود. این اپلیکیشن از مارس ۲۰۲۰ حضور داشته و در ماه مه همان سال در حدود ۱۵۰۰ کاربر داشته است. اما زمانی که ایلان ماسک مصاحبه‌ای صوتی را با مدیر عامل اجرایی یک شرکت مالی و اعتباری به نام «Robinhood» انجام داد، این اپلیکیشن به یکی از پلتفرم‌های محبوب کاربران تبدیل شد. این رویداد سبب شد تا افراد حاضر در روم کلاب‌هاوس به حداکثر تعداد خود برسند. به این ترتیب بود که در فوریه سال ۲۰۲۱، این اپلیکیشن دارای دو میلیون کاربر بود و در حال حاضر به یکی از برترین استارت‌آپ‌ها تبدیل شده است.

ایلان ماسک و کلاب هاوس

کلاب هاوس اندروید چیست ؟

نسخه‌هایی غیر رسمی و رسمی از کلاب هاوس برای اندروید توسعه پیدا کرده‌اند که در نسخه‌های غیر رسمی، دو مورد از پرطرفدارترین آن‌ها، هاوس‌کلاب و کلاب‌هاوز هستند که در ادامه متن نحوه دانلود و استفاده از ‌آن‌ها را بیان می‌کنیم.

هاوس کلاب نسخه غیر رسمی کلاب هاوس برای اندروید

در ادامه قصد داریم نسخه غیر رسمی کلاب هاوس برای اندروید را معرفی کنیم. البته توجه داشته باشید که تمامی نسخه‌های غیر رسمی کلاب هاوس برای اندروید دارای مشکلات مختلفی از جمله کیفیت صدای پایین هستند اما نکته مهم‌تر از این مسائل، امنیت پایین نسخه‌های غیررسمی است و بنابراین نصب این برنامه‌ها با مسئولیت کاربر انجام می‌شود و توصیه ما این نیست که نسخه‌های  غیررسمی کلاب هاوس برای اندروید را نصب کنید.

هاوس کلاب برای اندروید

نکته مهم در رابطه با هاوس کلاب یعنی همان نسخه غیررسمی کلاب هاوس برای اندروید این است که ممکن است قادر به ثبت نام با این اپلیکیشن نباشید. درصورتیکه از قبل دعوتنامه کلاب هاوس را داشته باشید ثبت نام بدون مشکل انجام خواهد شد اما زمانی که دعوتنامه نداشته باشید پیشنهاد می‌شود که فرآیند ثبت نام و ایجاد حساب کاربری را از طریق یک گوشی اپل انجام دهید. بعلاوه، این نسخه از کلاب هاوس برای اندروید با مشکل کیفیت پایین صدا روبروست. نسخه غیر رسمی کلاب هاوس برای اندروید در گوگل‌پلی موجود نیست و برای دانلود آن باید از «Github» اقدام کنید که لینک دانلود آن در زیر آورده شده است.

  • لینک دانلود هاوس کلاب برای اندروید از Github: «+»

با کلیک بر روی لینک بالا به صفحه زیر دسترسی پیدا می‌کنید که تمامی کدهای برنامه موجود است.

کلاب هاوس گیت هاب

البته برای این‌که به فایل نصبی یا همان فایل «apk» کلاب هاوس برای اندروید دسترسی پیدا کنیم باید بر روی بخش «Releases» در این صفحه کلیک کنیم.

هاوس کلاب گیت هاب

با کلیک بر روی این صفحه، نسخه‌های مختلف کلاب هاوس برای اندروید در دسترس خواهند بود. برای دانلود باید بر روی فایل با پسوند «apk» کلیک کنیم.

نصب هاوس کلاب

اگر با گوشی موبایل این برنامه را دانلود کنید، پیش از دانلود به شما در رابطه با خطرناک بودن این فایل دانلودی هشدار داده می‌شود که برای ادامه دانلود باید دکمه «OK» یا هر دکمه دیگری برای تایید دانلود را لمس کنید.

کلاب هاوس برای اندروید

نصب هاوس کلاب

بعد از دانلود هاوس کلاب باید آن‌را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب کنیم. از آن‌جایی نصب این برنامه به طور مستقیم و از گوگل‌پلی انجام نمی‌شود، برای نصب باید مراحل دیگری طی شوند. در حقیقت، بعد از دانلود، کافی است فایل دانلودی را لمس کنید که این کار از نوار «اعلان‌ها» (Notification) نیز انجام‌پذیر است.

نصب کلاب هاوس برای اندروید

به دلیل مسائل امنیتی، نصب اپلیکیشن‌ها از محلی به غیر از گوگل‌پلی امکان‌پذیر نیست و پیش از نصب باید تاییدیه نصب توسط کاربر انجام و فرآیند نصب به طور دستی انجام شود. به طور مثال فرض کنید بخواهیم به طور مستقیم و بعد از دانلود، این اپلیکیشن را نصب کنیم. در ابتدا پیغامی ظاهر می‌شود و اجازه دسترسی به نصب از طریق گوگل کروم - یا هر برنامه دیگری - را از کاربر می‌خواهد. برای ادامه باید دکمه «Setting» را لمس کنید. نصب هاوس کلاب

 

در ادامه، برای نصب هاوس کلاب باید «Allow from this source» را فعال کنید.

نصب کلاب هاوس برای دانلود

با طی کردن این مراحل، نسخه غیر رسمی کلاب هاوس برای اندروید یعنی هاوس کلاب نصب خواهد شد. بعد از نصب و باز کردن اپلیکیشن، پیامی مبنی بر غیر رسمی بودن اپلیکیشن ظاهر می‌شود و بعد از آن می‌توانید به ادامه فرآیند ساختن حساب کاربری خود بپردازید.

کلاب هاوز نسخه غیر رسمی دیگر کلاب هاوس

نسخه غیر رسمی دیگر از کلاب هاوس را با نام کلاب هاوز می‌توانید از سایت کافه بازار دانلود کنید که لینک دانلود آن در ادامه آورده شده است.

  • دانلود کلاب هاوس برای اندروید یا نسخه غیر رسمی به نام کلاب هاوز از کافه بازار: «+»

نسخه رسمی کلاب هاوس برای اندروید

نسخه رسمی کلاب هاوس برای اندروید در نهم می سال ۲۰۲۱ منتشر شد یعنی چند ماه زودتر از آن‌چه که سازندگان این اپلیکیشن اعلام کرده بودند. با این وجود، همانطور که در ابتدای متن نیز گفته شد، نسخه فعلی به صورت آزمایشی بوده و در هفته‌های آینده برای دانلود از طریق سایر کشورها به غیر از آمریکا نیز آماده می‌شود.

بر اساس رای ۰ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
منابع:
theguardiantechidence
۲ دیدگاه برای «کلاب هاوس برای اندروید — دانلود نسخه رسمی و بررسی نسخه های غیر رسمی»

سلام من اندروید گوشیم 5.۱.۱ هرچی نصب میکنم میگه مشکلی در تجزیه بسته وجود دارد اگه کسی می‌تونه کلاب هاوس برای اندروید ۵ برام بفرسته ممنون میشم.

کلاب هوس کلا چرت و پرته

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *