کسب درآمد از طریق کلیک بر روی تبلیغات — مزایا، معایب و درآمد

۱۸۱۴ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۰۵ دی ۱۴۰۱
زمان مطالعه: ۱۶ دقیقه
کسب درآمد از طریق کلیک بر روی تبلیغات — مزایا، معایب و درآمد

کسب درآمد کلیکی یکی از روش‌های محبوب برای کسب درآمد آنلاین برای کاربران اینترنت است. در این روش، کاربران با کلیک روی تبلیغات مختلف و مشاهده آن‌ها مبلغ کمی را دریافت می‌کنند. این کار به مهارت‌های خاصی نیاز ندارد و یکی از روش‌های کسب درآمد آسان و پاره‌وقت محسوب می‌شود. در این مطلب، درباره روش‌های کسب درآمد از طریق کلیک بر روی تبلیغات و مزایا و معایب آن‌ها می‌خوانید و با تعدادی از وب‌سایت‌های معتبر PTC آشنا می‌شوید.

فهرست مطالب این نوشته

کسب درآمد از طریق کلیک بر روی تبلیغات

«کسب درآمد کلیکی» (Paid to Click | PTC) از روش‌های کسب درآمد اینترنتی از طریق مشاهده تبلیغات و شرکت در نظرسنجی‌هاست. در این روش تبلیغاتی، وب‌سایت‌های PTC به عنوان واسطه‌ای میان تبلیغ‌کنندگان و کاربران عمل می‌کنند. درواقع، تبلیغ‌کنندگانی که به دنبال جذب ترافیک بیشتر هستند، از وب‌سایت‌های PTC برای یافتن بازدیدکنندگان جدید کمک می‌گیرند. بازدیدکنندگان نیز به‌ازای هر بازدید از تبلیغات، مبلغ کمی را در حساب بانکی، حساب PayPal یا کیف پول ارز دیجیتال خود دریافت می‌کنند.

عضویت در سایت‌های PTC و کسب درآمد از طریق آن‌ها به ابزار و مهارت‌های خاصی نیاز ندارد. برای این کار تنها باید یک کامپیوتر شخصی یا لپتاپ داشته باشید، به حساب ایمیل خود دسترسی داشته باشید، حساب کاربری شخصی برای دریافت درآمد تبلیغات در سایت‌هایی مانند PayPal یا Payza یا کیف پول ارز دیجیتال موردنیاز را داشته باشید و به اینترنت متصل باشید.

مزایای کسب درآمد از طریق کلیک بر روی تبلیغات

بهره‌گیری از وب‌سایت‌های PTC و کسب درآمد از طریق کلیک بر روی تبلیغات مزایای زیادی دارد که از میان آن‌ها می‌توان به ساده بودن کاربری وب‌سایت‌های PTC، امکان واگذاری تبلیغات در هر زمینه کاری به وب‌سایت‌های تبلیغات کلیکی و کسب درآمد سریع اشاره کرد. در فهرست زیر، تعدادی از مزایای کسب درآمد از طریق کلیک بر روی تبلیغات را شرح می‌دهیم.

  • تقریباً تمام کسب و کارها با هر زمینه کاری می‌توانند برای تبلیغات خود از وب‌سایت‌های PTC استفاده کنند. کسب و کارها با اهداف مختلفی از جمله افزایش تعداد کاربران، افزایش تعداد ثبت‌نام‌ها، افزایش فروش، برقراری ارتباط با مخاطبان و یافتن مشتریان جدید از خدمات تبلیغاتی وب‌سایت‌های PTC بهره می‌گیرند.
  • کاربران می‌توانند بدون داشتن مهارت‌ها یا امکانات خاص، از طریق کلیک بر روی تبلیغات به شکل آنلاین درآمد کسب کنند. کلیک روی تبلیغات و مشاهده آن‌ها از فعالیت‌های اصلی کاربران وب‌سایت‌های PTC برای کسب درآمد است. اما امروزه، شرکت‌های PTC گزینه‌های دیگری را نیز برای جلب رضایت کاربران به روش‌های کسب درآمد کلیکی افزوده‌اند. بنابراین کاربران می‌توانند با عضویت در این وب‌سایت‌ها، روش مناسب برای کسب درآمد کلیکی خود را نیز انتخاب کنند.
  • می‌توان از وب‌سایت‌های PTC برای کشف منابع جالب محتوا بهره گرفت. زمانی که کاربران روی تبلیغات این وب‌سایت‌ها کلیک می‌کنند، ممکن است منبعی مفید، محصولی جدید و کارآمد، راه‌حلی برای مشکلات خود یا هر محتوای جالب دیگری را بر اساس علاقه‌مندی‌ها و سلیقه خود بیابند.
  • کسب درآمد از طریق کلیک بر روی تبلیغات از آسان‌ترین روش‌های کسب درآمد آنلاین است. کاربران وب‌سایت‌های PTC می‌توانند تنها در چند ثانیه درآمدی را از طریق مشاهده تبلیغات کسب و کارهای مختلف کسب کنند، اگرچه این درآمد چندان زیاد نیست. همچنین، در بیشتر این وب‌سایت‌ها کاربران به سرمایه‌گذاری اولیه یا پرداخت حق عضویت نیازی ندارند.
مزایای کسب درآمد از طریق کلیک بر روی تبلیغات

معایب کسب درآمد از طریق کلیک بر روی تبلیغات

همان‌طور که گفتیم بهره‌گیری از روش PTC برای کسب درآمد مزایای زیادی دارد، اما این روش کسب درآمد معایبی نیز دارد. از مهم‌ترین معایب کسب درآمد از طریق کلیک بر روی تبلیغات می‌توان وجود وب‌سایت‌های متقلب و کلاهبردار در زمینه PTC و کم بودن درآمد این روش را نام برد.

  • در زمینه PTC وب‌سایت‌های متقلب و کلاهبردار زیادی وجود دارند و باید در انتخاب پلتفرم فعالیت کلیکی دقت بسیار زیادی داشته باشید تا متضرر نشوید.
  • معمولاً درآمد کسب شده در وب‌سایت‌های PTC ناچیز است. می‌توان گفت که تقریباً ۹۵ درصد از کاربران PTC نمی‌توانند درآمد چندان زیادی از طریق کلیک بر روی تبلیغات کسب کنند.

روش‌های کسب درآمد از طریق کلیک بر روی تبلیغات

در گذشته، کاربران تنها با کلیک بر روی تبلیغات می‌توانستند از طریق وب‌سایت‌های PTC درآمد کسب کنند. اما امروزه روش‌های متعددی برای کسب درآمد از طریق وب‌سایت‌های PTC معرفی شده است. از این روش‌ها می‌توان کلیک روی تبلیغات، تماشای ویدیوهای تبلیغاتی، شرکت در نظرسنجی‌ها، دانلود و نصب اپلیکیشن، ثبت‌نام در وب‌سایت‌های مختلف، بازی‌های آنلاین و... را نام برد.

در ادامه تعدادی از مهم‌ترین روش‌های کسب درآمد از طریق کلیک بر روی تبلیغات را به شما معرفی می‌کنیم. برای آشنایی بیشتر با روش‌های مختلف کسب درآمد از طریق وب‌سایت‌های PTC، مطالعه مطلب «کسب درآمد از طریق دیدن تبلیغات + معرفی ۷ روش» را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

روش های کسب درآمد از طریق کلیک بر روی تبلیغات PTC

مشاهده تبلیغات

همان‌طور که گفتیم، در وب‌سایت‌های PTC می‌توانید با کلیک روی تبلیغات و مشاهده آن‌ها درآمد کسب کنید. بیشتر اوقات، تبلیغات به شکل روزانه در حساب کاربری شما به‌روزرسانی می‌شوند.

گاهی اوقات ممکن است وب‌سایت‌ها از شما بخواهند که پس از کلیک روی تبلیغات، یک معمای ساده را حل کنید یا به پرسشی پاسخ بدهید. پس از باز کردن تبلیغ، باید در صفحه آن بمانید تا تایمر مربوط به آن، شمارش معکوس را به پایان برساند. زمان مدنظر برای مشاهده تبلیغ از ۳ تا ۳۰ ثانیه متغیر است و به مبلغ پرداختی آن تبلیغ بستگی دارد. سپس زمانی که به حداقل مبلغ قابل برداشت برسید، می‌توانید مبلغ کارکرد خود را از وب‌سایت دریافت کنید.

شرکت در نظر سنجی

شرکت کردن در نظرسنجی یکی از بهترین روش‌های کسب درآمد از طریق وب‌سایت‌های PTC است. این کار به تخصص یا مهارت خاصی نیاز ندارد و تنها برای دریافت بازخورد کاربران اینترنت درباره موضوعات مختلف انجام می‌شود. این نظرسنجی‌ها بر اساس ویژگی‌های شخصی کاربران مانند جنسیت، گروه سنی، شغل، میانگین درآمد یا محل زندگی طراحی می‌شوند و تنها کاربرانی با ویژگی‌های مشخص می‌توانند در هر نظرسنجی شرکت کنند.

مبلغ پیشنهادی وب‌سایت‌های کسب درآمد کلیکی بابت نظرسنجی‌ها نیز متفاوت است و به معیارهای مختلفی بستگی دارد. از این معیارها می‌توان به طول نظرسنجی، زمان مورد نیاز برای تکمیل فرم و مخاطبان هدف نظرسنجی اشاره کرد.

برنامه‌های ارجاعی

«برنامه‌های ارجاعی یا ریفرال» (Referral Programs) از بهترین گزینه‌های کسب درآمد در وب‌سایت‌های PTC محسوب می‌شوند. با استفاده از این گزینه می‌توانید کاربران جدیدی را به وب‌سایت PTC مدنظر خود معرفی کنید و بابت هر معرفی، کمیسیون دریافت کنید. به این ترتیب، شما بابت معرفی هر فرد به وب‌سایت مدنظر، جایزه‌ای دریافت می‌کنید و درصدی از درآمد آن افراد را نیز به عنوان کمیسیون دریافت می‌کنید. میزان کمیسیون برنامه‌های ارجاعی در وب‌سایت‌های PTC به طور میانگین ده درصد از درآمد هر فردِ معرفی‌شده است.

انجام فعالیت‌های پیشنهادی وب‌سایت

وب‌سایت‌های PTC به طور معمول فعالیت‌های مختلفی را در Offerwallهای خود برای کسب درآمد به کاربران پیشنهاد می‌دهند. معمولاً بابت انجام هر فعالیت، تعدادی سکه یا امتیاز به کاربران داده می‌شود و پس از دریافت تعداد مشخصی از این امتیازها، مبلغ مدنظر به حساب کاربران واریز می‌شود. از فعالیت‌های پیشنهادی رایج در وب‌سایت‌های PTC می‌توان موارد زیر را نام برد.

  • دانلود و نصب اپلیکیشن
  • تماشای ویدیو
  • ثبت‌نام در وب‌سایت‌های مختلف
  • شرکت در نظرسنجی‌ها
  • بازی کردن

تقلب در کلیک یا کلاهبرداری کلیکی

«تقلب کلیکی» (Click Fraud) شکلی از کلاهبرداری است که در آن، آمار ترافیک غیرواقعی از طریق ربات‌ها به تبلیغ‌کنندگان نمایش داده می‌شود. همان‌طور که می‌دانید در استراتژی تبلیغات کلیکی یا PPC، تبلیغ‌کنندگان به وب‌سایت‌ها و پلتفرم‌های مختلفی بابت نمایش تبلیغات به کاربران و هر کلیک روی این تبلیغات، مبلغی را پرداخت می‌کنند. وب‌سایت‌های کلیکی متقلب با استفاده از برنامه‌های ثبت کلیک خودکار، به تبلیغ‌دهندگان آماری را ارائه می‌دهند که نشان دهنده کلیک تعداد زیادی مشتری احتمالی روی تبلیغات است، اما در واقع هیچ‌کدام از این کلیک‌ها واقعی نیست و برای تبلیغ‌کننده سودی از آن‌ها حاصل نمی‌شود.

تقلب کلیکی اغلب به منظور افزایش درآمد وب‌سایت میزبان PTC و دریافت مبالغ زیاد از تبلیغ‌کنندگان انجام می‌شود. گاهی اوقات نیز از این روش تقلب برای افزایش رتبه وب‌سایت‌ها در موتورهای جستجو بهره گرفته می‌شود.

گاهی اوقات نیز ممکن است مشتریان یا رقیبان کسب و کارها از این روش برای اتلاف بودجه رقیب خود استفاده کنند. برای مثال، ممکن است رقیبان با خرید کلیک‌های تقلبی برای تبلیغ شما روی یک کلمه کلیدی خاص، هزینه‌های شما برای تبلیغ در آن کلمه کلیدی را به شکل قابل توجهی افزایش دهند.

توجه داشته باشید که بیشتر اوقات، کلیک مشتریان واقعی روی تبلیغات بدون قصد خرید از شما، تقلب کلیکی محسوب نمی‌شود. اما گاهی اوقات ممکن است مشتریان نیز با استفاده از برنامه‌ها، اسکریپت‌های خودکار و ربات‌های ثبت کلیک تقلبی، تعداد کلیک‌های غیرواقعی کسب و کارها را افزایش دهند.

تقلب در کلیک یا کلاهبرداری کلیکی

انواع تقلب کلیکی

همان‌طور که گفتیم، تقلب کلیکی انواع مختلفی دارد که در فهرست زیر، تعدادی از آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

  • «تقلب در تبلیغ» (Ad Fraud): در این روش، منتشرکنندگان تبلیغ با ساختن وب‌سایت‌های میزبان تبلیغات بنری و متنی، کانال‌هایی برای افزایش کلیک‌های غیرواقعی ایجاد می‌کنند و از این طریق درآمد کسب می‌کنند.
  • «بات تقلب کلیکی» (Click Fraud Bot): در این روش، کلیک‌های زیادی توسط ربات‌ها برای تبلیغات مختلف ثبت می‌شود.
  • «مزرعه کلیکی» (Click Farm): بعضی سازمان‌ها افرادی را برای کلیک روی تبلیغات استخدام می‌کنند. به این سازمان‌ها مزرعه کلیکی گفته می‌شود. مزرعه‌های کلیکی به طور معمول در مکان‌هایی که دستمزد کارگران پایین باشد، میزبانی می‌شوند.
  • «گنجاندن پیکسل در تبلیغات» (Pixel Stuffing): بعضی از وب‌سایت‌های منتشرکننده تبلیغات، تبلیغاتی با اندازه ۱x۱ پیکسل را در وب‌سایت خود قرار می‌دهند. در نتیجه کاربران بدون این که متوجه شوند، تعداد زیادی تبلیغ را در یک صفحه مشاهده می‌کنند و درآمد وب‌سایتِ میزبان تبلیغات را افزایش می‌دهند.
  • «گنجاندن تبلیغات زیاد در صفحه» (Ad Stacking): این فرآیند نیز شبیه به گنجاندن پیکسل در تبلیغات است. در این روش، تبلیغات موجود در صفحه‌های وب برای کاربران قابل مشاهده نیستند، چراکه تعداد زیادی تبلیغ دقیقاً روی هم قرار داده می‌شوند.
  • «تقلب در موقعیت مکانی» (Location Fraud): در این نوع از تقلب کلیکی، تقلب‌کننده برای جلوگیری از شناخته شدن تلاش می‌کند که با استفاده از VPN، موقعیت جغرافیایی خود را تغییر دهد.
  • «تقلب در تعداد نمایش ویدیوها» (Video Viewing Fraud): در این روش تقلب، افراد متقلب با استفاده از بات‌ها، تعداد نمایش (View) تبلیغات ویدیویی را افزایش می‌دهند تا وب‌سایت میزبان تبلیغ، درآمد بیشتری کسب کند.
  • «سوء استفاده کلیکی رقیبان» (Competitor Click Abuse): همان‌طور که پیش‌تر گفتیم، ممکن است بعضی از کسب و کارها برای افزایش هزینه‌های تبلیغات کسب و کارهای رقیب خود از روش‌های افزایش تعداد کلیک‌های تقلبی استفاده کنند.
  • «برون‌سپاری» (Crowdsourcing): در این روش، تبلیغ‌کنندگان با درخواست از کاربرانی که به خرید از ,وب‌سایت‌های تبلیغ‌کننده علاقه‌مند نیستند، آن‌ها را به کلیک روی تبلیغات وادار می‌کنند.
  • «ترافیک جایزه‌ای» (Incentivized traffic): در این روش، وب‌سایت‌ها بابت کلیک روی تبلیغات به کاربران جایزه می‌دهند، در حالی که کاربران علاقه‌ای به مشاهده این تبلیغات ندارند. برای مثال، بعضی از بازی‌های موبایل به کاربران خود بابت مشاهده تبلیغات، جایزه می‌دهند.
انواع تقلب کلیکی
انواع تقلب کلیکی

نحوه شناسایی وب‌سایت‌های کلیکی متقلب

کسب و کارها برای جلوگیری از تقلب کلیکی باید اقدامات زیر را انجام دهند.

  • تحت نظر داشتن رفتار کاربران: نظارت بر تعداد کلیک‌های مشکوک از طرف ISPهای مشابه می‌تواند به تشخیص کلیک‌های تقلبی کمک کند.
  • آگاه بودن از اقدامات و فعالیت‌های رقیبان: سازمان‌ها معمولاً از نرم‌افزارهای ردیاب کلیک برای دریافت گزارش تعداد کلیک‌های یکتا و مجموع کلیک‌ها استفاده می‌کنند تا رقیبانی که به تقلب کلیکی علیه آن‌ها دست می‌زنند را شناسایی کنند.
  • استفاده از برنامه‌های مسدودکننده کلیک‌های تقلبی: نرم‌افزارهای جلوگیری از تقلب کلیکی می‌توانند فعالیت‌های مشکوک یا مخرب را شناسایی کنند و منابع ترافیک مخرب را به شکل خودکار مسدود کنند.
  • ساخت گزارش‌های ارجاعی با استفاده از نرم‌افزار: این گزارش‌ها به شما در شناسایی وب‌سایت‌های مخرب کمک می‌کنند. به طور معمول، وب‌سایت‌های مخرب تعداد زیادی بازدیدکننده مشکوک را به سایت شما هدایت می‌کنند تا به آن آسیب برسانند.
  • تعیین قیمت‌های مختلف برای تبلیغات در وب‌سایت‌های مختلف: این کار به محدود کردن ریسک‌های مالی از طریق محدود کردن مبلغ پرداختی بابت هر تبلیغ کمک می‌کند.

شبکه‌های تبلیغاتی نیز اقداماتی را برای جلوگیری از تقلب کلیکی انجام می‌دهند. برای مثال، سیستم شناسایی خودکار گوگل از الگوریتم‌های مختلف و یادگیری ماشین برای تحلیل و شناسایی اقدامات مشکوک به تقلب کلیکی بهره می‌گیرد. اگر این سیستم فعالیت مشکوکی را شناسایی کند، گوگل آن فعالیت را به شکل دستی و با جزئیات بیشتر بررسی خواهد کرد.

ویژگی‌های وب‌سایت‌های کسب درآمد کلیکی معتبر

برای شناسایی وب‌سایت‌های PTC معتبر یا متقلب، علاوه بر نکاتی که در بخش قبلی گفته شد باید به ویژگی‌های وب‌سایت‌های معتبر نیز توجه کرد. از ویژگی‌های وب‌سایت‌های کسب درآمد کلیکی معتبر می‌توان به موارد فهرست زیر اشاره کرد.

  • عضویت در بیشتر وب‌سایت‌های کسب درآمد کلیکی معتبر، کاملاً رایگان است.
  • وب‌سایت‌های معتبر به طور معمول گزینه‌های متنوعی برای کسب درآمد کلیکی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند.
  • فرآیند پرداخت به کاربران در وب‌سایت‌های معتبر معمولاً ساده و سریع است.
  • سایت‌های معتبر معمولاً میان کاربران، شناخته‌شده هستند و با فعالیت مداوم، اعتبار و شهرت مطلوبی کسب کرده‌اند.
  • حداقل مبلغ پرداختی در وب‌سایت‌های معتبر، مبلغی به نسبت کم و هدفی قابل دستیابی است.
  • وب‌سایت‌های کسب درآمد کلیکی معتبر معمولاً به درخواست‌های مشتریان در بخش پشتیبانی خدمات به سرعت پاسخ می‌دهند.
  • وب‌سایت‌هایی که تالارهای گفتگوی اختصاصی برای کاربران خود طراحی کرده‌اند معمولاً معتبر هستند.
  • وب‌سایت‌های معتبر معمولاً در شبکه‌های اجتماعی حضور فعالی دارند و در میان کاربران شناخته‌شده هستند.
  • به طور معمول، بخشی برای اثبات حقیقی بودن پرداختی‌های کاربران در وب‌سایت‌های معتبر وجود دارد که رسید تراکنش‌های انجام شده را نشان می‌دهد.
روش های شناسایی وب سایت های کلیکی معتبر

نکات مهم برای کسب درآمد از طریق تبلیغات کلیکی

همان‌طور که می‌دانید، وب‌سایت‌های متقلب زیادی وجود دارند که برخلاف وعده‌هایشان، هیچ مبلغی را به کاربران بازدیدکننده تبلیغات پرداخت نمی‌کنند و تنها تعداد معدودی از وب‌سایت‌های PTC معتبر هستند. برای دوری از وب‌سایت‌های متقلب (Scam) بهتر است از فعالیت در سایت‌هایی با ویژگی‌های زیر دوری کنید.

  • وب‌سایت‌هایی که مبالغ درآمد بالایی را به کاربران خود وعده می‌دهند.
  • وب‌سایت‌هایی که سطح‌های ارتقا رتبه بالایی دارند.
  • سایت‌هایی که از شما برای دریافت اجازه کلیک یا برداشت پول، درخواست پول می‌کنند.
  • وب‌سایت‌هایی که «تالار گفتگو یا فروم» (Forum) فعالی ندارند.
  • آن دسته از وب‌سایت‌های PTC که دامنه‌هایی شبیه به سایت‌های مشهور تبلیغات کلیکی دارند.
  • سایت‌هایی که «قوانین سرویس یا شرایط استفاده از خدمات» (Terms of Service)، مالک و موقعیت مکانی مشخصی ندارند.

همچنین برای کسب درآمد از طریق کلیک روی تبلیغات، بهتر است به نکات زیر توجه کنید.

  • تنها در وب‌سایت‌های معتبر و شناخته شده عضو شوید.
  • برای هر وب‌سایت PTC، یک رمز عبور متفاوت انتخاب کنید. می‌توانید از ابزارهای مدیریت رمز عبور مانند LastPass برای ساخت و یادآوری رمز عبورهای مختلف استفاده کنید.
  • روش‌های شناسایی وب‌سایت‌های PTC متقلب را بیاموزید.
  • شرایط استفاده از خدمات وب‌سایت‌ها را پیش از عضویت در آن‌ها بخوانید، به قوانین و مقررات آن‌ها عمل کنید و پرسش‌های خود را از طریق بخش پشتیبانی وب‌سایت‌ها بپرسید.
  • بیش از توان مالی خود روی این روش کسب درآمد سرمایه‌گذاری نکنید. به یاد داشته باشید که ممکن است حساب کاربری شما در وب‌سایت‌های PTC بدون اطلاع قبلی و حتی بدون انجام دادن فعالیت‌های غیرمجاز حذف شوند. همچنین ممکن است که وب‌سایت PTC مدنظر شما متقلب شناخته شود.
  • اگر تصمیم گرفته‌اید که در وب‌سایت PTC خاصی سرمایه‌گذاری کنید، در سریع‌ترین زمان ممکن، سرمایه اصلی خود را از وب‌سایت خارج کنید و پس از آن با سود خود به سرمایه‌گذاری ادامه دهید.
  • کسب درآمد از طریق کلیک بر روی تبلیغات از آسان‌ترین روش‌های کسب درآمد آنلاین است، اما بیشتر اوقات افراد از این روش درآمدِ کمی کسب می‌کنند. بنابراین انتظار نداشته باشید که با فعالیت در وب‌سایت‌های PTC، درآمد بسیار زیادی کسب کنید.

سایت‌های معتبر کسب درآمد از طریق کلیک بر روی تبلیغات

همان‌طور که گفتیم، شناسایی وب‌سایت‌های معتبر و دوری از وب‌سایت‌های متقلب اهمیت بسیار زیادی دارد. در این بخش، تعدادی از وب‌سایت‌های معتبر کسب درآمد از طریق کلیک بر روی تبلیغات را به شما معرفی می‌کنیم.

ySense

«ySense» یکی از معتبرترین و مشهورترین وب‌سایت‌های کسب درآمد آنلاین است. این وب‌سایت سال‌های زیادی سابقه فعالیت دارد و هزاران نفر توانسته‌اند از طریق کلیک بر روی تبلیغات در این پلتفرم، درآمد کسب کنند.

فرآیند ثبت‌نام در این وب‌سایت بسیار ساده و رایگان است. پس از ثبت‌نام از طریق یک فرم ساده و تأیید ایمیل در وب‌سایت ySense، با باز کردن داشبورد حساب کاربری خود به گزینه‌های مختلفی مانند کسب درآمد از طریق کلیک بر روی تبلیغات یا شرکت در نظرسنجی‌ها دسترسی پیدا می‌کنید. توجه داشته باشید که نظرسنجی‌های این وب‌سایت بر اساس موقعیت جغرافیایی کاربران به آن‌ها پیشنهاد داده می‌شود و در بعضی از کشورها، امکان شرکت در این نظرسنجی‌ها وجود ندارد.

این وب‌سایت مانند اکثر وب‌سایت‌های PTC، علاوه بر ارائه گزینه‌های مختلف برای کسب درآمد آنلاین، بابت معرفی هر کاربر تا حدود ۲۰ درصد کمیسیون به کاربران خود پرداخت می‌کند.

  • لینک سایت ySense: «+»
سایت کسب درآمد از طریق کلیک بر روی تبلیغات ySence

NeoBux

وب‌سایت «NeoBux» نیز یکی دیگر از وب‌سایت‌های PTC مشهور است که کاربران در ازای انجام فعالیت‌های مختلف در آن می‌توانند درآمد کسب کنند. گفته می‌شود که NeoBux از نظر قدمت، دومین وب‌سایت در بازار PTC در دنیا به شمار می‌رود و بیش از دَه سال سابقه فعالیت دارد.

ثبت‌نام در وب‌سایت NeoBux نیز ساده است و به سرمایه‌گذاری اولیه نیازی ندارد. این وب‌سایت نیز گزینه‌های مختلفی را برای کسب درآمد آنلاین در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که مشهورترین آن‌ها، کلیک بر روی تبلیغات است. مبلغ پرداختی بابت هر کلیک روی تبلیغات سایت NeoBux بین ۰.۰۰۱ تا ۰.۰۱ دلار است و کاربران می‌توانند پس از رسیدن صورت‌حساب به حداقل ۲ دلار، درآمد خود را از این وب‌سایت دریافت کنند.

  • لینک سایت NeoBux: «+»
سایت کسب درآمد کلیکی NeoBux

InboxDollars

گفته می‌شود که «InboxDollars» سریع‌ترین ماشین پول‌ساز آنلاین است. این وب‌سایت نیز بابت کلیک روی تبلیغات و مشاهده آن‌ها، مبلغ کمی را به کاربران خود پرداخت می‌کند.

ثبت‌نام در وب‌سایت InboxDollars رایگان است. این وب‌سایت گزینه‌های ویژه‌ای برای کاربران آمریکایی و بریتانیایی در نظر گرفته است و به افراد ساکن این کشورها درآمد بیشتری از طریق سایت InboxDollar پرداخت می‌شود.

  • لینک سایت InboxDollars: «+»
سایت کسب درآمد از طریق کلیک InboxDollars

Scarlet Clicks

«Scarlet Clicks» وب‌سایتی معتبر برای کسب درآمد از طریق کلیک بر روی تبلیغات است. کاربران این سایت با کلیک بر روی تبلیغات آن تا ۰.۰۱ دلار درآمد کسب می‌کنند و درآمد آن‌ها با معرفی کاربران دیگر به وب‌سایت می‌تواند تا ۱۰۰ درصد افزایش پیدا کند. این کاربران می‌توانند پس از رسیدن به ۲ دلار درآمد، دستمزد خود را از وب‌سایت برداشت کنند. وب‌سایت Scarlet Clicks مانند وب‌سایت‌های PTC دیگر، گزینه‌های متعددی برای کسب درآمد آنلاین را برای کاربران خود فراهم کرده است و کاربران می‌توانند درآمد خود از این سایت را به بیت کوین نیز تبدیل کنند.

  • لینک سایت Scarlet Clicks: «+»
سایت کسب درآمد از طریق کلیک بر روی تبلیغات Scarlet Clicks

Ojooo

وب‌سایت «Ojooo» ساده‌ترین روش‌های کسب درآمد از طریق کلیک بر روی تبلیغات را به کاربران خود ارائه می‌کند. این وب‌سایت معتبر است و سال‌های زیادی سابقه فعالیت دارد. کاربران بابت کلیک روی هر تبلیغ در وب‌سایت Ojooo می‌توانند تا ۰.۰۲ دلار دریافت کنند. این وب‌سایت گزینه‌هایی مانند تماشای ویدیوهای تبلیغاتی را نیز برای کسب درآمد برای کاربران خود طراحی کرده است و بابت معرفی کاربران جدید، به کاربران خود کمیسیون می‌دهد.

  • لینک سایت Ojooo: «+»
سایت کسب درآمد کلیکی Ojooo

PaidVerts

«PaidVerts» یکی از بهترین وب‌سایت‌های PTC است که از طریق آن می‌توانید با مشاهده تبلیغات مختلف برای سی ثانیه، از ۰.۰۰۵ تا ۲۰۰ دلار درآمد کسب کنید. این وب‌سایت معتبر است و تاکنون به کاربران خود بابت کلیک بر روی تبلیغات پرداخت هزاران دلار کرده است.

کاربران می‌توانند درآمد کسب شده خود در این وب‌سایت را با روش‌های مختلفی مانند استفاده از حساب PayPal یا Payza یا به شکل بیت کوین برداشت کنند. ثبت‌نام در وب‌سایت PaidVerts بسیار ساده و رایگان است و تنها به یک حساب ایمیل نیاز دارد.

  • لینک سایت PaidVerts: «+»
سایت کسب درآمد کلیکی PaidVerts

RewardingWays

وب‌سایت «RewardingWays» گزینه‌ای عالی برای کسب درآمد از طریق شرکت در نظرسنجی‌ها و انجام دادن فعالیت‌های پیشنهادی سایت است. سایت RewardingWays تا کنون بیش از ۷۳۴ هزار دلار به ۳۲۰ هزار کاربر فعال خود پرداخت کرده است. ثبت‌نام در این وب‌سایت کاملاً رایگان است.

بهترین گزینه کسب درآمد در وب‌سایت RewardingWays شرکت در نظرسنجی‌هاست اما گزینه‌ها دیگری مانند تماشای ویدیو، دانلود اپلیکیشن و کلیک روی تبلیغات نیز برای کسب درآمد در این وب‌سایت به کاربران ارائه شده است. علاوه بر این، سایت RewardingWays مانند تمام وب‌سایت‌های PTC دیگر، برنامه‌ای برای پرداخت کمیسیون بابت معرفی کاربران جدید دارد.

  • لینک سایت RewardingWays: «+»
سایت کسب درآمد از طریق کلیک RewardingWays

Coinpayu

Coinpayu پلتفرمی برای کسب درآمد و دریافت جایزه به شکل بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر است. این پلتفرم در وب‌سایت Trustpilot امتیاز ۴.۴ را از طرف کاربران دریافت کرده و به عنوان وب‌سایتی معتبر برای کسب درآمد از طریق کلیک بر روی تبلیغات شناخته می‌شود. علاوه بر این، سایت Coinpayu خدمات پشتیبانی بسیار خوبی به کاربران خود ارائه می‌کند، بنابراین می‌توانید پاسخ تمام پرسش‌های خود را از طریق بخش خدمات مشتریان این وب‌سایت بیابید.

محدودیتی برای عضویت افراد در سایت Coinpayu وجود ندارد و افراد از همه‌جای دنیا می‌توانند در این وب‌سایت فعالیت کنند. کسب درآمد در این وب‌سایت از طریق کلیک بر روی تبلیغات و معرفی کاربران جدید انجام می‌شود و کاربران می‌توانند درآمد خود را به شکل بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر دریافت کنند.

  • لینک سایت Coinpayu: «+»
سایت کسب درآمد از طریق کلیک بر روی تبلیغات Coinpayu

GPTPlanet

وب‌سایت «GPTPlanet» یکی از وب‌سایت‌های PTC مشهور با بیش از ۸۰۰ هزار کاربر است که تا کنون بیش از ۱/۵ میلیون دلار به کاربران خود پرداخت کرده است. ثبت‌نام در این وب‌سایت کاملاً رایگان است و محدودیت جغرافیایی ندارد.

کاربران در این پلتفرم با هر کلیک روی تبلیغات تا ۰.۰۱ دلار دریافت می‌کنند و با رسیدن صورت‌حساب به یک دلار، می‌توانند دستمزد خود را برداشت کنند. پلتفرم GPTPlanet گزینه‌های متعددی برای کسب درآمد کلیکی را به کاربران خود ارائه می‌کند و درآمدها را به شکل‌های مختلف، از جمله بیت کوین، پرداخت می‌کند.

  • لینک سایت GPTPlanet: «+»
سایت کسب درآمد کلیکی GPTPlanet

AdBTC

«AdBTC» یکی از وب‌سایت‌های نسبتاً قدیمی و معتبر برای کسب درآمد از طریق کلیک بر روی تبلیغات است. این وب‌سایت بیش از ۱۱۴ هزار کاربر فعال دارد و در سایت Trustpilot، امتیاز ۴.۳ را از کاربران دریافت کرده است. وب‌سایت AdBTC درآمد کاربران را تنها به شکل بیت کوین پرداخت می‌کند و گزینه‌های متعددی برای کسب درآمد را به کاربران خود ارائه می‌کند.

  • لینک سایت AdBTC: «+»
سایت کسب درآمد کلیکی به شکل بیت کوین AdBTC

معرفی کاپریلا به عنوان اولین سیستم تبلیغات هدفمند کلیدواژه ای ایران

کاپریلا چیست

استفاده از تبلیغات هدفمند در تبلیغات آنلاین روشی بسیار مؤثر برای جذب لید یا مخاطب راغب است. به کمک این نوع از تبلیغات می‌توان کمپین‌های تبلیغاتی را بر اساس ویژگی‌های مشترک مخاطبان هدف سازماندهی کرد و کمپین‌های تبلیغاتی را کاملاُ مرتبط با ویژگی‌های شخصی، رفتار و علاقه‌مندی‌های مخاطب ایجاد کرد. این امر در نهایت باعث افزایش نرخ تبدیل و فروش خواهد شد.

می‌توان «کاپریلا» را به عنوان یکی از پلتفرم‌های برتر برای تبلیغات آنلاین هدفمند معرفی کرد. کاپریلا با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، بهترین و مرتبط‌ترین تبلیغات هدفمند کلیدواژه‌ای را با توجه به کمپین‌های فعال کسب و کار به کاربران نمایش می‌دهد. این پلتفرم با شبکه‌ای گسترده از ناشران برای انتشار تبلیغات کلیکی و اجاره‌ای همکاری می‌کند. با توجه به این‌که شبکه کاپریلا بیشتر متمرکز بر وب‌سایت‌های بزرگ دانشجویی، آموزشی و عمومی کشور بوده و قشر جوان و دانشجوی کشور، بهره‌گیری مناسبی از اینترنت دارند، با استفاده از تبلیغات هدفمند کلیدواژه‌ای می‌توان تمرکز را روی این قشر معطوف کرد و در صورت انتشار تبلیغات هدفمند در شبکه نسبتاً بزرگ ناشران همکار کاپریلا، امکان هدف‌گذاری شبکه متمرکزی از دانشجویان و کاربران جوان علاقه‌مند به اینترنت برای کسب و کارها فراهم می‌شود.

علاوه بر این، سیستم آماری کاپریلا با بهره‌گیری از سیستم آمارگیری مبتنی بر گوگل آنالیتیکس، در تشخیص کلیک‌های صحیح و غیرتکراری دقت بسیار زیادی دارد.

خدمات کاپریلا در دو بخش «ناشر» و «تبلیغ‌دهنده» به کاربران ارائه می‌شود. نمونه‌ای از این تبلیغات را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید که مجموعه بنرهای تبلیغاتی با اندازه و حجم کم را شامل می‌شود. این بنرها، به طور کامل با موضوع نوشته شده در وبلاگ – در اینجا «مقاله و منبع در مورد دیجیتال مارکتینگ» ـ مرتبط است.

بنر کاپریلا - مقاله و منبع در مورد دیجیتال مارکتینگ

بخش دوم این پلتفرم در قالب «تبلیغ‌دهنده» امکان معرفی کسب‌وکار به دیگران را برای شما فراهم می‌کند. از مزایای دیگر این روش تبلیغات می‌توان به نرخ تبدیل بالای آن اشاره کرد، چراکه این تبلیغات فقط به مخاطبان هدف نمایش داده می‌شوند و در نتیجه، افراد بیشتری به استفاده از محصولات و خدمات کسب‌وکار شما ترغیب می‌شوند.

معرفی نشریلا به عنوان پلتفرم عالی جهت رپورتاژ آگهی، انتشار بررسی محصول و معرفی خدمات

معرفی نشریلا

استفاده از رپورتاژ آگهی یکی از روش‌های تبلیغات آنلاین برای گرفتن بک‌لینک و بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو به شمار می‌رود. رپورتاژ آگهی اگر به شکلی صحیح و متناسب با لحن هر رسانه نوشته شود تأثیرگذار است و رعایت تمام اصول و معیارهای انتشار رپورتاژ آگهی مناسب به صرف هزینه و زمان زیادی نیاز دارد. به همین دلیل، بهتر است برای انتشار رپورتاژ آگهی از پلتفرمی مانند پلتفرم «نشریلا» استفاده کنید که محتوای مناسب رپورتاژ آگهی را با هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه تولید و منتشر می‌کند. نشریلا با استفاده از مطالب تخصصی، برای انتشار بررسی محصولات یا معرفی خدمات نیز به شما کمک می‌کند.

پرسش‌های متداول درباره کسب درآمد از طریق کلیک بر روی تبلیغات

در این بخش، به تعدادی از پرسش‌های متداول کاربران درباره کسب درآمد از طریق کلیک بر روی تبلیغات یا وب‌سایت‌های PTC پاسخ می‌دهیم.

میانگین درآمد از طریق کلیک بر روی تبلیغات چقدر است؟

به طور میانگین، درآمد کاربران وب‌سایت‌های PTC خارجی بابت هر کلیک روی تبلیغات بین ۰.۰۰۱ تا ۰.۰۱ دلار است و با رسیدن صورت‌حساب به مبلغ مشخصی مانند یک دلار، امکان برداشت درآمد برای کاربران فراهم می‌شود. در ایران نیز وب‌سایت‌های کسب درآمد کلیکی به شکل محدودی فعالیت می‌کنند و درآمد کاربران را به ریال پرداخت می‌کنند. درآمد میانگین در این وب‌سایت‌ها بابت هر کلیک بین ۴۰ تا ۳۵۰ ریال است.

روش‌های مختلف کسب درآمد از طریق کلیک بر روی تبلیغات کدامند؟

پیش‌تر، کاربران تنها با کلیک بر روی تبلیغات و مشاهده آن‌ها از طریق وب‌سایت‌های PTC درآمد کسب می‌کردند. اما امروزه روش‌های متعددی برای کسب درآمد از طریق این وب‌سایت‌ها به وجود آمده است. از این روش‌ها می‌توان کلیک روی تبلیغات، تماشای ویدیوهای تبلیغاتی، شرکت در نظرسنجی‌های مختلف، دانلود و نصب اپلیکیشن و بازی، ثبت‌نام در وب‌سایت‌های مختلف، شرکت در بازی‌های آنلاین و... را مثال زد.

چطور می‌توان درآمد وب‌سایت‌های کلیکی را دریافت کرد؟

وب‌سایت‌های کسب درآمد کلیکی خارجی به طور معمول درآمد کاربران را به حساب‌های مختلفی مانند PayPal یا Payza واریز می‌کنند یا از ارزهای دیجیتال برای پرداخت درآمدها کمک می‌گیرند. بنابراین برای دریافت درآمد وب‌سایت‌های کلیکی باید در یکی از اپلیکیشن‌های معرفی شده توسط آن‌ها حساب داشته باشید یا آدرس کیف پول ارز دیجیتال خود را به وب‌سایت مدنظر ارائه کنید.

بر اساس رای ۱۵ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
منابع:
MyptcguideEarning Money OnlineTechTargetMalsnetSurveyPoliceInternetically9The Wealth Seeds
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *