حداقل و حداکثر هزینه طراحی وبسایت چقدر است؟

۶۵ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
زمان مطالعه: ۴ دقیقه
حداقل و حداکثر هزینه طراحی وبسایت چقدر است؟
سلب مسئولیت مطالب رپورتاژ آگهی: مجموعه‌ی «فرادرس» در تهیه‌ و تنظیم این محتوای تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی راجع به صحت آن نمی‌پذیرد.

چنانچه به دنبال طراحی یک وب‌سایت جدید هستید و می‌خواهید که نکاتی را راجع ‌به آپدیت‌های جدید برای طراحی وب‌سایت بدانید و هم چنین از تعرفه طراحی سایت مطلع شوید، می‌توانید از مجموعه آیسا در این زمینه کمک بگیرید. گروه آیسا به عنوان یکی از مجموعه‌های طراحی سایت در اصفهان که قابلیت و توانایی انجام پروژه‌های طراحی سایت در دیگر شهرها را نیز دارد، است که شما می‌توانید با خیال راحت و با مشاهده نمونه کارهای اجرایی آیسا، پروژه های طراحی سایت خود را به آن بسپارید.

وقتی‌که برای طراحی سایت موردنظر خود به چند شرکت طراحی سایت می‌روید با دامنهٔ گسترده‌ای از قیمت‌ها و تعرفه‌های متفاوت روبرو می‌شوید. به همین علت است که انتخاب شرکت طراحی سایت امری دشوار به نظر می‌رسد.

برای آغاز پروژه موردنظر خود در ابتدا به‌جای اینکه بپرسید تعرفه طراحی سایت چقدر است، از خودتان بپرسید که چه انتظاراتی از بودجه خود دارید.

همواره این نکته را مدنظر داشته باشید که با توجه ‌به بودجه‌تان چه انتظاراتی از طراحی وب‌سایت خود دارید. چنانچه بخواهیم حدود قیمت برای طراحی سایت تعریف کنیم می‌توان گفت که تعرفه طراحی سایت از رایگان شروع شده و تا چندین میلیون می‌رسد. تمامی این تعرفه‌ها بستگی به کیفیت و اعتبار شرکت طراحی سایت دارد و اینکه کارفرما چه انتظاراتی از وب‌سایت خود دارد.

طراحی سایت

هیچ ارزانی بی‌دلیل نیست

وقتی قصد دارید یک کسب‌وکار آنلاین برای خود شروع کنید پیشنهاد می‌شود که به‌ هیچ‌ عنوان به سمت وب‌سایت‌های ارزان ‌قیمت نروید. به این دلیل که قصد شما راه‌اندازی کسب ‌و کار جدید به‌صورت آنلاین و مجازی است، پس بهتر است قدم‌های نخست را محکم‌تر بر دارید.

شما می‌توانید طراحی سایت اختصاصی و حرفه‌ای را شروع کنید که مطابق با سلایق و خواسته‌های‌تان باشد. این کار می‌تواند برای شما هزینه در برداشته باشد، اما با صرف این هزینه می‌توانید بهتر شناخته شوید و کسب‌وکار خود را رونق ببخشید.

وقتی به‌ دنبال‌ داشتن یک وب‌سایت حرفه‌ای باشید، قطعاً وب‌سایت‌های آماده و ارزان ‌قیمت نمی‌توانند قابلیت‌های یک وب‌سایت حرفه‌ای را برای شما داشته باشند. پس می‌توان نتیجه‌گیری کرد که طراحی سایت‌های اختصاصی باقابلیت‌های بیشتر بالطبع تعرفه‌های بالاتری نیز دارند و در همان ابتدای کار مطابق با سلایق مشتریان خود کدنویسی می‌شوند.

این نکته را مدنظر داشته باشید که تعرفه طراحی سایت قابل‌ کنترل است، چرا که می‌توانید بی‌نهایت ویژگی به وب‌سایت خود اضافه کنید. در مقابل می‌توانید قابلیت‌هایی را نیز از وب‌سایت خود کم کنید تا قیمت نهایی طراحی وب‌سایت خود را کاهش دهید.

تعرفه طراحی وب‌سایت

اولین نکته‌ای که برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت با هزینه مناسب باید در نظر داشته باشید این است که هدف و بودجهٔ خود را باهم هماهنگ کنید.

تعرفه طراحی وب‌سایت بستگی به عواملی همچون ثبت دامنه و هاست اختصاصی، پیاده‌سازی سایت، درج مطالب، آموزش پنل کاربری، طراحی گرافیکی، راه‌اندازی نسخه موبایلی، هزینه پشتیبانی، سئو و ... دارد.

تعرفه مربوط به ثبت دامنه‌های ir ارزان‌تر از تعرفه ثبت دامنه‌های دیگر مانند com است چرا که com بر اساس دلار محاسبه می‌شود. دامنه‌های tv هم هزینه‌های بالاتری در مقایسه با دامنه‌های معمولی دارند.

تعرفه هاست هم به میزان فضایی که نیاز دارید بستگی دارد. به‌طورکلی، پلان اولیه هاستینگ یک وب‌سایت از 100 مگابایت فضا شروع می‌گردد. هاستینگ را می‌توان باتوجه‌به نیاز وب‌سایت ارتقا داد.

هزینه‌های مربوط به طراحی قالب‌های سیستم‌های مدیریت محتوای رایگان مانند وردپرس و جوملا نیز محاسبه می‌شوند این قالب‌ها به‌صورت دایو بیس طراحی می‌شوند و بر روی آن‌ها اصول اولیه سئو مانند دایو بیس بودن و آدرس‌دهی بهینه‌سازی ‌شده برای موتورهای جست‌وجو و استاندارد w3c اعمال می‌شود.

چنانچه کارفرما تمایل داشته باشد که سایت بر اساس قالب‌های از پیش‌ طراحی ‌شده، طراحی نشود، بنابراین هزینه‌های مربوط به اختصاص یک طراح، جهت پیاده‌سازی قالب وب‌سایت نیز اعمال می‌شود.

به‌صورت معمول جلسه‌ای را برگزار می‌کنند و دراین جلسه کارفرما خواسته‌های گرافیکی خود را بازگو می‌کند و طراح هم با در نظر گفتن خواسته‌های اعلام شده قالب مورد نظر را پیاده‌سازی می‌کند، کارفرما بعد از طراحی نیز می‌تواند قالب خود را ویرایش کند تا کاملاً مطابق با سلایقش باشد.

بعد از اینکه مرحله طراحی سایت تمام شد، فرایند امن‌سازی سایت انجام می‌شود. در صورتی‌که این فرایند امن‌سازی انجام نشود، وب‌سایت دچار مشکلات امنیتی می‌شود. هزینه مربوط به امن‌سازی به هزینه کلی اضافه می‌شود. لازم به ذکر است که این هزینه برای سایت‌های پرتالی و فروشگاهی بیشتر است.

بعد از اینکه پروژه سیستم مدیریت محتوای یک وب‌سایت به پایان رسید، آموزش‌های لازم به کارفرما داده می‌شود. بعضی از شرکت‌ها پشتیبانی قدرتمندی را به مشتریان خود ارائه نمی‌دهند و بعد از مدت‌زمان مشخصی مبالغ بالاتری را در ازای پشتیبانی از مشتریان خود درخواست می‌کنند.

اضافه نمودن زبان‌های جدید به وب سایت نیز شامل هزینه می‌شوند که برطبق قرارداد بسته شده با شرکت طراحی سایت، هزینه‌های آن مشخص است.

هزینه طراحی نسخه AMP برای وب‌سایت نیز باید به هزینه‌های کلی اضافه شود. منظور از AMP نسخه‌ای است که از نظر سرعت برای موبایل بهینه‌سازی ‌شده باشد.

همان طور که می‌دانید سئو نقش‌ برجسته‌ای در موفقیت طراحی سایت دارد؛ بنابراین بهتر است که پروژه سئو خود را به دست متخصصان شرکت آیسا بسپارید تا به بهترین نحو و با پشتیبانی قوی و بلندمدت، خدمات مربوط به سئو و وب‌سایت شما را انجام دهند.

علاوه بر تمامی موارد بالا هزینه‌های مرتبط با تولید محتوا، بهینه‌سازی سایت، راه‌اندازی نسخه موبایلی وب‌سایت و ... را نیز در نظر داشته باشید تا بتوانید هزینه حدودی را برای طراحی وب‌سایت موردنظر خود محاسبه کنید.

رزومه گروه آیسا در زمینه طراحی سایت و برنامه نویسی

مجموعه آیسا یکی از گروه های طراحی سایت و برنامه نویسی است که از سال ۸۷ انواع وب سایت با سیستم های مدیریت محتوای مختلف از جمله وردپرس را طراحی می کند و همچنین با زبان برنامه نویسی php قادر به طراحی وب سایت اختصاصی برای پروژه های کوچک و بزرگ است و دارای نمونه کارهای بسیاری در این زمینه است.

تجربه و همکاری آیسا با شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگی همچون نیروگاه شهید منتظری اصفهان، سیستم نوبت‌دهی برای پزشکان و … باعث افزایش اعتبار و نام آشنایی در اصفهان و بیشتر شهرهای ایران شده است. ما نه تنها در اصفهان فعالیت داشته‌ایم، بلکه در بیشتر شهرهای کشور نیز پروژه‌های بزرگی انجام داده‌ایم. جهت ارتباط و یا مشاوره رایگان در زمینه برنامه‌نویسی می‌توانید با ما ارتباط برقرار کنید و یا از طریق شماره تماس 5250267 0905 تماس حاصل نمایید.

منبع: آیسا

بر اساس رای ۱ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *