نحوه ساخت صفحه شرکت در لینکدین – آموزش تصویری و کامل

۳۴۸۰ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۰۵ آذر ۱۴۰۲
زمان مطالعه: ۴ دقیقه
نحوه ساخت صفحه شرکت در لینکدین – آموزش تصویری و کامل

ساخت صفحه شرکت در لینکدین کمک می‌کند شبکه حرفه‌ای خود را گسترش دهید و مشتری‌های بیشتری به شکل آنلاین بیابید. با این حال انجام این کار بسیار ساده است و با دنبال کردن راه‌حل‌هایی که در این مطلب معرفی کرده‌ایم می‌توانید خودتان آن را انجام دهید.

در این مقاله به شما آموزش می‌دهیم که چطور یک صفحه لینکدین جدید بسازید، آن را به درستی بهینه سازی کنید و این‌که چطور چنین صفحه‌ای می‌تواند به ترویج کسب و کار شما کمک کند.

ساخت صفحه شرکت در لینکدین چگونه می‌تواند به رشد کسب و کار کمک کند‌؟

لینکدین این امکان را به شما می‌دهد که صفحه‌ای با جزئیات کامل درباره کسب و کار خود بسازید. به این ترتیب قادر خواهید بود برند، خدمات، محصول و موقعیت‌های موجود برای استخدام را به دیگران معرفی کنید، بدون این‌که نیاز به استفاده از پروفایل شخصی خود داشته باشید.

نحوه ساخت صفحه شرکت در لینکدین

ساخت صفحه جدید در لینکدین مانند ساخت اکانت لینکدین کار ساده‌ای است و چیزی حدود دو دقیقه زمان می‌برد. برای ساخت صفحه لینکدین، مراحل زیر را دنبال کنید:

وارد حساب کاربری لینکدین خود در کامپیوتر شوید و در گوشه سمت راست صفحه، گزینه Work را بزنید. سپس گزینه Create a Company page در گوشه سمت را برگزینید.

اولین مرحله ساخت صفحه شرکت در لینکدین

بعد به زبانه Company بروید. در این بخش اگر صفحه شما مربوط به دانشگاه یا مدرسه است، روی گزینه Educational instution کلیک کنید. در صورتی که قصد دارید دو پیج یا بیشتر را با هم مرتبط کنید، بعدا می‌توانید گزینه Showcase page را بزنید.

ساخت صفحه مدرسه و دانشگاه در لینکدین

در پیجی که باز می‌شود، جزئیات ضروری را وارد کنید و اگر لوگویی دارید، آن را در این قسمت برگزینید. در همین حین در سمت راست صفحه، پیش نمایشی از پیج خود را نیز خواهید دید. در واقع می‌بینید که صفحه شما از چشم بینندگان و مشتریان چگونه به نظر می‌رسد.

پیش نمایش صفحه شرکت در لینکدین

«شعار تبلیغاتی» (Tag Line) جذاب و گیرایی بنویسید. سپس بررسی کنید که تمام اطلاعات به درستی وارد شده باشند و غلط املایی و تایپی در نوشته‌ها نباشد.

در نهایت بعد از خواندن و تایید قوانین صفحات لینکدین، کادر مربوط به احراز هویت را تیک بزنید. سپس دکمه «Create page» را برگزینید تا صفحه کامل شده و نشان داده شود.

تکمیل اطلاعات برای ساخت صفحه در لینکدین

برای دسترسی به صفحه خود، می‌توانید آن را در گوشه سمت چپ پایین «صفحه اصلی» (Home Page) ببینید.

مشاهده پیج در صفحه اصلی لینکدین

بهینه سازی صفحه شرکت در لینکدین

حالا که صفحه ایجاد شده است، می‌توانید تنظیمات آن را به شکلی تغییر دهید که ارتباط بهتری با مشتریان داشته باشید. مراحل زیر را برای انجام این تنظیمات پیش بگیرید:

ابتدا یک تصویر کاور برگزینید. برای این کار، در صفحه اصلی پیج خود را در گوشه سمت چپ پایین صفحه انتخاب کنید. سپس تصویری مناسب زمینه کاری شرکت و با اندازه درست، برای پیج تنظیم کنید. نحوه تغییر یا گذاشتن عکس پروفایل لینکدین نیز به همین شکل انجام می‌شود.

بعد از آن، دکمه Edit Page را بزنید و جزئیاتی که در ادامه می‌آیند را بیفزایید:

  • «توضیحات» (Description)
  • «ماژول محل کار» (Workplace module)
  • «موقعیت مکانی» (Location)
  • «دکمه شخصی‌سازی شده» (Custom Button)
  • فرم تولید مشتری راغب یا لید (Lead generation form)
  • «هشتگ‌ها» (Hashtags)
  • «گروه‌های برجسته» (Featured Groups)
  • زبان مورد استفاده در شرکت
جزئیات ضروری صفحه شرکت در لینکدین

همچنین فراموش نکنید که URL سایت شرکت را نیز در جزئیات بنویسید. سپس برای ساخت فالوینگ از کانکشن‌هایی که دارید دعوت کنید شما را فالو کنند (تا سقف 100 عدد در روز). برای انجام این کار صفحه خود را باز و گزینه Grow Your Followers را بزنید. حواستان باشد که برای باز شدن این گزینه باید قبلا جزئیات اساسی مانند توضیحات را نوشته باشید.

افزایش فالور پس از ساخت صفحه شرکت در لینکدین

در این مرحله می‌توانید گزینه «View as Member« از گوشه سمت راست بزنید تا صفحه را از دید سایر اعضای لینکدین ببینید. در نهایت مهم است پست‌های جدید بگذارید و آن‌ها را به طور مرتب مدیریت کنید تا مخاطبان وفاداری بسازید که می‌توانند رهبران تجاری بالقوه باشند.

 

چرا برای شرکت خود در لینکدین صفحه بسازیم؟

به‌کارگیری لینکدین مارکتینگ و بهینه‌سازی درست صفحه شرکت در این شبکه اجتماعی می‌تواند ابزاری عالی برای سبقت گرفتن از رقبا و پیشرفت باشد. به همین دلیل مهم است ساخت صفحه شرکت در لینکدین را جدی بگیرید. وقتی همه چیز به درستی تنظیم و مدیریت شد خواهید توانست خدمات کسب و کار خود را در معرض دید دیگران بگذارید و به آن‌ها معرفی کنید. کارمندان بالقوه می‌توانند قبل از اقدام به استخدام در شرکت شما از زمینه کاری شرکت آگاه شوند. و وقتی کارمندان صفحه شرکت را به پیج خود اضافه می‌کنند، کسب و کار شما بیشتر از پیش در بین مخاطبان دیده می‌شود.

همچنین انتظار مزایای زیر را نیز داشته باشید:

  • صفحه کاری لینکدین به شما امکان می‌دهد مدیریت را به سایر کارکنان واگذار کنید.
  • وقتی یک کاربر لینکدین دیگر از کسب و کار یا برند شما حرف می‌زند، متوجه خواهید شد.
  • می‌توانید اطلاعات کسب و کار خود را به مخاطبان هدف‌مندتری منتقل کنید.
  • همچنین این امکان را دارید که پیام‌های مهم را در صفحه خود سنجاق یا پین کنید و نگران گم شدن آن بین پست‌های دیگر نباشید.

سخن نهایی

جدا کردن شبکه کاری از شبکه شخصی می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در گسترش کسب و کار شما داشته باشد. با ساخت صفحه شرکت در لینکدین می‌توانید وظایف مدیریتی را به کارکنان خود بسپارید و به شخصه مشغول ساخت شبکه کاری و ارتباطات بیشتر در صفحه لینکدین شرکت باشید.

همیشه می‌شود کانکشن‌های شخصی را در زمان دیگری به صفحه خود منتقل کنید. اگر برند شما شخصی نیست، ساخت صفحه شرکت در لینکدین کمک زیادی به افزایش حضور کسب و کار شما در لینکدین، بهترین برنامه مربوط به ارتباطات کاری، می‌کند.

بر اساس رای ۱۳ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
منابع:
makeuseof
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *