آموزش دانلود فایل از موتور جستجوی هوشمند آنلاین دانلود فایل دیتاجو

۵۸ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
زمان مطالعه: ۲ دقیقه
آموزش دانلود فایل از موتور جستجوی هوشمند آنلاین دانلود فایل دیتاجو
سلب مسئولیت مطالب رپورتاژ آگهی: مجموعه‌ی «فرادرس» در تهیه‌ و تنظیم این محتوای تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی راجع به صحت آن نمی‌پذیرد.

همانطور که می دانید، خبرنامه دانشجویان ایران با انتشار گزارش فوری و مفصل با عنوان «دیتاجو، بهشت دانلود فایل‌های درسی دانشگاهی» راز دیتاجو (datajoo) را به عنوان موتور جستجوی هوشمند آنلاین دانلود فایل، در سال 2020 را برملا کرد.

این خبرنامه معتبر دانشجویی با طرح موضوعاتی همچون «دیتاجو چه کمکی به دانشجویان می‌کند» و همچنین «دانشجویان چطور می‌توانند فایل‌های دانشگاهی و دانشجویی را به راحتی دانلود کنند»، از جامعیت، سرعت، دقت و دانشجو پسند بودن موتور جستجوی هوشمند آنلاین دیتاجو پرده برداشته است.

همچنین پایگاه خبرنامه دانشجویان با اشاره به اینکه دانشجویان دانشگاه‌ها اعتراف می‌کنند، دیتاجو کمکشان کرده که جستجوی راحتی بین فایل‌های دانشگاهی داشته باشند و به راحتی دانلود کنند، آن را بهشت جستجوگرها معرفی کرده و برای دانشجویانی که نمی‌خواهند از جستجوی‌شان دست خالی برگردند، دیتاجو را به عنوان مرجع دانلود فایل مورد تایید قرار داده است.

چرا دانشجویان عاشق دیتاجو هستند؟

دیتاجو یک جستجوگر تخصصی و پایشگر هوشمند فایل در اینترنت و فضای مجازی است که به صورت خودکار با موتور جستجوی هوشمندش اقدام به جمع‌آوری لینک فایل‌های منتشر شده از سایت‌های ارائه‌دهنده فایل و فروشگاه‌های فایل دانشگاهی و دانشجویی می‌کند و لینک فایل‌ها را به صورت رایگان بدون دخل و تصرف در اختیار دانشجویان برای دانلود قرار می‌دهد.

همچنین لازم به ذکر است که دیتاجو چون یک فروشگاه اینترنتی نیست به همین خاطر در خرید و فروش فایل‌ها، توضیحات و مطالب مربوط به فایل‌ها و حتی قیمت‌گذاری فایل‌ها نیز دخل و تصرفی ندارد.

بنر دیتاجو

دیتاجو چه موضوعاتی را تحت پوشش قرار می‌دهد؟

دیتاجو بیشتر مقاطع تحصیلی از جمله مقطع کاردانی، مقطع کارشناسی یا لیسانس، مقطع کارشناسی ارشد و مقطع دکترای حرفه‌ای و تخصصی را دربر دارد و امکان دانلود بیشتر فایل‌های ضروری دانشگاهی مربوط به رشته‌های علوم انسانی، رشته‌های علوم پزشکی، رشته‌های علوم پایه و رشته‌های فنی و مهندسی را فراهم کرده است.

دیتاجو همچنین مباحث و موضوعات پرطرفداری از جمله نرم‌افزارها، زبان‌های خارجی، کارآفرینی، برنامه‌نویسی، طراحی و گرافیک، قالب‌ها و افزونه‌ها، مطالب عمومی و کاربردی را نیز تحت پوشش خود قرار داده است.

لازم به ذکر است دیتاجو اغلب فرمت‌ها و پسوندهای فایلی را برای دانلود پشتیبانی می‌کند که می‌توان به فرمت فایل ورد (word)، فرمت فایل پی دی اف (pdf)، فرمت فایل پاورپوینت (ppt)، فرمت فایل اندروید (apk)، فرمت فایل اتوکد (dwg)، فرمت فایل ام پی فور (4mp)، فرمت فایل پی اس دی (psd)، فرمت فایل جی پی جی (jpeg)، فرمت فایل رستر (raster) و شیپ (shp) اشاره کرد.

دانشجویان بدون شک و به راحتی می‌توانند با استفاده از دسته‌بندی موضوعی و یا جستجوی حرفه‌ای تعبیه شده در سایت دیتاجو با وارد نمودن موضوع و عنوان یا نام فایل، فایل‌های مورد نیاز خودشان از جمله آموزش‌های مربوط به کتاب‌های دانشگاهی، جزوات درسی، مقالات، تحقیق‌ها، فرم‌ها، پروپوزال‌ها، گزارش‌های کارآموزی، پرسشنامه‌ها، نمونه سوالات و حل المسائل را به راحتی در دیتاجو پیدا و دانلود کنند.

امیدواریم از این آموزش خلاصه لذت کافی را برده باشید، توجه داشته باشید که هر وقت و هر جایی به دیتاجو سر بزنید، دست خالی بر نمی‌گردید.

در این ایام کرونایی مواظب خودتان باشید، مجازی آموزش ببینید و راحت فایل‌های خود را پیدا کنید. پس دیتاجو را با دوستان خود و دانشجویان دیگر به اشتراک بگذارید.

بر اساس رای ۲۷ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
۲ دیدگاه برای «آموزش دانلود فایل از موتور جستجوی هوشمند آنلاین دانلود فایل دیتاجو»

عالیه، لطفا بیشتر در مورد موتورهای جستجوی هوشمند آنلاین فایل مطلب بزارید. ممنونم از شما

سلام، این بهترین مقاله ای بود که در مورد آموزش دانلود از اینترنت خوندم، به سایت دیتاجو هم سر زدم و شعارشون را دیدم:
“برای شمایی که نمی خواهید دست خالی برگردید”
نظرمو خیلی جلب کرد
ممنونم از فرادرس 🙂

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *