مجری برتر تبلیغات گوگل ادوردز

۷۵ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
زمان مطالعه: ۴ دقیقه
مجری برتر تبلیغات گوگل ادوردز
سلب مسئولیت مطالب رپورتاژ آگهی: مجموعه‌ی «فرادرس» در تهیه‌ و تنظیم این محتوای تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی راجع به صحت آن نمی‌پذیرد.

یکی از راه‌های بازاریابی با موتورهای جستجو در بحث دیجیتال مارکتینگ، استفاده از تبلیغات گوگل یا گوگل ادوردز است. گوگل ادز نام دیگر گوگل ادوردز است و هر دو به سیستم تبلیغاتی شرکت گوگل اشاره می‌کنند. محدودیت سرمایه‌گذاری در استفاده از گوگل ادز وجود ندارد. به همین خاطر، تمامی کسب و کارها حتی کسب و کارهای تازه و نوپا نیز می‌توانند با بودجه کم، به انجام تبلیغات کلیکی گوگل بپردازند. از طرف دیگر، شما برای به دست آوردن نتایج دلخواه در تبلیغات کلیکی گوگل، هزینه می‌کنید. پس اگر می‌خواهید صفر تا صد تبلیغات گوگل ادوردز را بدانید، همراه ما باشید.

تبلیغات گوگل

گوگل ادوردز چیست؟

در بحث تخصصی دیجیتال مارکتینگ، ابزارهای متنوعی برای رقابت بر سر کلمات کلیدی های ارزشمند وجود دارد. بازاریابی با موتورهای جستجو، یکی از این ابزارهای دیجیتال مارکتینگ به شمار می‌رود.

گوگل که برترین موتورهای جستجو به حساب می‌آید، دارای چندین بستر تبلیغاتی است. نام یکی از بسترهای تبلیغاتی گوگل، گوگل ادوردز است. تبلیغات ادوردز به صورت آگهی در موتور جستجو نمایش داده می‌شوند. البته شما می‌توانید تبلیغات ادوردز خود را در سایر برنامه‌ها مانند Gmail و YouTube هم نمایش دهید.

به طور معمول، تبلیغات گوگل در زمان‌های مناسبی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و سایت‌هایی که از تبلیغات کلیکی گوگل استفاده کرده‌اند، نماد ad در کنار آن‌ها در صفحات گوگل، نمایش داده می‌شود. شما می‌توانید معیار قرارگیری نتایج خود را بر اساس آی‌پی و زمان تنظیم کنید. این امکان به شما کمک می‌کند تا از نمایش دادن آگهی خود برای سایر کشورها جلوگیری نمایید.

مهم‌ترین مزیت استفاده از گوگل ادوردز

می‌توانید نتایج استفاده از گوگل ادوردز را اندازه‌گیری کنید: محاسبه کردن نتایج تبلیغات با گوگل ادوردز برای شما ممکن خواهد بود. در صورتی که برای تبلیغات تلویزیونی یا تبلیغات روی بیلبوردهای شهر نمی‌توانید اندازه‌گیری و سنجشی دقیق از نتایج تبلیغات خود داشته باشید. اما زمانی که از تبلیغات گوگل ادز استفاده می‌کنید، می‌توانید تعداد کلیک و میزان بازگشت سرمایه را بدانید.

گوگل ادوردز

به طور معمول، تبلیغات گوگل ادوردز چگونه انجام می‌شود؟

دیجیتال مارکترها ابتدا مهم‌ترین کلمه یا کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود را در نظر می‌گیرند. سپس جایگاه کلمات کلیدی مورد نظر خود را در نتایج می‌سنجند. در صورتی که جایگاه آن‌ها در رتبه اول نتایج گوگل نبود، لازم است تا کلمات کلیدی انتخابی را وارد گوگل ادوردز کنند.

نحوه محاسبه هزینه تبلیغات در گوگل ادوردز به صورت پرداخت به ازای هر کلیک است. یعنی زمانی که افراد با جستجوی کلمه کلیدی بر روی سایت شما کلیک کردند، هزینه تبلیغات از حساب شما کسر خواهد شد. لذا، شما می‌بایست اکانت گوگل ادوردز خود را بسازید و به مقدار کافی شارژ کنید.

از آن‌جایی که هزینه تبلیغات در گوگل ادوردز با دلار پرداخت می‌شود، بهتر است به یک آژانس دیجیتال مارکتینگ متخصص مراجعه کنید. چرا که، هر فرد یا مجموعه‌ای نمی‌تواند در ایجاد کمپین‌های گوگل ادوردز، عملکرد مناسبی داشته باشد.

چرا تاپ ادورت مجری برتر تبلیغات گوگل ادوردز است؟

تاپ ادورت جزء برترین آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ است که در حوزه تخصصی تبلیغات کلیکی فعالیت دارد. چندین معیار بخصوص سبب منحصربه فرد بودن تاپ ادورت در میان سایر رقبا شده است، که در ادامه آن‌ها را شرح می‌دهیم.

می‌توانید روی مشاوره راهبردی تاپ ادورت حساب ویژه‌ای باز کنید

دانش و تجربه‌ کافی در زمینه تبلیغات به شما کمک فراوانی خواهد کرد. برای مثال، یک فرد با تجربه می‌داند که رقابت در کلمه کلیدی «خرید کفش» در مقایسه با کلمه کلیدی «خرید اینترنتی کفش» بیشتر است. لذا، شما با انتخاب اولین کلمه کلیدی، به نتایج بهتری دست خواهید یافت. از سوی دیگر، وجود دانش و تخصص در کنار فرد با تجربه می‌تواند سریع‌ترین و در عین حال، مناسب‌ترین راهکارها را پیش روی شما قرار بدهد.

ارائه مشاوره‌ی راهبردی و رایگان، یکی از مزیت‌های ایده‌آل تاپ ادورت پیش از اجرای تبلیغات در گوگل است. به صورتی که تمامی اهداف شما از تبلیغات در گوگل، مورد بررسی قرار می‌گیرد. سپس با ارائه مناسب‌ترین راهکارها از سوی تاپ ادورت، شاهد رشد چندین برابری مشتریان خود خواهید بود.

اگر بر روی پنل گوگل ادوردز مسلط هستید، می‌توانید از تاپ ادورت یک اکانت تخصصی گوگل ادز دریافت کنید. گفته می‌شود در این حالت نیز شما می‌توانید از مشاوره‌‌ی رایگان تاپ ادورت بهره‌مند شوید. چرا که هیچ محدودیتی در زمینه ارائه‌ی مشاوره‌ی رایگان از سوی این شرکت تبلیغاتی وجود ندارد.

امکان تبلیغ در تمامی شبکه‌های تبلیغاتی برای شما فراهم است

تبلیغات با گوگل ادز یکی از بهینه‌ترین کمپین‌های تبلیغاتی را به همراه خواهد داشت. چرا که گوگل ادز دارای بزرگترین پلتفرم نمایش تبلیغات است. بدون تردید، روش کار با هر کدام از آن‌ها یکسان نیست و تنها افراد متخصص می‌توانند در این پلتفرم بزرگ، عملکرد موفق داشته باشند. برای نمونه، شما می‌توانید محتوای متنی، تصویری و یا محتوای ویدئویی را تبلیغ کنید.

تاپ ادورت دارای کارشناسان متخصصی است که امکان تبلیغ در شبکه‌های تبلیغاتی متعدد را برای شما فراهم کرده‌اند.

تاپ ادورت

با تاپ ادورت می‌توانید هزینه کمتری بپردازید

مبحث قیمت در تبلیغات گوگل ادز با تاپ ادورت به نفع شما است. چرا که شارژ اکانت گوگل ادوردز با به صرفه ترین قیمت انجام می‌شود. در نهایت، شما مبلغ کمتری را برای هزینه تبلیغات در گوگل ادوردز با تاپ ادورت خواهید پرداخت.

از سرعت و دقت تاپ ادورت در حین انجام کار، لذت خواهید برد

اگر با دیجیتال مارکتینگ آشنا باشید، به طور کامل می‌دانید که سرعت و دقت در فرآیند کار، موفقیت مجموعه شما را حتمی می‌کند. یک ویژگی تاپ ادورت در مقایسه با سایرین، سرعت بالای آن‌ها در انجام فرآیندهای مرتبط با گوگل ادوردز است. برای نمونه، شارژ اکانت گوگل ادوردز و ایجاد تغییرات تنظیمات کمپین‌ها با تاپ ادورت به صورت آنی انجام می‌شود.

در نهایت می‌توان گفت، دریافت خدمات ویژه از تاپ ادورت شما را به نتایج دلخواه از تبلیغات گوگل ادوردز می‌رساند. لذا شما در هر مرحله از تبلیغات می‌توانید از انتخاب خود اطمینان بیشتری حاصل کنید.

بر اساس رای ۱ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *