قالب و پلاگین های لازم جهت راه اندازی سایت آموزشی

۲۸۴ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
زمان مطالعه: ۴ دقیقه
قالب و پلاگین های لازم جهت راه اندازی سایت آموزشی
سلب مسئولیت مطالب رپورتاژ آگهی: مجموعه‌ی «فرادرس» در تهیه‌ و تنظیم این محتوای تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی راجع به صحت آن نمی‌پذیرد.

سایت‌های آموزشی علاوه بر اینکه باید دارای یکسری قابلیت‌ها و امکانات باشند، نیازمند یک ظاهر مناسب هم هستند تا افرادی که به این سایت‌ها مراجعه می‌کنند، بتوانند به راحتی به دوره‌های آموزشی دسترسی داشته باشند و دوره‌های موردنظر خود را سفارش دهند؛ در این مقاله می‌خواهیم به شما قالب و افزونه‌های مورد نیاز برای سایت آموزشی را معرفی کنیم تا بتوانید با استفاده از آن‌ها یک سایت آموزشی حرفه‌ای برای خود راه‌اندازی کنید.

برای سایت آموزشی از چه قالبی استفاده کنیم؟

قالب‌های زیادی برای سایت‌های آموزشی وجود دارند که شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید، هر یک از این قالب‌ها ظاهر و امکانات خاص خود را دارند که می‌توانید با استفاده از هر کدام یک سری بخش‌های خاص در سایت خود داشته باشید.

برای دسترسی به این قالب‌های آموزشی و شناخت بهترین قالب‌های آموزشی، شما می‌توانید از طریق ژاکت، بر روی منو قالب وردپرس کلیک کرده و سپس بر روی قالب آموزشی کلیک کنید تا بتوانید لیست قالب‌های آموزشی وردپرس را در دسترس خود داشته باشید و در صورت نیاز، هر کدام را که خواستید برای خود تهیه کنید.

اما اگر بخواهیم در این مقاله به شما یک قالب آموزشی حرفه‌ای برای وردپرس پیشنهاد بدهیم که با استفاده از آن بتوانید به خوبی سایت آموزشی خود را راه‌اندازی کنید، ما قالب استادیار را پیشنهاد می‌کنیم که قابلیت‌های بسیار عالی به شما ارائه دهد و با استفاده از آن‌ها می‌توانید آموزش‌های خود را بهتر به کاربرانتان ارائه دهید.

این قالب، قابلیت‌های خوبی به شما برای ارائه آموزش می‌دهد که همین باعث تسریع در روند آموزش خواهد شد و می‌توانید بهتر این آموزش‌ها را به کاربران خود ارائه دهید. یکی از دلایلی که باید این قالب را انتخاب کنید این است که بسیار بهینه‌سازی شده است، و با افزونه‌های آموزشی وردپرس هم سازگاری دارد.

نکته: این قالب نیاز به افزونه‌های خاص دارد و شما باید این افزونه‌ها را در سایت خود نصب کنید تا بتوانید به خوبی از آن استفاده کنید. البته اگر این قالب را از ژاکت خریداری کنید، افزونه‌های مورد نیاز در اختیار شما قرار خواهند گرفت که سریعا می‌توانید به نصب آن‌ها بپردازید.

اما در کل، برای وب‌سایت‌های آموزشی باید از یک سری افزونه‌ها استفاده کنید تا با امکانات آن افزونه‌ها بتوانید وب‌سایت خود را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید و آموزش‌های خود را به کاربران بهتر ارائه دهید.

در ضمن شما باید توجه داشته باشید که حتما نباید از این قالب برای همه سایت‌های آموزشی استفاده کنید، بلکه می‌توانید با دیگر قالب‌های آموزشی موجود در ژاکت نیز سایت آموزشی خود را راه‌اندازی کنید.

قبل از انتخاب قالب باید دقت کنید که چه امکاناتی را نیاز دارید، و طبق همان امکانات باید بررسی کنید که کدام قالب می‌تواند برای شما مناسب باشد، درنتیجه همان را برای وب سایت آموزشی خود خریداری کنید.

افزونه‌های مورد نیاز برای وب سایت آموزشی

بسیار خب به بخش جذاب مقاله رسیدیم، جایی که شما قرار است با افزونه‌های مورد نیاز برای وب سایت‌های آموزشی آشنا شوید تا بتوانید وب سایت آموزشی خود را به بهترین شکل ممکن راه‌اندازی کنید.

افزونه lifter lms

یکی از افزونه‌هایی که نیاز است از آن استفاده کنید، افزونه لیفتر ال ام اس است که می‌تواند یک پلتفرم آموزشی برای وب سایت شما ایجاد کند تا با استفاده از آن پلتفرم بتوانید به خوبی این آموزش‌ها را به کاربران خود ارائه دهید.

این افزونه در حال حاضر جزء بهترین افزونه‌های آموزشی وردپرس است که شما می‌توانید از طریق ژاکت به آن دسترسی داشته باشید و آن را برای وب سایت خود تهیه کنید.

افزونه یواست سئو

برای هر نوع وب سایتی شما باید از افزونه یواست سئو استفاده کنید تا بتوانید سایت خود را سئو کنید. این افزونه یکی از بهترین ابزارهای سئو وردپرس است که با استفاده از آن به امکانات ویژه‌ای دسترسی خواهید داشت و می‌توانید محتواهای خود را در موتورهای جستجو بیشتر در معرض نمایش قرار دهید.

این افزونه هم در دو نسخه رایگان و پرو ارائه شده است که برای دسترسی به نسخه بدون محدودیت و حرفه‌ای، بهتر است از نسخه پرو استفاده کنید تا بتوانید امکانات بیشتری برای سئو سایت خود داشته باشید.

افزونه دیجیتس

افزونه دیجیتس به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید برای وب سایت خود یک قابلیت ورود و ثبت نام با شماره موبایل فراهم کنید که باعث می شود تمام اطلاعات دانش‌پذیران را داشته باشید و با آن‌ها در ارتباط باشید.

این، از افزونه‌های مهم برای وب سایت‌های آموزشی است و شما باید حتما شماره افرادی که آموزش‌ها را دریافت کرده‌اند، داشته باشید تا نظر آن‌ها را درباره آموزش بدانید و مشکلاتی را که دارند، سریعا با پشتیبانی دوره رفع کنید.

این افزونه به صورت پریمیوم عرضه شده است و شما می توانید در ژاکت به آن و افزودنی‌های آن دسترسی داشته باشید و این قابلیت ویژه را در سایت خود فراهم کنید.

آموزش افزونه دیجیتس

شما برای این که بتوانید با این افزونه کار کنید و قابلیت اصلی آن را در سایت خود فراهم کنید، نیاز است که در این رابطه آموزش ببینید. پس از مشاهده آموزش، تنظیمات را شروع کنید. در ژاکت این آموزش برای شما گردآوری شده است و شما به صورت ویدیویی می‌توانید به آموزش دیجیتس دسترسی داشته باشید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن برای وب سایت خود یک سیستم ثبت نام و ورود با موبایل را فعال کنید.

برای دسترسی به این آموزش هم می‌توانید از طریق ژاکت آموزش دیجیتس را جستجو کنید و از طریق وبلاگ، این آموزش را در دسترس داشته باشید تا بتوانید به صورت کاملا دقیق این افزونه را در سایت خود تنظیم کنید.

علاوه بر این افزونه‌ها هم، یک سری افزونه‌های دیگر وجود دارد که به صورت عمومی برای تمامی وب سایت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای وب سایت‌های آموزشی خود می توانید از این افزونه ها نیز استفاده کنید. برای دسترسی به لیست این افزونه‌ها، می‌توانید مقاله (افزونه های ضروری وردپرس) را در وبلاگ ژاکت مطالعه کنید تا با استفاده از آن بتوانید نیازهای اولیه وب سایت خود را تامین کنید و یک وب سایت آموزشی حرفه‌ای‌تر داشته باشید.

جمع‌بندی

ما در این مقاله قصد داشتیم به شما توضیح دهیم که یک وب سایت آموزشی نیاز به چه قالب و افزونه‌هایی دارد تا شما بتوانید با استفاده از این اطلاعات، یک وب سایت آموزشی با امکانات کامل برای خود راه‌اندازی کنید.

امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید و اطلاعات مورد نیاز خود را در خصوص موضوع مقاله کسب کرده باشید.

بر اساس رای ۴ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
۱ دیدگاه برای «قالب و پلاگین های لازم جهت راه اندازی سایت آموزشی»

سلام
من یه سایت آموزشی برای آپلود فیلم های آموزش زبان و آموزش های غیر حضوری میخاستم .
شما چنین سایتی رو طراحی می کنید؟

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *