طراحی متن به شکل استوانه در ایلاستریتور — آموزک [ویدیوی آموزشی]

۷۶ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲
زمان مطالعه: ۱ دقیقه
طراحی متن به شکل استوانه در ایلاستریتور — آموزک [ویدیوی آموزشی]

در یکی از آموزک‌های قبلی مجله فرادرس، به طراحی متن به شکل کروی در ایلاستریتور پرداختیم، در این مطلب در مورد طراحی متن به شکل استوانه در ایلاستریتور توضیح خواهیم داد. هدف اصلی آموزکی که در اینجا ارائه شده است، بالا بردن سطح علمی و آموزشی در بخش تایپوگرافی است که یکی از بخش‌های گسترده و پرکاربرد از مبحث طراحی گرافیکی (در نرم‌افزار ایلاستریتور) محسوب می‌شود.

طراحی متن به شکل استوانه در ایلاستریتور، در واقع به این صورت است که خود شکل استوانه قابل مشاهده نیست، اما به گونه‌ای به متن، افکت و جلوه به صورت سه‌بعدی داده می‌شود که گویی بر روی یک استوانه نوشته شده است.

از کاربردهای چنین شیوه تایپوگرافی می‌توان به طراحی متن نوشته روی لوله‌ها (بصورت تبلیغاتی و ...)، شیپورها، تنه درخت (در مورد حفظ طبیعت و...)، میوه‌های استوانه‌ای (به طور مثال درج خواص میوه‌ها) و ... اشاره کرد. اگر شما نیز تمایل دارید تا در این رابطه بیشتر یاد بگیرید و به مهارت خود در کار با نرم‌افزار ایلاستریتور بیافزایید، توصیه می‌کنیم ویدیوی آموزشی که در ادامه آمده است را مشاهده کنید.

برای مشاهده مجموعه آموزک‌های طراحی متن به شکل‌های مختلف در ایلاستریتور روی این لینک کلیک کنید: طراحی متن به شکل حلقوی در ایلاستریتور — آموزک [ویدیوی آموزشی]

+ لینک دانلود آموزک

بر اساس رای ۰ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *