صرف صفت در زبان آلمانی — آموزک [ویدیوی آموزشی]

۱۴۱ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲
زمان مطالعه: ۱ دقیقه
صرف صفت در زبان آلمانی — آموزک [ویدیوی آموزشی]

در قسمت قبلی از مجموعه آموزک‌های زبان آلمانی مجله فرادرس به افعال زمان آینده در این زبان و نحوه بکارگیری آ‌ن‌ها پرداختیم؛ اکنون و در ادامه این آموزش‌ها، قصد داریم به سراغ مبحث صرف صفت در زبان آلمانی برویم.

گفتنی است که یکی از مباحث بسیار مهم و چالش برانگیز برای افرادی که در حال یادگیری زبان آلمانی هستند، صرف صفات در این زبان است. در آلمانی، به منظور صرف صفت برای حالت حرف تعریف مشخص، نامشخص و بدون حرف تعریف، جداول متفاوتی وجود دارد؛ رویکرد کلی نیز به این صورت است که زبان آموزان این جداول را به خاطر بسپارند که این امر سبب می‌شود مبحث مورد اشاره، از جمله مباحث بسیار سخت زبان آلمانی به حساب آید.

از همین رو در این مطلب، با چند ویدیوی آموزشی کوتاه و با تیکه بر منطق، استدلال و تاکید بر جدول پایه برای حروف تعریف در زبان آلمانی، سعی شده است از روند یادگیری بر مبنای حفظ کردن اجتناب صورت گیرد. بنابراین با دیدن فیلم‌های آموزش کوتاهی که در ادامه آمده‌اند و مثال‌های متنوعی که در آن‌ها مطرح شده‌اند، به سادگی نحوه صرف صفت در زبان آلمانی را فرا خواهید گرفت.

حال اگر تمایل دارید هر چه سریع‌تر به دانش خود در زبان‌ آلمانی بیافزایید و صرف صفت در این زبان را فرا بگیرید، توصیه می‌کنیم آموزک‌های این مطلب را مشاهده کنید.

برای مشاهده قسمت بعدی از آموزک‌های زبان آلمانی روی این لینک کلیک کنید: ماضی بعید در زبان آلمانی --- آموزک [ویدیوی آموزشی]

+ لینک دانلود آموزک

+ لینک دانلود آموزک

+ لینک دانلود آموزک

+ لینک دانلود آموزک

+ لینک دانلود آموزک

+ لینک دانلود آموزک

+ لینک دانلود آموزک

+ لینک دانلود آموزک

اگر این مطلب برای شما مفید بوده است، مطالب و آموزش‌هایی که در ادامه آمده‌اند نیز به شما پیشنهاد می‌شوند:

^^

بر اساس رای ۱۲ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
منابع:
مجله فرادرس
۱ دیدگاه برای «صرف صفت در زبان آلمانی — آموزک [ویدیوی آموزشی]»

بسیار عالی و کاربردی ممنون از دکتر فردی.چون هم رشته هستیم میتونم بگم منطق ریاضی و تلاش برای کشف رابطه منطقی برای هر چیزی رو میشه در این اموزش دید.واقعا تدریس مهندسی شده به این میگن ممنونم و امیدوارم جناب فردی ادامه بدن اموزش هاشون رو در المانی و موفق سلامت باشن

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *