شرکت دیجی کالا | فرصت ‌های اشتغال و استخدام دیجی کالا + منابع آموزش و آزمون استخدام

۹۴۹ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ تیر ۱۴۰۱
زمان مطالعه: ۶ دقیقه
شرکت دیجی کالا | فرصت ‌های اشتغال و استخدام دیجی کالا + منابع آموزش و آزمون استخدام

در این نوشتار از مجموعه نوشتارهای مجله فرادرس در زمینه معرفی شرکت‌های برتر کشور و فرصت‌های شغلی و استخدام در آن‌ها، به شرکت دیجی کالا می‌پردازیم. شرکت دیجی کالا، مجموعه‌ای از محصولات بر پایه فناوری اطلاعات است. از جمله مهمترین محصولات این شرکت می‌توان به دیجی کالا، دیجی استایل، فیدیبو، کمدا، دیجی پی و دیجی کالا مگ اشاره کرد. در ادامه، در مورد هر کدام از این محصولات، توضیحاتی ارائه خواهد شد. مهمترین محصول این شرکت، دیجی کالا است که بزرگترین پلتفرم فروش آنلاین در ایران است. موارد گوناگونی همچون کالای دیجیتال، لوازم آرایشی و بهداشتی، سفر، خودرو، لوازم خانگی، اسباب بازی و… در این وب‌سایت به فروش می‌رسند.

کالاهای سوپرمارکتی، میوه‌ها و سبزیجات نیز در این فروشگاه آنلاین وجود دارند و مشتریان می‌توانند مایحتاج خود را از میان هزاران کالای موجود در این وب‌سایت، انتخاب و خریداری کنند.

تاریخچه شرکت دیجی کالا

دیجی‌کالا در سال 1385 توسط برادران محمدی و در شهر تهران تاسیس شد. در سال‌های ابتدایی، این شرکت با نیروهای انسانی و تعداد کمتر از انگشتان دو دست، در یک دفتر کار کوچک در محله جمهوری تهران، به فعالیت خود ادامه می‌داد و فعالیت این شرکت، محدود به فروش محصولات دیجیتال مثل گوشی تلفن همراه، لپ‌تاپ و دوربین دیجیتال از طریق اینترنت و فقط در شهر تهران بود.

چند سال بعد، این شرکت با سرمایه‌گذاری مجدد بنیانگذارانش، رشد بیشتری پیدا کرد و محدوده کالاها و همچنین محدوده مکان‌های تحت پوشش خود را افزایش داد. تا اینکه در سال 1393، شرکت سرمایه گذاری سرآوا با کمک سرمایه‌گذار خارجی، سرمایه چشمگیری را به این شرکت تزریق کردند تا شرکت، رشدی انفجاری‌تر از گذشته را تجربه کند.

بر تعداد اجناس فروشگاه، هر روزه افزوده می‌شد و نقاط بیشتری از ایران، تحت پوشش خدمات این شرکت قرار می‌گرفتند. هم اکنون بیش از 2000 نیروی انسانی در این شرکت و شرکت‌های تابعه آن، مشغول به کار هستند.

شرکت دیجی کالا

محصولات شرکت دیجی کالا

شرکت دیجی‌کالا محصولات گوناگونی دارد که در ذیل، به مهمترین آنها اشاره خواهیم کرد.

دیجی کالا

دیجی‌کالا مهمترین محصول این شرکت است که بیشترین درآمد و نیروی انسانی را نسبت به دیگر محصولات، به خود اختصاص می‌دهد. این پلتفرم، یک وب‌سایت فروشگاهی است که هزاران کالای گوناگون در آن به فروش می‌رسند. دیجی‌کالا، معروف‌ترین و پرسابقه‌ترین محصول این شرکت است که ماهانه میلیون‌ها فرد منحصر‌ به ‌فرد از این وب‌سایت بازدید می‌کنند. اپلیکیشن دیجی‌کالا، جزو اپلیکیشن های ایرانی است که توانسته با ظاهر و محتوای مناسب، بر روی تعداد زیادی از تلفن‌های همراه مردم ایران نصب شود.

دیجی استایل

دیجی استایل، عضوی از خانواده کسب و کارهای شرکت دیجی‌کالا است که به طور تخصصی در زمینه مد و لباس فعالیت می‌کند. لباس، اکسسوری‌ها، جواهرات و همه موارد مربوط به مد و ظاهر افراد، در این فروشگاه اینترنتی به فروش می‌رسد.

فیدیبو

فیدیبو، بزرگترین و معروف‌ترین فروشگاه اینترنتی کتاب الکترونیکی و کتاب صوتی در ایران و یکی از کسب و کارهای خانواده دیجی‌کالا است. در این فروشگاه اینترنتی که عموما از طریق اپلیکیشن آن قابل استفاده است، هزاران کتاب الکترونیکی و صوتی با اجازه ناشران قرار دارد و افراد می‌توانند با پرداخت مبالغی، از این محتواهای نوشتاری و شنیداری استفاده کنند. گفتنی است، تعدادی از محتواهای این اپلیکیشن به رایگان در آن قرار گرفته‌‌اند.

فیدیبو

کمدا

کُمُدا، یک شبکه اجتماعی مخصوص بانوان است. در این شبکه اجتماعی که یکی از اعضای خانواده کسب و کارهای دیجی کالا به شمار می‌آید، بانوان می‌توانند در مورد لوازم شخصی، لباس ها، جواهرات و… با یکدیگر به بحث و تبادل نظر بپردازند. هر کدام از این افراد، می‌توانند لباس‌ها، جواهرات و سایر لوازم شخصی درون کمد خود که نو یا در حد نو هستند را به سایرین بفروشند یا این موارد را با تخفیف از دیگران خریداری کنند.

دیجی پی

دیجی پی، یکی از معروف‌ترین سرویس‌های پرداخت آنلاین در ایران است. این عضو از خانواده کسب و کارهای دیجی کالا، خدمات مربوط به پرداخت از طریق اینترنت را ارائه می‌کند. وب‌سایت دیجی کالا، بزرگترین استفاده کننده از این سرویس به شمار می‌آید.

دیجی کالا مگ

مجله دیجی کالا، قسمتی از وب‌سایت دیجی کالا است. در این قسمت از وب‌سایت، پست‌های متنی، ویدیویی و پادکست‌هایی با موضوعات متنوع از جمله توسعه شخصی، کسب و کار، فناوری روز، معرفی محصولات و… قرار می‌گیرد.

معرفی دیجی کالا

موقعیت های شغلی و استخدام در شرکت دیجی کالا + معرفی منابع آموزشی

شرکت دیجی کالا، هرساله افراد زیادی را استخدام می‌کند. موارد ذیل، جزئی از مهمترین موقعیت‌های شغلی این شرکت هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر و بهتر در خصوص موقعیت‌های شغلی شرکت دیجی کالا در سایت‌های کاریابی، به انتهای همین متن رجوع کنید (کلیک کنید).

استخدام برنامه نویس اندروید در دیجی کالا

با توجه به اینکه اپلیکیشن دیجی کالا و دیگر کسب و کارهای مربوط به این گروه مانند فیدیبو، به تعداد زیادی نصب و استفاده می شوند، نیاز به تیم تخصصی برنامه‌نویسی اندروید حس می شود تا بتوانند اپلیکیشن را طراحی و پس آن، ویرایش و اصلاح کنند تا اپلیکیشن مناسبی برای استفاده عموم کاربران شود.

آموزش‌های مرتبط به این موقعیت شغلی:‌

استخدام متخصص منابع انسانی در دیجی کالا

شرکت دیجی کالا هرساله افراد زیادی را استخدام می‌کند. برای استخدام افراد مناسب، به تیم تخصصی منابع انسانی نیاز است.

آموزش‌های مرتبط به این موقعیت شغلی:‌

استخدام متخصص سئو در دیجی کالا

قرارگیری در رتبه اول بین تمام وب‌سایت‌ها، زمانی که کلیدواژه‌ای در گوگل جستجو می شود، برای همه کسب و کارهای اینترنتی از اهمیت بالایی برخوردار است. با توجه به اینکه دیجی کالا، رقبای زیادی در فضای آنلاین دارد، نیاز به تیم تخصصی سئو وجود دارد تا بتوانند به دیجی کالا در قرارگیری در رتبه‌های ابتدایی کلیدواژه‌های مربوط به کالاهای این وب‌سایت، کمک کنند.

آموزش‌های مرتبط به این موقعیت شغلی:‌

استخدام متخصص تجربه و رابط کاربری در دیجی کالا

وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها نیاز به طراحان گرافیک مجرب دارند تا رابط کاربری مناسبی را برای آنها طراحی کنند. همچنین نیاز به متخصصین تجربه کاربری وجود دارد، تا کاربران با راحتی بیشتری بتوانند با اپلیکیشن و وب‌سایت کار کنند. با توجه به اینکه وب‌سایت و اپلیکیشن برای شرکت دیجی کالا از اهمیت بالایی برخوردار است، نیاز به این متخصصین، بیش از هر شرکت دیگری حس می‌شود.

آموزش‌های مرتبط به این موقعیت شغلی:‌

استخدام توسعه دهنده Back-End در دیجی کالا

توسعه‌دهنده Back-End در شرکت دیجی‌کالا، برنامه‌نویسی پشت صحنه وب‌سایت را انجام می دهد. با توجه به اینکه وب‌سایت برای این شرکت از اهمیت زیادی برخوردار است، نیاز مبرم به تیم تخصصی توسعه دهنده Back-End در شرکت دیجی کالا وجود دارد.

آموزش‌های مرتبط به این موقعیت شغلی:‌

استخدام توسعه دهنده Front-End در دیجی کالا

توسعه دهنده Front-End در شرکت دیجی کالا، برنامه‌نویسی ظاهری و بصری وب‌سایت (قابل مشاهده توسط کاربران) را انجام می دهد.

آموزش‌های مرتبط به این موقعیت شغلی:‌

استخدام مدیر محصول / مدیر پروژه در دیجی کالا

با توجه به اینکه پروژه‌ها و محصولات زیادی در مجموعه کسب و کارهای شرکت دیجی کالا وجود دارند، این شرکت به تعدادی مدیر محصول و همچنین مدیر پروژه نیاز دارد.

آموزش‌های مرتبط به این موقعیت شغلی:‌

استخدام متخصص مالی در دیجی کالا

هر سازمان یا شرکتی، نیاز به متخصصین مالی دارد تا بتوانند با انجام حسابداری، تامین مالی همچنین مدیریت مالی، چرخ‌های اقتصادی مجموعه را به حرکت درآورند. مجموعه بزرگ دیجی کالا نیز از این قاعده مستثنی نیست. 

آموزش‌های مرتبط به این موقعیت شغلی:‌

استخدام متخصص بازاریابی و فروش در دیجی کالا

دیجی کالا به عنوان بزرگترین فروشگاه آنلاین و همچنین کسب و کارهای خانواده دیجی کالا، همواره نیاز دارند تا بتوانند سهم خوبی از حجم بازار را در اختیار خود داشته باشند. به همین دلیل، وجود تیم تخصصی فروش و بازاریابی، برای این کسب و کارها بسیار حیاتی است.

آموزش‌های مرتبط به این موقعیت شغلی:‌

استخدام کارشناس پشتیبانی مشتریان در دیجی کالا

با توجه به اینکه روزانه هزاران سفارش گوناگون در کسب و کارهای مربوط به شرکت دیجی کالا ثبت می‌شود، این شرکت نیاز به تعداد زیادی کارشناس پشتیبانی دارد تا به سوالات کاربران پاسخ دهند و مشکلات آنان را حل کنند.

آموزش‌های مرتبط به این موقعیت شغلی:‌

موقعیت های استخدام شرکت دیجی کالا در سایت های استخدامی

  • صفحه استخدام سایت دیجی کالا: (+)
  • پروفایل دیجی کالا در جابینجا: (+)
  • پروفایل دیجی کالا در ایران تلنت: (+)
  • پروفایل دیجی کالا در ایران استخدام: (+)
  • پروفایل دیجی کالا در جاب ویژن: (+)
  • پروفایل دیجی کالا در کاربوم: (+)

راه های ارتباطی و شبکه های اجتماعی شرکت دیجی کالا

  • آدرس وب‌سایت اصلی: (+)
  • کانال تلگرام : (+)
  • صفحه اینستاگرام : (+)
  • صفحه توئیتر : (+)
  • صفحه لینکدین : (+)
  • صفحه آپارات : (+)
  • ایمیل ارتباط با شرکت : (info@digikala.com)
  • تلفن ارتباط با شرکت : 0216193000

مطلبی که در بالا مطالعه کردید بخشی از مجموعه مطالب «معرفی شرکت های برتر ایران و فرصت های شغلی و استخدام در آن ها» است. در ادامه، می‌توانید فهرست این مطالب را ببینید:

بر اساس رای ۷ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
۱ دیدگاه برای «شرکت دیجی کالا | فرصت ‌های اشتغال و استخدام دیجی کالا + منابع آموزش و آزمون استخدام»

سلام وقت بخیر ایا امکان استخدام در شرکت دیجی کالا وجود دارد؟؟

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *