بهترین سرویس ایمیل مارکتینگ چیست؟ — معرفی ابزارهای کاربردی و رایگان

۴۸۹ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۱۳ شهریور ۱۴۰۲
زمان مطالعه: ۱۱ دقیقه
بهترین سرویس ایمیل مارکتینگ چیست؟ — معرفی ابزارهای کاربردی و رایگان

بیش از ۳/۷ میلیارد نفر در دنیا از ایمیل استفاده می‌کنند و تعجبی ندارد که ما همواره تعداد زیادی ایمیل‌های بازاریابی را از کسب‌وکارهای مختلف دریافت می‌کنیم. ایمیل مارکتینگ از روش‌های موفق بازاریابی دیجیتال محسوب می‌شود. در این مطلب با ایمیل مارکتینگ و مزایای آن و تعدادی از بهترین شرکت‌های ارائه‌دهنده سرویس ایمیل مارکتینگ رایگان و سرویس‌های ایمیل مارکتینگ ایرانی آشنا می‌شویم.

ایمیل مارکتینگ چیست ؟

«ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی» (Email Marketing) شکلی از بازاریابی دیجیتال به منظور هدف‌گذاری مخاطبان و مشتریان از طریق ایمیل است. این شکل بازاریابی با فراهم کردن اطلاعات ارزشمند برای مشترکان فهرست ایمیل و مشتریان کسب‌وکارها، به افزایش «نرخ تبدیل» (Conversion) و درآمد آن‌ها کمک می‌کند.

از مزایای ایمیل مارکتینگ می‌توان موارد زیر را نام برد.

  • برقراری ارتباط با مخاطبان: با استفاده از بازاریابی ایمیلی می‌توانید از طریق ارسال پیام‌های شخصی‌سازی شده با مخاطبان ارتباط برقرار کنید.
  • افزایش آگاهی از برند (Brand Awareness): با ایمیل مارکتنیگ می‌توانید نام برند را در ذهن «مشتریان احتمالی» (Prospects) نگه دارید تا در آینده با آن‌ها تعامل کنید.
  • معرفی محتوای وبلاگ: با استفاده از ایمیل، محتوای مرتبط و اطلاعات مفید وبلاگ خود را با مشتریان احتمالی به اشتراک می‌گذارید.
  • ایجاد «مخاطب راغب یا لید» (Lead): با ایمیل مارکتینگ می‌توانید در ازای ارسال محتوا یا اطلاعاتی ارزشمند، اطلاعات شخصی مشترکان خود را از آن‌ها دریافت کنید.
  • بازاریابی محصولات: معرفی و تبلیغ محصولات و خدمات از طریق بازاریابی ایمیلی برای شما به سادگی میسر می‌شود.
  • ارائه خدمات و کمک به مخاطبان راغب و مشتریان: با استفاده از بازاریابی ایمیلی می‌توانید با ارسال محتوای مفید و ارزشمند به مشتریان خود، آن‌ها را در مسیر موفقیت و رسیدن به اهداف یاری کنید.

«شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات ایمیل» (Email Service Providers | ESP) امکانات مرتبط با بازاریابی ایمیلی و ارسال ایمیل انبوه را برای کسب‌وکارها فراهم می‌کنند. شرکت‌های متعددی در دنیا با امکانات متنوع و متفاوت، سرویس ایمیل مارکتینگ را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. در ادامه درباره ویژگی‌های مهم این شرکت‌ها و بعضی از شرکت‌های مشهور فعال در این زمینه می‌خوانید.

ایمیل مارکتینگ چیست

ویژگی‌های مهم سرویس ایمیل مارکتینگ خوب چیست ؟

شرکت‌های بسیاری در دنیا ابزارهای سرویس ایمیل مارکتینگ را برای کسب‌وکارها فراهم می‌کنند. این شرکت‌ها ویژگی‌ها و امکانات متنوع و متفاوتی را به کاربران خود ارائه می‌کنند و برخی از آن‌ها، خدمات محدودی را به رایگان در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهند. هنگام انتخاب سرویس های ایمیل مارکتینگ رایگان بهتر است مطمئن شوید که محدودیت‌های آن‌ها مانند محدودیت تعداد مشترکان، تعداد ایمیل‌های قابل ارسال، تقسیم‌بندی فهرست ایمیل و پشتیبانی برای شما مشکلی ایجاد نمی‌کند.

از ویژگی‌های مهم ارائه‌دهندگان سرویس ایمیل مارکتینگ رایگان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعداد مشترکان. طرح‌های رایگان ارائه‌دهندگان سرویس ایمیل مارکتینگ ممکن است برای تعداد مشترکان و تعداد ارسال ایمیل‌ها محدودیت‌هایی در نظر گرفته باشند. هنگام انتخاب ESP مورد نظر باید به این موضوع توجه کنید و تعداد مشترکان احتمالی کسب‌وکار خود را در نظر داشته باشید.
  • «نرخ تحویل» (Deliverability). ایمیل‌های بازاریابی باید از طریق پوشه «پیام‌های دریافتی یا اینباکس» (Inbox) به دست مشترکان برسد. بنابراین بهتر است به دنبال پلتفرم‌هایی باشید که نرخ تحویل آن‌ها نزدیک به ۱۰۰ درصد است.
  • قالب ایمیل واکنش‌گرا. طراحی قالب ایمیل‌ها به زمان و مهارت‌های زیادی نیاز دارد و ممکن است همه کسب‌وکارها امکان انجام این کار را نداشته باشند؛ بنابراین بسیاری از پنل‌های ایمیل مارکتینگ قالب‌هایی آماده را در اختیار کسب‌وکارها می‌گذارند. هنگام انتخاب سرویس مورد نظر، گزینه‌ای را انتخاب کنید که قالب‌هایی با طراحی مناسب و «واکنش‌گرا یا ریسپانسیو» (Responsive) را به کاربران ارائه می‌کند.
  • تقسیم‌بندی فهرست ایمیل‌ها. با گسترش فهرست ایمیل‌های مخاطبان، ممکن است نخواهید که هر ایمیل را برای تمام مشترکان خود ارسال کنید. بعضی از طرح‌های رایگان در ESPها برای تقسیم‌بندی فهرست ایمیل‌ها محدودیت‌هایی ایجاد می‌کنند. بنابراین بهتر است هنگام انتخاب سرویس مورد نظر، به قابلیت «تقسیم‌بندی» (Segmentation) و تگ‌گذاری در فهرست ایمیل‌ها توجه کنید.
  • پشتیبانی از مشتریان. بعضی از ESPها امکانات پشتیبانی را به کاربران طرح‌های رایگان ارائه نمی‌کنند یا برای استفاده از این امکانات محدودیت ایجاد می‌کنند. بنابراین بهتر است با توجه به نیازهای خود، سرویسی را انتخاب کنید که خدمات پشتیبانی مناسبی را به مخاطبان خود ارائه می‌کند.

بهترین سرویس های ایمیل مارکتینگ رایگان

همان‌طور که گفتیم، بعضی از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات ایمیل مارکتینگ، سرویس‌ها و امکانات مختلفی را به رایگان در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهند. البته این سرویس‌های رایگان به طور معمول محدودیت‌هایی را برای کاربران در نظر می‌گیرند. از بهترین ارائه‌دهندگان سرویس ایمیل مارکتینگ با طرح‌های رایگان می‌توان موارد زیر را نام برد.

HubSpot

ابزار ایمیل مارکتینگ رایگان «HobSpot» امکانات متنوعی را برای بازاریابی ایمیلی به کسب‌وکارهای در حال گسترش ارائه می‌کند. با استفاده از این ابزار می‌تواند ایمیل‌هایی حرفه‌ای، شخصی‌سازی شده و در راستای اهداف برند بسازید و از آن‌ها برای تعامل با مخاطبان و گسترش کسب‌وکار خود بهره بگیرید.

ابزار ایمیل مارکتینگ هاب اسپات با پلتفرم CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) رایگان این وب‌سایت به سادگی و به شکل خودکار ادغام می‌شود و از طریق آن می‌توانید ایمیل‌هایی شخصی‌سازی شده بر اساس داده‌های پلتفرم CRM (مانند نام مخاطب، نام شرکت، خریدهای قبلی، مکالمه‌های فروش قبلی، تیکت‌های پشتیبانی گذشته و...) را برای کاربران ارسال کنید. همچنین با ویرایشگر ایمیل این سرویس می‌توانید ایمیل‌های خود را با «کشیدن و رها کردن» (Drag-and-Drop) به سادگی طراحی کنید.

طرح رایگان ایمیل مارکتینگ هاب اسپات امکان ارسال دو هزار ایمیل در ماه برای تعداد نامحدودی کاربر را در اختیار شما قرار می‌دهید. علاوه بر این، با استفاده از این ابزار می‌توانید فرم عضویت و پاپ‌آپ و صفحه فرود بسازید و تبلیغات آنلاین خود را بررسی و تحلیل کنید.

ابزار ایمیل مارکتینگ HubSpot

Moosend

سرویس ایمیل مارکتینگ «Moosend» برای شروع بازاریابی ایمیلی ابزاری ایده‌آل است. طرح رایگان این ابزار ایمیل‌های شما را به هزار مشترک ارسال می‌کند اما آدرس IP اختصاصی در اختیار شما قرار نمی‌دهد.

ابزار رایگان «Moosend» ویرایشگری با کاربری ساده، سیستم ارسال ایمیل خودکار، تحلیل و آمار لحظه‌ای نتیجه ارسال ایمیل‌ها و قابلیت تقسیم‌بندی فهرست ایمیل‌ها را در اختیار کاربران می‌گذارد. این ابزار CRM ندارد، اما اگر برای شروع بازاریابی ایمیلی به دنبال ابزاری رایگان و ساده هستید، استفاده از آن به شما پیشنهاد می‌شود.

سرویس ایمیل مارکتنیگ Moosend

SendPulse

سرویس ایمیل مارکتینگ «SendPulse» بیش از ۱۳۰ قالب آماده و قابلیت طراحی قالب‌های شخصی با استفاده از ویرایشگر Drag-and-Drop را برای کاربران خود فراهم کرده است. در طرح رایگان این ابزار به تیم پشتیبانی قدرتمند آن دسترسی خواهید داشت. این ابزار همچنین قابلیت ارسال مجدد (Resend) را به کاربران ارائه می‌کند. با استفاده از این قابلیت می‌توانید ایمیل‌های باز نشده را دوباره با عنوان یا موضوعی متفاوت برای افراد ارسال کنید.

استفاده از امکانات رایگان ابزار ایمیل مارکتینگ «SendPulse» تا سقف هزار مشترک و ۱۵ هزار ایمیل رایگان درماه ممکن است. از این امکانات می‌توان سه آدرس و یک دامنه مشخص برای فرستنده، یک صفحه فرود، اتوماسیون برای یک رویداد، ۱۰۰ مگابایت حافظه ذخیره تصاویر و تأیید ۱۰۰ آدرس ایمیل در ماه را نام برد. پلن رایگان این ابزار قابلیت گروه‌بندی مخاطبان و تست A/B را به کاربران ارائه نمی‌کند.

ابزار بازاریابی ایمیلی SendPulse

SendInBlue

اگر کسب‌وکار شما به ایمیل‌های مکاتبه‌ای مانند ایمیل‌های فراموشی رمز عبور یا ارسال رسید فاکتورها وابسته است، استفاده از سرویس ایمیل مارکتینگ «SendInBlue» می‌تواند برایتان گزینه‌ای ایده‌آل و مناسب باشد. با استفاده از API توسعه‌دهندگان گسترده در این ابزار می‌توانید با سیستم ایمیلی خود ادغام شوید و فرآیندهای شخصی‌سازی شده مخصوص داشته باشید.

در طرح رایگان ابزار «SendInBlue» به تعداد زیادی قالب ایمیل، قابلیت شخصی‌سازی، تست A/B، مدیریت مخاطبان، ویرایشگر جریان کار یا workflow و گزارش لحظه‌ای و قابلیت چت پشتیبانی با یک کاربر دسترسی خواهید داشت. استفاده از این ابزار برای ارسال روزانه ۳۰۰ ایمیل و تعداد نامحدودی مشترک رایگان است.

سرویس ایمیل مارکتینگ SendInBlue

MailChimp

«MailChimp» یکی از ارائه‌دهندگان مشهور خدمات بازاریابی ایمیلی است. این ابزار، امکاناتی مانند قابلیت تقسیم‌بندی لیست، تست A/B و ایجاد پروفایل برای مخاطبان را به کاربران خود ارائه می‌کند.

طرح رایگان ابزار ایمیل مارکتینگ «MailChimp» امکان ارسال ۱۲ هزار ایمیل برای حداکثر دو هزار مخاطب و دسترسی به پشتیبانی از طریق ایمیل را فراهم می‌کند. البته این پلن رایگان از ویژگی‌هایی مانند بهینه‌سازی زمان ارسال، تقسیم‌بندی پیشرفته و آزمایش‌های چندمتغیره پشتیبانی نمی‌کند. همچنین در طرح رایگان، تبلیغ برندینگ MailChimp در بخش فوتر (Footer) ایمیل‌ها برای کاربران ارسال می‌شود.

ابزار ایمیل مارکتینگ MailChimp

Mailjet

در طرح رایگان ابزار بازاریابی ایمیلی Mailjet می‌توانید تعداد نامحدودی مخاطب داشته باشید و به API و وب هوک، ویرایشگر ایمیل پیشرفته و ابزارهای تحلیل و بررسی دسترسی خواهید داشت. به یاد داشته باشید که خدماتی مانند آزمایش A/B یا ارسال ایمیل خودکار در طرح رایگان این سرویس ارائه نمی‌شود. با استفاده از Mailjet می‌توانید ماهانه شش هزار ایمیل را با محدودیت ۲۰۰ ایمیل در روز ارسال کنید و تعداد نامحدودی کاربر را به فهرست خود اضافه کنید.

کاربری ابزار «میل جت» ساده است و از آنجایی که این ابزار دسترسی کامل به API را فراهم می‌کند، برای کسب‌وکارهایی که به دنبال ایجاد تغییراتی فنی در ارسال ایمیل‌ها هستند ایده‌آل است.

سرویس ایمیل مارکتینگ Mailjet

Benchmark

ابزار ایمیل مارکتینگ «Benchmark» برای ارائه خدمات به کسب‌وکارهایی در سطح سازمانی طراحی شده است. این ابزار کاربری آسان و ساده دارد و ویرایشگری با قابلیت Drag-and-Drop، چندین قالب ایمیل آماده، گزینه ایجاد فرم عضویت و امکانات کمپین‌های Drip را در اختیار کاربران قرار می دهد. اما طرح رایگان آن قابلیت استفاده از تست A/B، ایمیل خودکار و بارگذاری لیست مخاطبان را به کاربران ارائه نمی‌کند و تنها کاربرانی که فرم عضویت Benchmark را پر کنند به فهرست مخاطبان اضافه می‌شوند.

پلن رایگان این ابزار، ارسال ۲۵۰ ایمیل برای تعداد نامحدودی کاربر در ماه را ممکن می‌سازد.

ابزار بازاریابی ایمیلی Benchmark

MailerLite

سرویس «MailerLite» برای کسب‌وکارهای کوچکی مناسب است که می‌خواهند ایمیل‌های بازاریابی را به شکل انبوه برای کاربران خود ارسال کنند. این ابزار قابلیت پیش‌نمایش ایمیل در حالت دسکتاپ و موبایل پیش از ارسال را نیز به کاربران ارائه می‌کند، اما قابلیت‌های API و ادغام آن به اندازه گزینه‌های دیگر در این فهرست، قدرتمند نیست.

طرح رایگان سرویس ایمیل مارکتینگ «MailerLite» تا سقف ۱۲ هزار ایمیل در ماه برای حداکثر هزار مشترک را پشتیبانی می‌کند.

ابزار بازاریابی ایمیلی MailerLite

سرویس های ایمیل مارکتینگ ایرانی

علاوه بر سرویس‌های ایمیل مارکتینگ خارجی که نام بردیم، چندین شرکت ایرانی نیز خدمات بازاریابی ایمیلی و ارسال ایمیل انبوه برای مخاطبان را به کاربران ایرانی ارائه می‌کنند. استفاده از خدمات این شرکت‌ها به دلیل مقرون‌به‌صرفه بودن و نداشتن محدودیت‌ها و هزینه‌های ارزی و امکان استفاده از خدمات پشتیبانی در شکل‌های مختلف می‌تواند برای کاربران ایرانی مطلوب‌تر باشد. در ادامه، تعدادی از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات بازاریابی ایمیلی در ایران را به شما معرفی می‌کنیم.

سرویس ایمیل مارکتینگ میل چی

«میل چی» نیز خدمات و امکانات اصلی ایمیل مارکتینگ را برای کاربران خود فراهم می‌کند. با استفاده از سرویس میل چی می‌توانید از خدمات طراحی آسان ایمیل با استفاده از قالب‌های آماده و ویرایشگر اختصاصی ایمیل‌های مختلفی طراحی کنید، در سایت خود پاپ‌آپ قرار بدهید و از طریق آن آدرس ایمیل مشتریان خود را جمع‌آوری کنید و از طریق بخش مربوط به گزارش‌ها، میزان اثربخشی کمپین‌های ایمیلی خود را بررسی کنید.

پلن رایگان این سرویس امکان ایجاد ۵۰۰ مخاطب، ارسال ۵ هزار ایمیل در ماه، نمایش ۵۰۰ پاپ‌آپ در ماه و یک پیش‌نمایش ایمیل در ماه را برای کاربران فراهم می‌کند.

سرویس ایمیل مارکتینگ پاکت

«پاکت» یکی دیگر از سرویس‌های ایمیل مارکتینگ ایرانی است. از امکانات ایمیل مارکتنیگ پاکت می‌توان امکان بخش‌بندی مخاطبان، ارسال ایمیل‌های مناسبتی، بهینه‌سازی ارسال ایمیل، استفاده از قالب‌های آماده، ویرایش قالب‌ها با ابزار Drag-and-Drop، طراحی به صورت HTML، تست A/B، دریافت گزارش‌های پیشرفته، بازاریابی خودکار و ایمیل‌های تراکنشی را نام برد.

سرویس های ایمیل مارکتینگ ایرانی

سرویس ایمیل مارکتینگ ایمیل ایران

سرویس ایمیل مارکتینگ ایمیل ایران، خدمات ارسال ایمیل تبلیغاتی انبوه را برای کاربران خود فراهم می‌کند. از امکانات و ویژگی‌های این سرویس می‌توان به ارسال به اینباکس ایمیل‌های فعال و معتبر، دریافت مشاوره برای راه‌اندازی کمپین، ارسال هدفمند ایمیل‌ها به بانک‌های ایمیل متفاوت، ارسال سریع تبلیغات، طراحی خبرنامه‌های استاندارد و مطلوب و دریافت گزارش کامل نتیجه کمپین‌های ایمیلی اشاره کرد.

سرویس ایمیل مارکتینگ میل تاز

«میل تاز» یکی دیگر از ارائه‌دهندگان خدمات بازاریابی ایمیلی در ایران است. از ویژگی‌های میل تاز می‌توان به امکان ارسال مستقیم به اینباکس با رعایت قوانین اسپم، دریافت گزارش نرخ باز شدن ایمیل‌ها و نرخ کلیک، طراحی ایمیل‌ها با استفاده از قالب‌های آماده یا استفاده از ویرایشگر با قابلیت Drag-and-Drop، سیستم فرم‌ساز برای جمع‌آوری فهرست ایمیل کاربران و قیمت مقرون‌به‌صرفه اشاره کرد. همچنین با استفاده از میل تاز می‌توانید برای حداکثر هزار مشترک تعداد نامحدودی ایمیل را به شکل رایگان ارسال کنید.

سرویس ایمیل مارکتینگ نجوا

«نجوا» خدمات مختلفی را در زمینه «بازایابی بازگشتی» (Retention Marketing) به کاربران خود ارائه می‌کند. از این خدمات می‌توان سرویس «ارسال اعلان یا پوش نوتیفیکیشن» (Push Notification) و ایمیل مارکتینگ را نام برد.

سرویس ایمیل مارکتینگ نجوا برای ساخت کمپین‌های بازاریابی ایمیلی با استفاده از Drag-and-Drop، تست A/B، کمپین‌های خودکار، زمان‌بندی ارسال، گروه‌بندی کاربران و دریافت گزارش‌های نتیجه‌های کمپین‌ها پنلی کارآمد دارد. این سرویس همچنین خدمات پشتیبانی فنی و مشاوره را به کاربران ارائه می‌کند. با استفاده از خدمات نجوا می‌توانید تا سه هزار ایمیل را بدون محدودیت در تعداد مخاطبان برای کاربران خود به رایگان ارسال کنید.

سرویس ایمیل مارکتینگ آونگ

سرویس ایمیل مارکتینگ «آونگ» نیز از دیگر ارائه‌دهندگان خدمات بازاریابی ایمیلی در ایران است. این سرویس امکاناتی مانند پشتیبانی ایمیلی و تلفنی و چت آنلاین، طراحی ایمیل به صورت ریسپانسیو با ابزار Drag-and-Drop یا به صورت HTML یا طراحی قالب تخصصی توسط تیم فنی، امکانات افزایش مخاطبان، ارسال ایمیل گروهی، اتوماسیون، دسته‌بندی مخاطبان، زمان‌بندی ارسال، IP اختصاصی، دریافت گزارش کمپین و امکانات دیگر را برای کاربران خود فراهم می‌کند.

سرویس آونگ به آسانی به وردپرس، جوملا، لاراول و... متصل می‌شود. همچنین استفاده از خدمات آن برای استارتاپ‌ها و به شکل محدود برای کسب‌وکارهایی با حداکثر ۱۲۰۰ مخاطب رایگان است.

سرویس ایمیل مارکتینگ میلزیلا

«میلزیلا» یکی دیگر از سرویس‌های بازاریابی ایمیلی ایرانی است. از امکانات پنل ایمیلی این سرویس می‌توان به امکان ایجاد فهرست ایمیل و گروه‌بندی مخاطبان، طراحی ایمیل و فرم، دامنه اختصاصی، پلاگین وردپرس، API وب سرویس، SMTP سرور، IP اختصاصی و Hook Notification، دریافت گزارش کمپین‌ها، ارسال خودکار، تست اینباکس و اسپم و امکانات دیگر اشاره کرد.

برخلاف ارائه‌دهندگان خدمات ایمیلی دیگر، هزینه ارائه خدمات در میلزیلا به صورت پرداخت برای هر ارسال ایمیل (مشابه پنل‌های پیامک) از طریق شارژ اعتبار حساب پرداخت می‌شود و نیازی به تمدید اشتراک ماهانه در این سرویس وجود ندارد.

معرفی کاپریلا به عنوان اولین سیستم تبلیغات هدفمند کلیدواژه ای ایران

کاپریلا چیست

همان‌طور که می‌دانید، استفاده از تبلیغات هدفمند از روش‌های تبلیغات آنلاین و راهی مناسب برای گرفتن بک‌لینک و معرفی محصولات به مخاطبان راغب است و می‌تواند رتبه سایت شما را در گوگل و موتورهای جستجوی دیگر بهبود ببخشد. همچنین، بهره‌گیری از تبلیغات هدفمند در تبلیغات آنلاین روشی بسیار مؤثر برای جذب لید یا مخاطب راغب است. به کمک این نوع از تبلیغات می‌توان کمپین‌های تبلیغاتی را بر اساس ویژگی‌های مشترک مخاطبان هدف سازماندهی کرد و کمپین‌های تبلیغاتی را کاملاُ مرتبط با ویژگی‌های شخصی، رفتار و علاقه‌مندی‌های مخاطب ایجاد کرد. این امر در نهایت سبب افزایش نرخ تبدیل و فروش خواهد شد.

می‌توان «کاپریلا» را به عنوان یکی از پلتفرم‌های برتر برای تبلیغات آنلاین هدفمند معرفی کرد. کاپریلا با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، بهترین و مرتبط‌ترین تبلیغات هدفمند کلیدواژه‌ای را با توجه به کمپین‌های فعال کسب و کار به کاربران نمایش می‌دهد. این پلتفرم با شبکه‌ای گسترده از ناشران برای انتشار تبلیغات کلیکی و اجاره‌ای همکاری می‌کند. با توجه به این‌که شبکه کاپریلا بیشتر متمرکز بر وب‌سایت‌های بزرگ دانشجویی، آموزشی و عمومی کشور بوده و قشر جوان و دانشجوی کشور، بهره‌گیری مناسبی از اینترنت دارند، با استفاده از تبلیغات هدفمند کلیدواژه‌ای می‌توان تمرکز را روی این قشر معطوف کرد و در صورت انتشار تبلیغات هدفمند در شبکه نسبتاً بزرگ ناشران همکار کاپریلا، امکان هدف‌گذاری شبکه متمرکزی از دانشجویان و کاربران جوان علاقه‌مند به اینترنت برای کسب و کارها فراهم می‌شود.

علاوه بر این، سیستم آماری کاپریلا با بهره‌گیری از سیستم آمارگیری مبتنی بر گوگل آنالیتیکس، در تشخیص کلیک‌های صحیح و غیرتکراری دقت بسیار زیادی دارد.

خدمات کاپریلا در دو بخش «ناشر» و «تبلیغ‌دهنده» به کاربران ارائه می‌شود. فرض کنید برای توسعه استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ کسب‌وکار خود در وب‌سایتتان مطلبی را منتشر کرده‌اید. کاپریلا با تبلیغات هدفمند بر اساس کلیدواژه، بنرهای تبلیغاتی مرتبط به مطلب را به کاربران نمایش می‌دهد. برای مثال می‌توانیم به «مجله فرادرس» اشاره کنیم. در اینجا، مطلبی با عنوان «آموزش سئو خارجی» تدوین شده است. در صورتی که از پلتفرم تبلیغات هدفمند کاپریلا برای نمایش تبلیغات در این صفحه استفاده شود، بنرهای تبلیغاتی کوچک و کم‌حجم با موضوع مرتبط با مطلب را مانند تصویر زیر درون متن خواهیم دید.

معرفی کاپریلا

بخش دوم این پلتفرم در قالب «تبلیغ‌دهنده» به شما امکان معرفی کسب‌وکار به دیگران را می‌دهد. از مزایای دیگر این روش تبلیغات می‌توان به نرخ تبدیل بالای آن اشاره کرد، چراکه این تبلیغات فقط به مخاطبان هدف نمایش داده می‌شوند و به این ترتیب، افراد بیشتری به استفاده از محصولات و خدمات کسب‌وکار شما ترغیب می‌شوند.

معرفی نشریلا به عنوان پلتفرم عالی جهت رپورتاژ آگهی، انتشار بررسی محصول و معرفی خدمات

نشریلا

استفاده از رپورتاژ آگهی یکی دیگر از روش‌های تبلیغات آنلاین برای گرفتن بک‌لینک و بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو محسوب می‌شود. اگر رپورتاژ آگهی به شکلی صحیح و متناسب با لحن هر رسانه نوشته شود، عملکرد مطلوبی خواهد داشت و در غیر این صورت، با بازدهی کم رپورتاژ آگهی مواجه خواهیم شد.

رعایت تمام این معیارها به صرف هزینه و زمان زیادی نیاز دارد. به همین دلیل، بهتر است برای رپورتاژ آگهی از پلتفرمی استفاده شود که محتوای مناسب را با رعایت همه نکات لازم، با هزینه‌ای مناسب و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تولید و منتشر کند. می‌توان «نشریلا» را به عنوان بزرگ‌ترین پلتفرم در این زمینه معرفی کرد. علاوه بر این، نشریلا با استفاده از مطالب تخصصی، برای انتشار بررسی محصولات یا معرفی خدمات به شما کمک می‌کند.

جمع‌بندی

ایمیل مارکتینگ از روش‌های موفق بازاریابی دیجیتال محسوب می‌شود و کسب‌وکارها برای گسترش و توسعه استراتژی‌های دیجیتال مارکتنیگ خود به استفاده از این روش بازاریابی نیاز دارند. شرکت‌های مختلفی خدمات بازاریابی ایمیلی را به کسب‌وکارها ارائه می‌کنند که هر کدام امکانات و ویژگی‌های خاص خود را دارند. گاهی انتخاب از میان ارائه‌دهندگان سرویس ایمیل مارکتینگ با امکانات متنوع دشوار است. برای این کار باید با گزینه‌های مختلف و امکانات آن‌ها آشنا شوید و با توجه به نیازهای کسب‌وکار خود مانند تعداد مخاطبان و تعداد ایمیل‌هایی که می‌خواهید برای آن‌ها ارسال کنید، سرویس مدنظر را انتخاب کنید.

بر اساس رای ۱۲ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
منابع:
HubSpotWPBeginnerWebsite Planet
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *