آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی بدون کدنویسی

۱۴۰ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱
زمان مطالعه: ۳ دقیقه
آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی بدون کدنویسی
سلب مسئولیت مطالب رپورتاژ آگهی: مجموعه‌ی «فرادرس» در تهیه‌ و تنظیم این محتوای تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی راجع به صحت آن نمی‌پذیرد.

تقریبا همه به این نتیجه رسیده‌اند که یک فروشگاه اینترنتی می‌تواند مسیری برای پیشرفت مهیا کند. نه‌تنها مبتدیان و تازه‌کاران بلکه افراد مجرب نیز به اهمیت داشتن صفحه‌ای در اینترنت پی برده‌اند. این صفحه برای فروشندگان بسیار مهم و حیاتی است. سایت اینترنتی تاثیر بسزایی در پیشرفت و توسعه کسب و کار شما خواهد گذاشت. طراحی سایت کاری سخت و طاقت‌فرسا است. به همین علت افراد زیادی از داشتن سایت منصرف می‌شوند. نگران نباشید. در این مقاله شما را با روشی ساده برای ساخت فروشگاه اینترنتی آشنا خواهیم کرد. تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

مزایای راه‌اندازی سایت فروشگاهی با پرتال

مراکز زیادی در زمینه طراحی فروشگاه اینترنتی فعالیت می‌کنند. با این حال برخی از آن‌ها بر دیگران پیشی گرفته‌اند. دلیل این محبوبیت تفاوت خدمات است. مجموعه‌های طراحی سایت به طور مستقیم و غیرمستقیم به شما در ساخت فروشگاه اینترنتی کمک می‌کنند. برخی از این مجموعه‌ها روش طراحی سایت را به شما آموزش می‌دهند. قطعا طراحی سایت فروشگاهی کار سختی است. همان‌طور که می‌دانید ساخت سایت نیاز به دانش کدنویسی دارد. برای همین یادگیری آن وقت، انرژی و هزینه زیادی می‌خواهد. برخی دیگر از مجموعه‌ها با طراحی سایت به شما کمک می‌کنند. بدیهی است که این روش کم هزینه نخواهد بود.

مجموعه پرتال هر دو کار را به طور همزمان انجام می‌دهد. این تفاوتی است که مجموعه پرتال با مراکز دیگر دارد. اگر قصد راه‌اندازی سایت فروشگاهی دارید، اینجا می‌توانید روشی آسان برای انجام این کار را یاد بگیرید. علاوه بر آن قادر خواهید بود با صرف هزینه اندک و در زمان کم، سایتی بر اساس انتخاب و سلیقه خود طراحی کنید. یکی از مزایای ساخت فروشگاه اینترنتی با پرتال امکان تست رایگان است. اگر از طریق این مجموعه به طراحی سایت خود اقدام کنید، قادر خواهید بود به مدت هفت روز به طور رایگان سایت خود را بسازید و امکانات آن را بررسی کنید.

از طرف دیگر، قالب‌های بی‌نظیر سایت‌های فروشگاهی بر اساس سلیقه‌های مختلف و همچنین نیاز مشاغل گوناگون طراحی شده‌اند. به عبارت بهتر قادر خواهید بود قالب سایت را بر اساس نوع فروشگاه انتخاب کنید. برای مثال برای فروش اینترنتی مبلمان می‌توانید از قالب‌هایی در رنگ طوسی یا تیره استفاده کنید. اگر در زمینه فروش لوازم‌التحریر فعالیت دارید، قالبی پرزرق و برق‌‌تر می‌تواند تصمیم بهتری باشد. تنوع قالب‌ها بالا است. علاوه بر آن امکان تغییر رایگان قالب سایت وجود دارد. بنابراین اگر از تصمیم خود در زمینه نوع قالب پشیمان شدید، می‌توانید بدون هیچ هزینه‌ای و به طور رایگان به تغییر آن اقدام کنید.

آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی بدون کدنویسی

همان‌طور که قبلا گفتیم مجموعه پرتال علاوه بر آموزش، به شما در طراحی قدم به قدم سایت کمک می‌کند. اگر تصمیم خود را برای ساخت سایت فروشگاهی گرفته‌اید، می‌توانید از طریق این لینک مستقیما به صفحه مربوط هدایت شوید: www.portal.ir/ecommerce

دیگر برای طراحی سایت نیاز به کدنویسی ندارید. با انجام مراحلی ساده قادر خواهید بود با توجه به نیاز و سلیقه خود، سایتتان را راه‌اندازی کنید. برای ساخت فروشگاه اینترنتی به تهیه هاست اختصاصی نیاز ندارید. لازم نیست به خرید دامنه یا قالب اقدام کنید. در عرض چند دقیقه و با طی کردن مراحلی ساده به پکیج کامل سایت خود دست پیدا خواهید کرد.

اگر بخواهیم به طور ساده بیان کنیم، پرتال کدنویسی حرفه‌ای سایت‌ها را به طور کامل انجام داده است. کاری که شما باید بکنید انتخاب بهترین‌ها بر اساس نیازتان است. برای نمونه نام دامنه را طبق خدمات خود انتخاب کنید. مثلا اگر در حوزه فروش صابون فعالیت دارید، می‌توانید اسمی مثل صابونکده را انتخاب کنید. همچنین قادر هستید خودتان برای قالب تصمیم بگیرید.

با راه‌اندازی سایت فروشگاهی فرآیند انجام کار به سرعت پیش خواهد رفت. درگاه اینترنتی مخصوص برای شما تنظیم خواهد شد. لازم به ذکر است که حساب شما کاملا محرمانه است. فقط خود شما به آن دسترسی دارید. بنابراین نگران نباشید. تنها کسی که به تراکنش‌های مالی دسترسی دارد خود شما هستید.

برای ساخت فروشگاه اینترنتی کافی است در سایت پرتال ثبت نام کنید. در ادامه نیز به صورت قدم به قدم می‌توانید فروشگاه خود را بسازید. با ثبت نام در پرتال مشمول دریافت خدمات مشاوره رایگان خواهید شد. در هر مرحله از ساخت سایت به مشکل برخورد کردید با کارشناسان متخصص مجموعه با شماره 02191003383 داخلی 2 تماس بگیرید. پس از انتخاب قالب و دامنه می‌توانید تولید محتوا را شروع کنید. فروشگاه اینترنتی شما آماده است و می‌توانید فروش اینترنتی را تجربه کنید.

کلام آخر

ساخت صفحه‌ای در اینترنت برای معرفی شغل و خدمات، قدمی اساسی برای آغاز و توسعه کسب و کار است. شاید باورتان نشود ولی تنها چند ماه پس از راه‌اندازی سایت، روز به روز مخاطبان و مشتریان جدیدی به سایت افزوده خواهند شد. حتی اگر سالیان زیادی را به صورت سنتی کار کرده‌اید، باید بتوانید خود را با شرایط جدید وفق دهید و وارد دنیای اینترنت شوید. در این مقاله به آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی پرداختیم. با استفاده از این آموزش‌ها به طور حرفه‌ای و بدون نیاز به علم کدنویسی فروشگاه خود را راه‌اندازی کنید. برای دریافت اطلاعات بیش‌تر اینجا کلیک کنید.

بر اساس رای ۱۰ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *