پلتفرم رزرو آنلاین کلاس زبان همیارزبان

۱۲۲ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۱۳ شهریور ۱۴۰۱
زمان مطالعه: ۴ دقیقه
پلتفرم رزرو آنلاین کلاس زبان همیارزبان
سلب مسئولیت مطالب رپورتاژ آگهی: مجموعه‌ی «فرادرس» در تهیه‌ و تنظیم این محتوای تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی راجع به صحت آن نمی‌پذیرد.

امروزه افراد زیادی علاقمند به شرکت در آزمون آیلتس هستند؛ اما بدیهی است که شرکت در این آزمون مهم بدون گذراندن کلاس آیلتس سخت و دشوار خواهد بود. اگرچه افرادی که به شرکت در این آزمون فکر می‌کنند، مدت زمان زیادی را صرف یادگیری قواعد و مکالمات زبان مورد علاقه‌ی خود کرده‌اند، اما قبولی در آیلتس به حدی حائز اهمیت است که نباید شرکت در کلاس آیلتس را از دست دهند. لازم به ذکر است که بسیاری از مراکز آموزشی و اساتید دوره‌های آیلتس به سبب کمک به شرایط دانشجویان، اقدام به برگزاری کلاس آنلاین آیلتس کرده‌اند؛ بنابراین افرادی که فرصت کافی برای شرکت در کلاس‌های حضوری ندارند، می‌توانند از دوره‌های آنلاین بهره ببرند. البته می‌بایست بهترین اساتید دوره‌های آنلاین را بشناسند تا با خیالی آسوده کلاس ielts را بگذرانند، به همین جهت در ادامه بهترین روش برای پیدا‌کردن اساتید و ثبت‌نام در کلاس‌های دوره‌ای معرفی خواهد شد.

آیلتس، معتبرترین مدرک بین‌المللی زبان

آنچه که مسلم است، آیلتس یک مدرک بین‌المللی محسوب می‌شود و علت برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های مختلف یادگیری آزمون، به سبب دشواری و انواع مختلف آن است. قبولی در این آزمون و دریافت مدرک آن که صرفاً برای افراد غیر انگلیسی زبان برگزار می‌شود، می‌تواند پلی برای ترقی و پیشرفت دانشجویان در ایران یا کشورهای خارجی باشد. به همین جهت متقاضی شرکت در کلاس آیلتس بسیار زیاد بوده و همه ساله افراد زیادی از ایران در این آزمون شرکت می‌کنند. برای موفقیت در آزمون می‌بایست آشنایی کاملی با انواع آن نیز وجود داشته‌باشد، که در ادامه به تفصیل بیان شده و در کلاس ielts تعلیم داده خواهد‌شد.

آشنایی با 3 نوع مهم آزمون آیلتس

شرکت در کلاس ielts از آن جهت که توانایی شرکت و دریافت نمره قبولی در آزمون‌های مهم این دوره را خواهد داد، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. به همین جهت می‌بایست ویژگی‌های آزمون‌های مهم در کلاس آنلاین آیلتس برای آزمون‌دهندگان به روشنی بیان شود تا بتوانند با آگاهی کامل نسبت به شرکت در آزمون اقدام نمایند. این آزمون که سه نوع مختلف دارد، به شرح زیر است:

  1. آکادمیک: یک آزمون که افراد با دریافت مدرک آن می‌توانند به راحتی در دانشگاه‌های انگلیسی زبان دنیا ادامه تحصیل دهند و می‌توانید برای موفقیت در آن از کلاس ielts استفاده کنید، آزمون آیتلس آکادمیک است. این آزمون برای افراد تحصیل کرده در هر رشته‌ای مناسب بوده و امکان شرکت در هر برنامه‌ی آموزشی دنیا را به ایشان خواهد داد.
  2. جنرال: دومین آزمونی که برای شرکت در آن به طور قطعی نیاز به شرکت در کلاس آیلتس خواهد بود، آزمون جنرال است. این آزمون برای افراد از سنین کودکی هم مناسب خواهد بود، در یک بیان کلی تمامی افرادی که به دنبال جذب در مدارس یا دانشگاه‌های مطرح دنیا هستند، به مدرک این آزمون نیاز خواهند داشت. آزمون جنرال برای افرادی که به قصد مهاجرت هم به دنبال دریافت بورسیه دانشگاهی هستند، مناسب است.
  3. لایف اسکیلز: سومین نمونه از آزمون‌های آیلتس، لایف اسکلیز نام‌گذاری شده و کمتر کسی با آن آشنایی دارد. این آزمون که از دو نمونه‌ی قبلی آسان‌تر نیز هست، برای آن دسته از افراد که فقط و فقط هدف مهاجرت دارند، مناسب خواهد بود؛ بنابراین طبیعی است که افراد کمتری به دنبال شرکت در این آزمون باشند.

چرا شرکت در کلاس آیلتس اهمیت دارد؟

ممکن است در نگاه اول، آزمون‌های آیلتس مانند سایر آزمون‌ها در دوره‌های مختلف زبان انگلیسی به نظر برسد. این در حالی است که آزمون آیلتس به نسبت سایر مراحل تحصیلی زبان انگلیسی دارای پیچیدگی‌های مخصوصی بوده و در هر بخش نمرات جداگانه‌ای به آزمون‌دهنده تعلق خواهد گرفت؛ بنابراین شخصی که برای شرکت در آزمون اقدام می‌کند و به دنبال دریافت بهترین نمره‌ است، می‌بایست در هر بخشی از آزمون تسلط کافی داشته‌باشد تا بتواند نمره کامل را به دست بیاورد.

یک متقاضی شرکت در آزمون اگر بخواهد در تمامی بخش‌ها موفق عمل کند، باید از شیوه امتحان و نوع سوالات، پیش‌زمینه نیز داشته‌باشد. به همین جهت شرکت در کلاس آنلاین آیلتس بسیار حائز اهمیت است. به عبارت ساده‌تر این آزمون به اندازه کنکور مهم محسوب شده و نباید سهل و ساده انگاشته شود.

هزینه‌ی کلاس ielts چقدر است؟

بسیاری از افراد پیش از شرکت در کلاس، نگران هزینه‌های ناشی از شرکت در جلسات هستند و حتی ممکن است با تصور گرانی، از شرکت در دوره دوری کنند. کلاس آیتلس هم مانند سایر دوره‌های آموزشی هزینه‌ای دارد؛ اما هزینه‌های آن نامتعارف نخواهد بود.

از طرفی با توجه به پیشرفتی که پس از شرکت در کلاس و آزمون حاصل می‌شود، پرداخت هر مبلغی بابت یادگیری دوره ارزشمند خواهد بود. از هزینه‌های شرکت در آزمون در مراکز مختلف، قیمت خاصی در دسترس نیست، اما انتخاب استاد خوب از میزان هزینه‌ها مهمتر است. کلاس آنلاین آیلتس هم‌چنین هزینه‌های ناشی از رفت و آمد به مراکز آموزشی را حذف خواهد کرد، در نتیجه هزینه‌های جانبی یادگیری نیز بسیار کمتر خواهد بود.

شرکت در کلاس ielts با استاد خصوصی

تفاوتی نمی‌کند که کلاس یادگیری آزمون آیلتس به صورت آنلاین یا حضوری برگزار شود؛ اگر استادی که می‌بایست آموزش‌های لازم را ارائه کند توانایی کافی برای ارائه اطلاعات و آموزش‌ها را نداشته‌باشد، دانشجو مهارت کافی برای موفقیت در آزمون را به دست نخواهد آورد. حال اگر دانشجویی خود بتواند استاد مورد نظر را انتخاب کرده و کلاس آیلتس را به صورت خصوصی بگذراند، شرایط بهتری برای یادگیری خواهد داشت، اما چگونه می‌توان اساتید به‌نام را برای شرکت در کلاس آنلاین آیلتس خصوصی پیدا کرد؟ پاسخ این سوال در ادامه‌ی مطلب داده خواهد شد.

موفقیت در آزمون آیلتس به شانس بستگی ندارد، بلکه یادگیری تکنیک‌های درست است که شما را موفق می‌کند.

بهترین استاد خصوصی را آنلاین پیدا کنید

در عصر امروزی که بسیاری از امور ریز و درشت روزانه به صورت آنلاین و غیرحضوری انجام می‌شود، نیازی نیست برای یافتن بهترین استاد، مراکز آموزش زبان انگلیسی را بگردید. تنها با چند کلیک ساده از یک مرجع مطمئن در خانه نیز می‌توانید بهترین استاد کلاس ielts را به صورت آنلاین پیدا کرده و قرار کلاس با ایشان را رزرو کنید. البته کمتر مرجعی خدمات پیشرفته‌ی این چنینی ارائه می‌دهد؛ اما همیار زبان یکی از وبسایت‌هایی است که با توانایی کامل این نوع از خدمات را ارائه می‌کند.

همیار زبان، سایت کاربردی برای اساتید و دانشجویان

وبسایت تخصصی همیار زبان که امکان آموزش آنلاین انواع زبان‌های خارجه‌ روز دنیا را به صورت آنلاین و خصوصی با اساتید فراهم نموده‌است، برای دانشجویان و اساتید به یک اندازه مفید خواهد بود. در این وبسایت دانشجویان با انتخاب زبان خارجه مورد نظر و آشنایی با اساتید، می‌توانند حتی از منزل خود نیز نسبت به شرکت در کلاس‌ آنلاین آیلتس اقدام کنند. از طرفی اگر استادی هم توانایی و وقت کافی برای تدریس آنلاین داشته‌باشد، می‌تواند از طریق همیار زبان برای ثبت نام دانشجو اقدام کند.

به همین دلیل شرکت در کلاس آیلتس نیز از طریق همیار زبان بسیار راحت‌تر از مراجعه حضوری به مراکز آموزشی محسوب می‌شود. لازم به ذکر است که این سایت دارای نشان اعتماد و نشان رسمی ثبت رسانه‌ دیجیتال نیز بوده و تمامی کاربران با اطمینان خاطر کامل، از خدمات این مجموعه بهره می‌برند. پس با ورود به وبسایت همیار زبان به نشانی رسمی http://hamyarzaban.com از همین حالا برای رسیدن به قله‌های بلند موفقیت برنامه‌ریزی کنید. بدون تردید با ورود به این سایت و ثبت نام در دوره‌های آنلاین و خصوصی کلاس ielts، توانایی کافی برای شرکت در آزمون آیلتس به دست خواهد آمد.

بر اساس رای ۷ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *