ثبت نام رشته های تجربی بدون آزمون

۶۵ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
زمان مطالعه: ۳ دقیقه
ثبت نام رشته های تجربی بدون آزمون
سلب مسئولیت مطالب رپورتاژ آگهی: مجموعه‌ی «فرادرس» در تهیه‌ و تنظیم این محتوای تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی راجع به صحت آن نمی‌پذیرد.

ثبت نام رشته های تجربی بدون آزمون برای داوطلبان و متقاضیان مایل به انتخاب این رشته‌ها آغاز شد. تمامی افراد می‌توانند بعد از اطلاع از لیست رشته های تجربی بدون آزمون برای ثبت نام در این رشته‌ها اقدامات لازم را انجام دهند. البته کسب اطلاعاتی در رابطه با لیست دانشگاه‌های بدون کنکور تجربی نیز در زمان ثبت نام رشته های تجربی بدون آزمون کاملاً مهم و الزامی به نظر می‌رسد. ولی موضوعی که در اینجا مهم به نظر می‌رسد در رابطه با دریافت مشاوره تحصیلی قبل از هر گونه اقدامی برای ثبت نام رشته‌های تجربی بدون آزمون است.

با توجه به این موضوع که دریافت اطلاعاتی در رابطه با زمان، نحوه و همین طور شرایط ثبت نام رشته های تجربی بدون آزمون برای هر یک از داوطلبان و افراد متقاضی الزامی است از این رو کمک خواستن از مشاوری کاردان در این رابطه می تواند مؤثر و کارساز باشد. به این منظور می‌توانید بر روی کمک‌ها و راهنمایی‌های تیم مشاوره حاضر در مرکز ثبت نام رشته های تجربی بدون آزمون حساب ویژه‌ای باز کنید.

جهت اطلاع از نحوه و زمان ثبت نام در رشته های تجربی بدون کنکور و همیین طور لیست رشته‌های مورد ثبت نام از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099072952 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

ایران تحصیل

قبل از انجام هر گونه اقدامی برای ثبت نام در رشته تجربی به صورت بدون کنکور از نحوه، زمان و همین طور شرایط لازم برای ثبت نام اطلاعات لازم را بدست آورید.

چه زمانی باید برای ثبت نام رشته های تجربی بدون آزمون اقدام کرد؟

زمان ثبت نام رشته های تجربی بدون آزمون موضوعی است که از قبل و به صورت اینترنتی به اطلاع داوطلبان و متقاضیان شرکت کننده در این دوره می‌رسد. اما این زمان بنا به درخواست متقاضیان و جهت رفاه حال افراد جا مانده از ثبت نام بار دیگر در مهر ماه تمدید شد و کلیه داوطلبان می‌توانستند تا تاریخ هفتم مهر ماه نیز برای ثبت نام در رشته های تجربی بدون آزمون اقدامات لازم را انجام دهند.

البته این زمان بار دیگر و در واقع برای سومین بار نیز تمدید شد و کلیه افراد امکان ثبت نام را تا چهاردهم مهر ماه داشتند.

اما در ر ابطه با زمان در نظر گرفته شده برای ثبت نام در رشته های بدون کنکور تجربی برای داوطلبان سال آینده فعلاً نمی‌توان نظری داد و همچنان باید منتظر اعلام سازمان سنجش در این رابطه ماند.

رشته های تجربی بدون آزمون

در رابطه با نحوه ثبت نام در رشته‌های تجربی بدون آزمون باید خدمت شما دوستان و همراهان عزیز عرض کنیم که این کار برای تمامی داوطلبان و متقاضیان به صورت اینتزنتی انجام می‌شود و نیازی به مراجعه حضوری داوطلب نیست.

به این صورت که هر کدام از افراد مایل به ادامه تحصیل در رشته‌های بدون کنکور تجربی برای انجام ثبت نام در این رشته‌ها باید به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه کرده و مراحل لازم را در این سایت انجام دهند.

البته قبل از هر گونه اقدامی برای ثبت نام کسب اطلاعاتی درست و دقیق در رابطه با نحوه دقیق انجام ثبت نام الزامی و مهم به نظر می‌رسد و نباید از آن غفلت کرد. در این رابطه و برای کسب اطلاعاتی دقیق در مورد نحوه انجام ثبت نام در رشته های بدون کنکور تجربی می توانید از مشاورانی کاردان و خبره در این رابطه استفاده کنید و راهنمایی‌های لازم را در این زمینه از آن‌ها بخواهید.

در رابطه با شرایط لازم برای ثبت نام در رشته‌های تجربی بدون آزمون چه می‌دانید؟

ثبت نام در رشته‌های تجربی بدون آزمون تحت شرایطی خاص برای هر یک از داوطلبان و افراد متقاضی انجام می‌گیرد. شرایطی مهم که در صورت عدم وجود آن‌ها به هیچ وجه نمی‌توانید برای انتخاب رشته در گروه آزمایشی علوم تجربی آن هم به صورت بدون آزمون اقدام فرمایید.

دقت داشته باشید که شرایط لازم برای ثبت نام در رشته‌های تجربی بدون آزمون در دو گروه مهم عمومی و اختصاصی قرار می‌گیرند.

از میان شرایط عمومی برای ثبت نام در رشته های بدون کنکور تجربی می‌توان به موارد مهمی از جمله اعتقاد قلبی به دین اسلام، نداشتن هیچ گونه مشکلی از جهت نظام وظیفه و خدمت سربازی برای آقایان و مواردی از این دست اشاره کرد.

اما در مورد شرایط اختصاصی باید عرض کنیم که در صورتی که تصمیم به ثبت نام در رشته های بدون آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی را گرفته‌اید الزاماً باید مدرک دیپلم و همین طور گواهی نامه سال چهارم دبیرستان یا همان پیش دانشگاهی را داشته باشید تا بدین ترتیب امکان ثبت نام برایتان فراهم شود.

آیا رشته های تجربی بدون آزمون را می شناسید؟

شناخت رشته های تجربی بدون آزمون یکی از موارد مهمی است که قبل از هر کاری برای ثبت نام در این لیست رشته‌ها الزاماً باید نسبت به آن اقدام فرمایید. اما آیا اطلاعی در رابطه با رشته های بدون آزمون گروه تجربی دارید؟ آیا می دانید کدام یک از این رشته ها به صورت بدون آزمون ارائه می‌شوند؟

در رابطه با لیست رشته های بدون کنکور ارائه شده در گروه علوم تجربی باید عرض کنیم که این رشته‌ها بسیار متنوع بوده و شمار زیادی از رشته‌های این گروه را در بر می‌گیرند.

جهت اطلاع از شرایط لازم برای ثبت نام در رشته‌های بدون آزمون گروه تجربی و همین طور اطلاع از شرایط مورد نیاز برای ثبت نام از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099072952 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

بر اساس رای ۲ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *