بازار کار آیفون تصویری یا آنتن مرکزی، کدام بهتر است؟

۴۰۶ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
زمان مطالعه: ۳ دقیقه
بازار کار آیفون تصویری یا آنتن مرکزی، کدام بهتر است؟
سلب مسئولیت مطالب رپورتاژ آگهی: مجموعه‌ی «فرادرس» در تهیه‌ و تنظیم این محتوای تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی راجع به صحت آن نمی‌پذیرد.

امروزه با گسترش دانش بشریت، تکنولوژی و علم نیز روز به روز پیشرفت‌های چشمگیری داشته است. به گونه‌ای که برخی از این تکنولوژی‌ها نیاز به دانش زیادی داشته و برخی دیگر دانش کمتری نیاز دارند. تعمیر آیفون تصویری نیاز به دانش بالایی در الکترونیک دارد ولی نصب آیفون تصویری و تعمیر آنتن مرکزی به نسبت نیاز به دانش فراوانی نخواهد داشت. ما در این مقاله، تمامی حرفه‌هایی که با گذراندن تنها یک دوره شما را به یک تعمیرکار حرفه‌ای تبدیل می‌کنند را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

بازار کار تعمیرات آیفون تصویری یا تعمیر آنتن؟

تعمیر آیفون تصویری

منظور از تجهیزات ساختمانی تجهیزاتی که در یک برج مسکونی یا یک ساختمان به کار می‌رود، است. تجهیزاتی نظیر آنتن مرکزی، تابلو روان، دوربین مداربسته، آیفون تصویری و ...

هر کدام از این تجهیزات نیاز به گذراندن دوره‌ای برای حرفه‌ای شدن دارند. اما در این میان هستند حرفه‌هایی که ما را زودتر به سود و بازار کار وارد می‌کنند. در ابتدا برای شروع به یک حرفه باید موارد زیر را در نظر گرفت.

  1. آیا ورود به این شغل ما را از نظر مالی تامین می‌کند؟
  2. آیا برای رسیدن به سطح مناسب تعمیرکار آیفون تصویری و حرفه‌ای تر شدن زمان زیادی لازم است؟
  3. پرداخت پول از طرف مشتری در کار تعمیر آیفون تصویری چگونه است؟
  4. آیا شغل تعمیر آیفون تصویری نیازمند به سرمایه‌ای برای شروع است؟

این‌ها تماما سوالاتی هستند که ممکن است در ذهن تک تک افراد که به دنبال بازار کار خوب هستند، نقش ببندند. حال با همراهی شما عزیزان تمام این موارد را دنبال و برای آن‌ها پاسخی ارائه می‌کنیم.

آیا ورود به این شغل ما را از نظر مالی تامین می‌کند؟

در ابتدا باید نگاهی به شغل‌های گوناگون بیاندازیم. شغل‌ها از نظر مالی به دو دسته درآمد یکجا و درآمد خرده تقسیم‌بندی می‌شوند. درآمدهای یکجا به انجام پروژه تعمیر آنتن مرکزی گفته می‌شود که در ماه یک پروژه برای ما کافی است و درآمدهای خرده نیز به کارهایی نظیر تعمیر آیفون تصویری گفته می‌شود.

بارها شنیده ایم که سود در تعمیرات است.

آیا برای رسیدن به سطح مناسب تعمیرکار آیفون تصویری و حرفه‌ای‌تر شدن زمان زیادی لازم است؟

زمان یک نکته بسیار مهم در هر کاری است. پس قبل از شروع به کار باید زمان انجام کار را سنجید. تعمیر کار شدن در آیفون تصویری بسیار زمان بر تر از تعمیرکار شدن در آنتن مرکزی است، چراکه در تعمیر آیفون نیاز به دانش الکترونیک خواهد بود.

پرداخت پول از طرف مشتری در کار تعمیر آیفون تصویری چگونه است؟

پرداخت پول معمولا در کارهایی نظیر تعمیر آنتن مرکزی بسیار راحت تر از تعمیر آیفون خواهد بود. چراکه در تعمیر یک آنتن مرکزی شما با مدیر ساختمان سر و کار خواهید داشت که هیچ پولی از جیب نمی‌پردازد. اما در آیفون تصویری کاملا برعکس خواهد بود و این اشخاص هستند که پرداخت پول انجام می‌دهند و پول گرفتن از اشخاص در اوضاع اقتصادی امروزی بسیار سخت خواهد بود.

آیا شغل تعمیر آیفون تصویری نیازمند به سرمایه‌ای برای شروع است؟

برخی از فعالیت‌های بازار کار نیازمند به سرمایه‌ای برای شروع هستند، این سرمایه عمدتاً به ابزار و جنس مورد نیاز اختصاص پیدا می‌کند. در این بین، کارهایی نظیر تعمیر آیفون تصویری هیچ ابزار گرانی نخواهند داشت و تعمیر آنتن مرکزی هم از این قاعده پیروی می‌کنند.

نقش تجربه در تعمیر آنتن مرکزی و آیفون تصویری

تجربه در هر حرفه و هنری نقش بسیار بالایی دارد که علاوه بر علم تئوری نقش بسیاری در حرفه‌ای شدن افراد دارد. از زمان های قدیم بسیار شنیده ایم که: «تجربه بسیار مهمتر از علم است.»

تجربه درواقع سرعت هر حرفه تعمیراتی را بالا می‌برد. به عنوان مثال بنده در یک دوره آموزشی یاد گرفته‌ام که نحوه تعمیر یک برد آیفون کنوی به چه صورت است. حال اگر قبلا این موضوع را انجام داده باشم برای بار دوم سریعا به سراغ مشکل رفته و تعمیر را انجام خواهم داد. ولی اگر این تجربه را نداشته باشم، باید تقریبا چند برابر زمان بگذارم تا بتوانم این آیفون را تعمیر کنم. آنهم در صورتیکه مشکلاتی نظیر سوختن برد اصلی و هزار خسارت دیگر به کار وارد نشود.

تعمیر کار آیفون شوم یا نصاب؟

تعمیرکار بودن بسیار مهم‌تر است از نصاب بودن. یعنی هر تعمیرکاری حتما نصب را خواهد دانست اما هر نصابی تعمیرات را بلد نیست. پس همواره تمامی کسانی که در این رشته وارد شده‌اند را ببینید... اگر این شخص سالیان دراز در این حرفه است حتما تعمیرکار است و اگر تازه وارد باشد حتما نصاب خواهد بود، چراکه هم با سود و هم با علم تعمیرکاری آشنا نشده است.

بر اساس رای ۴ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
۱ دیدگاه برای «بازار کار آیفون تصویری یا آنتن مرکزی، کدام بهتر است؟»

باسلام
من به تازگی تصمیم
به این کارگرفتم با توکل بر خدا تلاش و پشتکار و همراهی فرادس …..

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *