نحوه استفاده از چند اکانت در اینستاگرام — آموزش تصویری

۴۰۹ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ مهر ۱۴۰۱
زمان مطالعه: ۱ دقیقه
نحوه استفاده از چند اکانت در اینستاگرام — آموزش تصویری

این روزها دیگر دیدن اینکه کسی چند اکانت اینستاگرام داشته باشد صحنه آنقدرها تعجب‌آوری نیست. برای مثال مردم برای حیوان خانگی، سرگرمی‌های یا کسب‌وکار خود اکانتی متفاوت می‌سازند. دلیل پشت این کار هرچه که باشد، در این مقاله نحوه استفاده از چند اکانت در اینستاگرام را به شما می‌آموزیم. روشی که در ادامه آورده‌ایم نیازمند ورود و خروج مداوم از اکانت‌ها نیست و می‌توانید تمام نوتیفیکیشن‌ها را روی تمام اکانت‌ها دریافت کنید. استفاده از این قابلیت و راه‌اندازی‌ آن هم بسیاره ساده است.

استفاده از چند اکانت در اینستاگرام با ۵ گام

۱. پیش از هر چیز اپلیکیشن اینستاگرام را روی موبایل آیفون یا دستگاه اندرویدی خود باز کنید. روی آیکون پروفایل در گوشه پایین سمت راست بزنید.

استفاده از چند اکانت در اینستاگرام

۲. سپس روی فلش منوی کشویی کنار نام کاربری، در گوشه بالا سمت راست بزنید.

استفاده از چند اکانت در اینستاگرام

۳. یک پاپ‌آپ از پایین به بالا می‌آید و گزینه «Try a New Account» یا «Add Account» را مشاهده خواهید کرد. بسته به موبایل آیفون یا اندرویدی خود یکی از این دو را انتخاب کنید.

استفاده از چند اکانت در اینستاگرام

۴. بعد از اینکه با مشخصات خود وارد حساب کاربری شدید یا حسابی تازه ساختید، متوجه می‌شوید که آیکون پروفایل در گوشه پایین سمت راست حالا تصویر پروفایل شما را نشان می‌دهد. این آیکون در واقع اکانتی که از آن استفاده می‌کنید را مشخص کرده. نقطه قرمز هم یعنی یکی دیگر از حساب‌های شما نوتیفیکیشن‌هایی دیده نشده دارد.

استفاده از چند اکانت در اینستاگرام

۵. برای تعویض حساب کاربری، به صفحه پروفایل رفته و روی نام کاربری خود در گوشه بالا چپ بزنید. یک پاپ‌آپ ظاهر می‌شود و قادر به انتخاب اکانتی که می‌خواهید استفاده کنید هستید.

استفاده از چند اکانت در اینستاگرام

به همین سادگی هرچه باید راجع به نحوه استفاده از چند اکانت در اینستاگرام می‌دانستید را آموختید. نکات پایانی اینکه خیلی ساده روی نام کاربری خود در صفحه پروفایل بزنید تا در هر لحظه قادر به سوییچ کردن آسان میان اکانت‌ها باشید و از این پس، نوتیفیکیشن‌ها هم حاوی نام کاربری حسابی خواهند بود که روی آن دریافت شده‌اند.

بر اساس رای ۸ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
منابع:
How To Geek
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *