شرکت در آزمون‌های آزمایشی تابستانه؛ تابستان را قوی‌تر شروع کنید

۲۳۲ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه
شرکت در آزمون‌های آزمایشی تابستانه؛ تابستان را قوی‌تر شروع کنید
سلب مسئولیت مطالب رپورتاژ آگهی: مجموعه‌ی «فرادرس» در تهیه‌ و تنظیم این محتوای تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی راجع به صحت آن نمی‌پذیرد.

ثبت‌نام آزمون‌های آزمایشی سنجش ویژه دبیرستان‌ها، مراکز آموزشی و دانش‌آموزان علاقه‌مند به شرکت در آزمون‌های تابستان، مرحله‌ای و جامع (دهم، یازدهم، دوازدهم و پیش)، از 97/3/30 از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت تعاونی خدمات آموزشی کارکنان سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjeshserv.ir شروع شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت تعاونی خدمات آموزشی، ثبت نام آزمون‌های آزمایشی سنجش برای سال تحصیلی 98-97 بر روی پایگاه اینترنتی شرکت تعاونی خدمات آموزشی کارکنان سازمان سنجش آموزش کشور، به نشانی www.sanjeshserv.ir شروع شد. آزمون‌های آزمایشی سنجش برای دانش آموزان دبیرستانی، در پایه‌های دهم، یازدهم، دوازدهم و همچنین فارغ‌التحصیلان پیش دانشگاهی، برگزار می‌شود.

این آزمون ها شامل آزمون‌های تابستانه، آزمون‌های مرحله‌ای، و آزمون‌های جامع خواهد بود و دانش‌آموزان پایه‌های دهم، یازدهم، دوازدهم و فارغ‌التحصیلان پیش‌دانشگاهی با شرکت در آزمون‌های آزمایشی سنجش قادر خواهند بود با آمادگی کامل در امتحانات نیمسال اول، نیمسال دوم و همچنین در آزمون سراسری سال 1398 شرکت کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از نحوه ثبت‌نام و چگونگی شرکت در آزمون‌های آزمایشی سنجش می‌توانند به پایگاه اینترنتی شرکت تعاونی خدمات آموزشی به نشانی www.sanjeshserv.ir مراجعه کنند.

روابط عمومی شرکت تعاونی خدمات آموزشی کارکنان سازمان سنجش آموزش

شماره تماس: 02142966

بر اساس رای ۹ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *