آموزش دانلود ویدیو از اینستاگرام — بهترین روش‌ ها برای اندروید، آیفون و کامپیوتر

۱۰۱۴۳۴ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۱۹ دی ۱۴۰۲
زمان مطالعه: ۱۴ دقیقه
آموزش دانلود ویدیو از اینستاگرام — بهترین روش‌ ها برای اندروید، آیفون و کامپیوتر

به دلایل مختلفی ممکن است بخواهید فیلم‌های موجود در اینستاگرام را دانلود کنید. اگر فقط علاقه‌مند به مشاهده این ویدیوها در اینستاگرام باشید که گزینه «ذخیره» (Save) برای پست‌های اینستاگرام فراهم شده است. با این وجود، بسیاری از این ویدیوها ارزش دانلود کردن دارند چراکه می‌توان از آن‌جا در موارد بسیاری استفاده کرد. در این آموزش، انواع روش‌های دانلود ویدیو از اینستاگرام را بررسی خواهیم کرد تا به کمک این روش‌ها، با هر دستگاهی که دارید، ویدیوهای اینستاگرام را دانلود کنید. ناگفته نماند که اگر می‌خواهید یکی از دیگر تنظیمات اینستاگرام یا قابلیت‌های مرتبط به آن را یاد بگیرید، می‌توانید از مطلب آموزش اینستاگرام مجله فرادرس بهره بگیرید. همچنین، در مطلبی جداگانه از مجله فرادرس نیز به نحوه دانلود فیلم از اینستاگرام پرداخته شده است.

هدف دانلود ویدیو از اینستاگرام چیست؟

ممکن است این سوال برای شما پیش آمده باشد که چرا باید ویدیوهای اینستاگرام را دانلود کنیم. پاسخ این سوال بسیار ساده است. اگر با روش‌های بازاریابی اینترنتی آشنا باشید، به طور قطع از اهمیت تولید محتوای ارزشمند آگاهی دارید. علاوه بر این، ویدیوهای اینستاگرام محل مناسبی برای تولید فیلم‌های آموزشی هستند که برای الگوبرداری از آن‌ها می‌توان استفاده کرد.

اپ اینستاگرام روی گوشی

به طور مثال، فرض کنید کانالی در رابطه با انواع سبک‌های عکاسی داشته باشید و بخواهید فیلم‌های آموزشی را در رابطه با تکنیک‌های ترکیب‌بندی در عکاسی تهیه کنید. یکی از راه‌های تولید فیلم‌های آموزشی و ایده‌یابی این است که فیلم‌های آموزشی مشابه را مشاهده و بررسی کنید. به این ترتیب، یک ایده کلی بدست خواهید آورد تا از این راه، نحوه تولید محتوای ویدیویی خود را بررسی کنید.

مرحله بعد برای ساخت ویدیوی آموزشی با کیفیت این است که ایده‌های خود را در یک استوری‌برد ترسیم کنید. به این ترتیب از نحوه تصویربرداری و قاب‌ها اطلاع کاملی پیدا می‌کنید. در این مرحله هم بررسی فیلم‌های آموزشی روش مناسبی برای به تصویر کشیدن ایده‌ها است. در حالت آماتوری حتی می‌توانید تصاویری از فیلم‌های مختلف را در استوری‌برد خود جای دهید تا نیازی به ترسیم هم نباشد.

دلیل دیگری که بیشتر برای دانلود فیلم از اینستاگرام می‌توان مطرح کرد، کپی کردن محتوای تولیدی سایر افراد در اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی است. البته این روش با توجه به کپی‌رایت و معیارهایی که شبکه‌های اجتماعی در نظر دارند ممکن است قدری با قانون کپی در تضاد باشد. با این وجود، بسیاری از افراد، این روش‌ها را نیز برای تولید محتوای خود در نظر می‌گیرند. بنابراین، پیش از آن‌که بخواهید ویدیویی را از اینستاگرام دانلود کنید، باید از صاحب اثر برای استفاده‌های دیگر، کسب اجازه کنید.

فراموش نکنید عدم توجه به قوانین اینستاگرام ممکن است اکانت شما را با مشکل اکشن بلاک مواجه کند، در اینصورت می‌توانید از راهنمای رفع مشکل اکشن بلاک اینستاگرام مجله فرادرس استفاده کنید.

اگر از اینستاگرام برای کسب درآمد و بازاریابی استفاده و به همین منظور ویدیوهای آن را دانلود می‌کنید، مطالعه مطالب زیر از مجله فرادرسپیشنهاد می‌شود‌:‌

چگونه فیلم های اینستاگرام را دانلود کنیم ؟

حال که به طور کامل از دلایل دانلود ویدیو از اینستاگرام آگاه هستید، در ادامه به طور کامل، روش‌های دانلود ویدیو از اینستاگرام را بیان می‌کنیم. این روش‌ها شامل نحوه دانلود در اندروید، iOS، ویندوز و لینوکس خواهد بود. در بیشتر این روش‌ها کافی است لینک پست مورد نظر خود را داشته باشیم و به این ترتیب بتوانیم ویدیوهای مربوط به پست را دانلود کنیم. همچنین، با توجه به اهمیت اطلاع از نحوه کپشن‌نویسی اینستاگرام، دانلود هشتگ‌ها و کپشن‌ها نیز اهمیت بسیار زیادی در اجرای اهداف بازاریابی ما خواهند داشت.

ساده ترین روش دانلود ویدیو از اینستاگرام

در این بخش یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای دانلود ویدیو از اینستاگرام را بیان می‌کنیم. به کمک این روش، ویدیو مورد نظر بدون افت کیفیت و به راحتی دانلود می‌شود.

در مرحله اول، به کمک اپلکیشن اینستاگرام یا با استفاده از مرورگر کامپیوتر خود به پست مورد نظر بروید. در هر یک از پست‌های اینستاگرام و در گوشه سمت راست، گزینه‌ای به صورت «سه‌نقطه» وجود دارد. با کلیک بر روی این بخش، منوی مربوط به آن باز می‌شود. در این مرحله گزینه «Copy Link» را انتخاب کنید تا URL مربوط به ویدیو کپی شود.

کپی لینک ویدیو از اینستاگرام

در مرحله بعد، به سایت «Bigbangram» بروید و آن را مانند تصویر زیر کپی و روی گزینه «Download» کلیک کنید.

دانلود ویدیو از اینستاگرام

در نهایت بعد از فشردن دکمه Download، پیش‌نمایشی از ویدیو ظاهر می‌شود و ویدیو مورد نظر دانلود خواهد شد. همچنین با استفاده از دکمه «All Profile Content» و وارد کردن «شناسه» (آیدی) حساب کاربری مورد نظر، امکان دانلود تمامی محتوای تولیدی وجود دارد.

آدرس سایت Bigbangram: «+»

ناگفته نماند که برای دانلود و ذخیره لایو اینستاگرام نیز می‌توانید آموزشی که در این رابطه در مجله فرادرس منتشر شده است را مطالعه کنید و البته در مورد قابلیت‌ها و تنظیمات اینستاگرام به آموزش اینستاگرام مجله فرادرس رجوع کنید.

سایر روش های دانلود ویدیو از اینستاگرام

روش قبلی را می‌توان در تمامی دستگاه‌ها و حتی سیستم عامل لینوکس مورد استفاده قرار داد. در ادامه، دانلود ویدیو از اینستاگرام را به کمک سایر روش‌ها بررسی می‌کنیم.

دانلود ویدیو از اینستاگرام اندروید

از نکات جالب اندروید این است که با مشاهده یک ویدیو در مرورگر یا اپلیکیشن،‌ آن ویدیو به طور خودکار به صورت «کش» (Cache) ذخیره می‌شود که با بازیابی آن می‌توان به ویدیو دسترسی پیدا کرد. برای بازیابی فایل‌ها باید از بخش «مدیرت فایل» (File Manager) گوشی خود اقدام کنید که مراحل آن را در ادامه بیان می‌کنیم.

در مرحله اول باید ویدیو را به طور کامل از طریق اپلیکیشن یا مرورگر مشاهده کنید. این نکته را به یاد داشته باشید که تنها همان بخش مشاهده شده در گوشی شما ذخیره می‌شود. بنابراین ویدیو را باید به طور کامل مشاهده کنید.

در مرحله بعد، File Manager گوشی خود را باز کنید و به مسیر Android > Data بروید. در نوار جستجوی بالای صفحه عبارت زیر را بنویسید:

com.instagram.android

البته این ویژگی تا اندروید ۱۰ کاربرد دارد و در اندروید ۱۱، دسترسی کاربران به این بخش محدود شده است. بنابراین، اگر از اندروید ۱۱ به بعد استفاده می‌کنید باید از سایر اپلیکیشن‌ها برای دسترسی به این بخش کمک بگیرید.

در مرحله بعد به مسیر Cache > Videos بروید. تمامی ویدیوهای اینستاگرام در این بخش با پسوند «clean.» نمایش داده می‌شوند. در این حالت به طور پیش‌فرض،‌ آخرین ویدیوها در بالاترین بخش فهرست قرار می‌گیرند.

پسوند فایل مورد نظر را از «clean.» به «MP4.» تغییر دهید یا این‌که آن را به عنوان یک فایل ویدویی در پلیر خود باز کنید. تا زمانی‌که کش اینستاگرام را پاک نکرده باشید،‌ امکان مشاهده ویدیوها در این مکان وجود دارد.

دانلود ویدیو از اینستاگرام iOS

فرآیند دانلود ویدیو از اینستاگرام در آیفون و سیستم عامل iOS قدری پیچیده است زیرا اینستاگرام اجازه دانلود استوری‌ها و ویدیوهای کاربران دیگر را نمی‌دهد. با این وجود، باز هم می‌توانید ویدیو مورد نظر خود را از طریق فیلمبرداری از صفحه نمایش، ضبط کنید. با این کار، کل صفحه گوشی همراه و فعالیت‌های کاربر، ضبط خواهند شد. در مراحل بعدی با استفاده از اپلیکیشن‌ها یا نرم‌افزارهای تدوین می‌توانید بخش‌های مورد نظر خود را برش بزنید و از فایل دانلود شده استفاده کنید. در ادامه، روش ضبط صفحه‌نمایش گوشی آیفون را بیان می‌کنیم.

به «Control Center» بروید و دکمه «Record» را فشار دهید. با این کار، بعد از یک شمارش معکوس ۳ ثانیه‌ای،‌ فیلمبرداری از صفحه‌نمایش آغاز می‌شود.

دانلود ویدیو اینستاگرام ios

با این روش حتی می‌توانید استوری‌های اینستاگرام را نیز ذخیره کنید.

 روش دوم دانلود تصاویر و ویدیوهای اینستاگرام روی آیفون

در اپ‌استور برنامه‌های مختلفی برای دانلود تصاویر و ویدئوهای اینستاگرام وجود دارند. خبر خوب این است که اغلب آن‌ها رایگان هستند؛ اما خبر بد این است که این برنامه‌ها غالباً خریدهای درون برنامه‌ای یا تبلیغات زیاد دارند و ظاهر آن‌ها در اکثر موارد چندان جذاب نیست. ولی در هر صورت با آن‌ها می‌توانید به منظور خود برسید. در این نوشته برنامه Regrammer را معرفی می‌کنیم که یکی از بهترین موارد در زمینه این نوع برنامه‌ها محسوب می‌شود.

گام 1 – اپلیکیشن را از اپ‌استور دانلود کنید.

گام 2 – در برنامه اینستاگرام، تصویر یا ویدئویی که می‌خواهید دانلود کنید را یافته و سپس روی آیکون share که مانند (...) است کلیک کنید و گزینه Copy Link را انتخاب نمایید.

گام 3 – اپلیکیشن Regrammer را باز کرده و لینک را در کادری که مشاهده می‌شود وارد کنید و سپس دکمه Preview را بزنید.

گام 4 – بر روی دکمه Repost بزنید.

گام 5 – بر روی گزینه More بزنید. بدین ترتیب امکان اشتراک پدید می‌آید. از این صفحه می‌توانید گزینه Save Image را انتخاب کرده و تصویر یا ویدئوی مورد نظرتان را در گوشی ذخیره کنید.

همان طور که اشاره کردیم مشکل این برنامه‌ها محدودیت آن‌ها است، به این ترتیب که با دانلود هر تصویر یا ویدئو یک سکه از موجودی شما کم می‌شود و در نهایت مجبور به خرید سکه خواهید شد. البته اگر گوشی آیفون شما جیلبریک باشد گزینه‌های دیگری نیز به این منظور وجود دارد. اما اگر جیلبریک نکرده باشید یک راه‌حل دیگر هم برایتان باقی مانده که در ادامه این راه‌حل را نیز شرح خواهیم داد.

روش سوم برای دانلود ویدیو از اینستاگرام iOS

یکی دیگر از اپلیکیشن‌هایی که برای دانلود تصاویر و ویدئوها از اینستاگرام وجود دارد MobiMover Free است. با طی مراحل زیر می‌توانید از این اپ برای دانلود ویدئوهای اینستاگرام بهره بگیرید. ابتدا این برنامه را برای سیستم‌های ویندوز و مک از لینک‌های زیر دانلود کنید:

  • لینک دانلود MobiMover Free برای ویندوز
  • لینک دانلود MobiMover Free برای مک

گام 1: آیفون خود را با کابل USB به رایانه وصل کرده و گزینه Trust This Computer را انتخاب کنید. روی رایانه برنامه EaseUS MobiMover Free را اجرا کرده و به صفحه اصلی بروید.

گام 2: روی گزینه Video Downloader در کنار 1-Click Transfer کلیک کنید. سپس گزینه device icon را انتخاب کنید و گوشی خود را پیدا کرده و تعیین نمایید تا ویدئو روی آن ذخیره شود.

گام 3: URL ویدئوهای اینستاگرام را کپی کرده و درون کادر مشخص شده وارد کنید. می‌توانید در بخش زیرین صفحه مستقیماً روی لوگوی اینستاگرام کلیک کنید تا به وب‌سایت آن رفته و ویدئوی مورد نظر خود را پیدا کنید.

گام 4: دکمه Download را بزنید تا این برنامه لینک را آنالیز کرده و ویدئو را روی آیفون شما دانلود کند. زمانی که کار پایان یافت به بخش ویدئوها روی گوشی آیفون بروید تا ویدئوی دانلود شده را به صورت آفلاین مشاهده کنید.

دانلود ویدیوهای خودمان از اینستاگرام

زمانی که یک استوری را در اینستاگرام منتشر کنید، این امکان برای شما وجود دارد که این استوری را همراه تمامی استیکر‌ها و ویرایش‌های انجام شده، در تلفن همراه خود ذخیره کنید. برای این کار کافی است آیکون مربوط به دکمه دانلود را پیش از انتشار استوری فشار دهید.

دانلود استوری اینستاگرام

حتی بعد از آپلود شدن استوری، این امکان را دارید که آن را دانلود کنید. برای دانلود استوری که خودتان آپلود کرده‌اید، آیکون «سه‌نقطه» در سمت راست صفحه را فشار دهید و «Save» را انتخاب کنید. برای ذخیره استوری با تمامی ویرایش‌های انجام شده، گزینه «Save Story» و در غیر اینصورت، «Save Video» را انتخاب کنید.

دانلود استوری اینستاگرام

در صورت نیاز می‌توانید این فرآیند را برای دفعات بعد به صورت خودکار انجام دهید. برای این کار، در داخل اپلیکیشن اینستاگرام به مسیر «Settings > Privacy > Story Controls» بروید و گزینه «Save to Camera Roll» را انتخاب کنید. به این ترتیب، هر بار که یک استوری منتشر کنید، به طور خودکار در گالری گوشی شما ذخیره خواهد شد. البته اگر به طور کامل با نحوه تنظیمات اینستاگرام آشنایی ندارید، مطالعه مطلب «آموزش اینستاگرام» پیشنهاد می‌شود.

دانلود استوری اینستاگرام

معرفی سرویس کاربردی InVideo

محتوای حمایت شده: InVideo پلتفرمی آنلاین برای ویدیو و فیلم آموزشی است که کاربران آن در بیش از ۱۹۰ کشور، جامعه‌ای بالای ۱/۵ میلیون نفر را تشکیل می‌دهند. به کمک این پلتفرم، ویرایش و تدوین ویدیو به راحتی از طریق مرورگر امکان‌پذیر خواهد بود. پلتفرم InVideo راه بسیار مناسبی برای ساخت ویدیوهای تبلیغاتی، فیلم‌های تبلیغاتی در شبکه‌های اجتماعی و سایر فیلم‌های آموزشی به شمار می‌آید.

InVideo به کمک بیش از ۴۰۰۰ قالب آماده و همچنین عکس، موسیقی، فیلم و سایر امکانات پولی و باکس‌های متنی، ابزاری قدرتمند در حوزه تهیه و تدوین ویدیو به شمار می‌آید. ویژگی که این سرویس را از سایر رقبا متمایز می‌کند این است که طرح رایگان آن هیچ‌گونه واترمارکی در ویدیو شما ایجاد نمی‌کند. علاوه بر این، ویرایشگر آنلاین InVideo قابلیت‌های زیر را نیز شامل می‌شود:

  • بیش از ۴۰۰۰ قالب آماده دست‌ساز به همراه یک تقویم شبکه اجتماعی (تقویم محتوایی)
  • شامل بیش از ۸ میلیون کتابخانه واسط (فیلم، عکس، موسیقی و…) رایگان (iStock) و بیش از ۱ میلیون کتابخانه واسط پولی از «Shutterstock» و «Storyblock»
  • قابلیتی برای تبدیل آسان متن به ویدیو
  • راه مناسبی برای کات زدن، برش، خلق ترکیب‌های تصویری و اعمال قالب‌های آماده کسب و کار و مواردی مشابه
  • قابلیت خوانش خودکار متن به همراه امکانی جهت اضافه کردن صدای گوینده
  • پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته در هفت روز هفته همراه با جامعه‌ای بیش از ۲۰ هزار سازنده ویدیو و بازاریاب
  • دسترسی از طریق ویندوز، مک و آیپد به کمک مرورگرهای معمول کامپیوتر

برای آشنایی با سرویس InVideo روی لینک کلیک کنید.

دانلود ویدیوهای اینستاگرام به کمک وبسایت PokoInsta

یکی دیگر از سرویس‌های آنلاین رایگانی که می‌توانید به کمک آن انواع ویدیوها را از اینستاگرام دانلود کنید، سایت PokoInsta است. به کمک این وبسایت، می‌توانید ویدیوهایی که به صورت پست، ریلز، IGTV و یا های‌لایت استوری در اینستاگرام به اشتراک گذاشته‌اند را به سادگی و تنها با یک کلیک دریافت کنید. همچنین از دیگر قابلیت‌های آن نیز، می‌توان به امکان دانلود تصاویر پست‌ها، کپی کردن کپشن آن‌ها، دانلود آیکون‌های‌ های‌لایت استوری‌ها و برخی موارد دیگر از این دست اشاره کرد.

بهترین برنامه های دانلود ویدیو از اینستاگرام

تا اینجا روش‌های مناسبی را برای دانلود ویدیو از اینستاگرام بیان کردیم. در ادامه قصد داریم بهترین اپلیکشن‌های دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام را معرفی کنیم.

Reposter for Instagram

از جمله اپلیکیشن‌های معروفی که برای دانلود ویدیو از اینستاگرام مورد استفاده قرار می‌گیرد، اپلیکیشن «Reposter for Instagram» است. با این اپلیکیشن به راحتی می‌توانید ویدیوهای موجود در اینستاگرام را دانلود کنید. البته نسخه رایگان این نرم‌افزار، بعد از ذخیره ویدیو یک «Watermark» بر روی آن قرار می‌دهد. این مورد بویژه برای کسانی که از اپلیکیشن‌های رایگان استفاده می‌کنند قدری آزاردهنده خواهد بود.

با این وجود، درصورتیکه از این اپلیشکین برای ایده‌یابی استفاده می‌کنید، درج واترمارک محدودیتی برای ساخت فیلم آموزشی شما ایجاد نخواهد کرد. البته این اپلیکیشن تنها در اندروید قابل استفاده است. مشابه همین اپلیکیشن و با همین نام نیز برای iOS توسعه داده شده که لینک‌ها مربوط به آن در زیر آمده است.

  • لینک دانلود اپلیکیشن Reposter for Instagram برای اندروید: «+»
  • لینک دانلود اپلیکیشن Reposter for Instagram برای iOS: «+»

اپلیکیشن دانلود ویدیو از اینستاگرام

InsTake Downloader

یکی از بهترین برنامه‌هایی که می‌توان برای دانلود ویدیو از اینستاگرام انتخاب کرد، اپلیکیشن InsTake Downloader است. به کمک این اپلیکیشن علاوه بر دانلود ویدیو می‌توان استوری‌ها، عکس‌ها، هایلایت‌ها و Reels را دانلود کرد.

  • لینک دانلود اپلیکیشن InsTake Downloader برای اندروید: «+»

اپلیکیشن دانلود ویدیو از اینستاگرام

Saver Reposter for instagram

افرادی که برای کسب درآمد از اینستاگرام سعی در تولید محتوا دارند از اهمیت هشتگ‌ها و متن کپشن اینستاگرام آگاهی دارند. گاهی اوقات، علاوه بر دانلود ویدیو از اینستاگرام ممکن است بخواهید به متن‌ها یا هشتگ‌های یک پست اینستاگرام نیز دسترسی داشته باشید. چنین کاری در اپلیکیشن اینستاگرام امکان‌پذیر نیست اما به کمک اپلیکیشن «Saver Reposter for instagram» این امکان وجود دارد که علاوه بر ویدیو، سایر محتوای تولیدی از جمله هشتگ‌ها، عکس‌ها و کپشن را نیز دانلود یا کپی کنید.

برای دانلود تمامی موارد گفته شده کافی است مانند قبل، لینک پست را از اینستاگرام کپی و آن را در داخل برنامه وارد کنید. به این ترتیب، امکان ذخیره هریک از گزینه‌های ذکر شده را خواهید داشت.

  • لینک دانلود اپلیکیشن Saver Reposter for instagram برای اندروید: «+»

اگر می‌خواهید با نحوه کپشن‌نویسی اصولی آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم مطلب زیر از مجله فرادرس را مطالعه کنید.

Quick Save

همانند سایر اپلیکیشن‌های دانلود ویدیو از اینستاگرام، این اپلیکیشن نیز قابلیت دانلود از اینستاگرام را فراهم می‌کند. علاوه بر این، امکانات مختلفی هم برای ویرایش ویدیوهای دانلود شده دارد. ویژگی‌های متمایز این اپلیکیشن در ادامه آورده شده است.

  • طراحی UI مناسب
  • دانلود سریع عکس‌ها و فیلم‌ها
  • وجود ابزارهای تدوین
  • لینک دانلود اپلیکیشن Quick Save برای اندروید: «+»

InstaGet

اپلکیشن دیگری که می‌توان از آن برای دانلود ویدیو از اینستاگرام استفاده کرد، «InstaGet» است. به کمک این اپلکیشن امکان کپی کردن هشتگ‌ها را نیز خواهید داشت.

  • لینک دانلود اپلیکیشن InstaGet برای اندروید: «+»

آموزش دانلود تصاویر و ویدیوهای اینستاگرام با Video Downloader for Instagram

حال که بسیاری از اپلیکیشن‌ها را برای دانلود ویدیو از اینستاگرام معرفی کردیم، نحوه نصب و استفاده یکی از آن‌ها را در ادامه توضیح خواهیم داد.

1- برنامه فروشگاه Google Play یا فروشگاه برنامه‌های اندرویدی موردعلاقه خود را باز کنید. علامت Google Play یک مثلث رنگارنگ است و روی تمام موبایل‌های اندرویدی به‌صورت پیش‌فرض وجود دارد.

دانلود ویدیو از اینستاگرام

2- در نوار جست‌وجوی Google Play عبارت Video Downloader for Instagram را جست‌وجو کنید.

دانلود ویدیو از اینستاگرام اندروید

3- در نتایج جست‌وجو Video Downloader for Instagram را لمس کنید.

دانلود ویدیو از اینستاگرام اندروید

4- سپس دکمه Install را لمس کنید. وقتی که برنامه نصب شود، عبارت Install تبدیل به Open می‌شود.

دانلود فیلم از اینستاگرام اندروید

5- حالا برنامه اینستاگرام را باز کنید. آیکون قرمز، نارنجی و بنفش اینستاگرام را همه می‌شناسیم.

6- سه نقطه عمودی را در کنار ویدئویی که می‌خواهید دانلود کنید لمس کنید.

7- حالا Copy Share URL را لمس کنید.

8- برنامه Video Downloader for Instagram را باز کنید. این برنامه باید در فهرست برنامه‌های شما باشد چون آن را نصب کرده‌اید. آیکون آن شبیه به علامت اینستاگرام است اما یک پیکان روی آن اضافه شده است.

9- حالا Paste Share URL here را لمس کنید.

10- بعد Paste را لمس کنید. لینک مورد نظر شما در نوار این برنامه ظاهر می‌شود.

11- حالا آیکون دانلود را لمس کنید. این همان علامت پیکان در دایره صورتی است.

12-  Download Video را بزنید. ویدئوی موردنظر روی دستگاه شما دانلود و در این آدرس ذخیره خواهد شد: My Files/InstaSave/download.

بدین ترتیب از این به بعد قادر خواهید بود ویدئوهای مورد نظرتان را در گوشی موبایل اندرویدی خود ذخیره کنید و برای همیشه داشته باشید.

سایت دانلود ویدیو، هشتگ، کپشن و استوری از اینستاگرام

اگر مطلب را تا اینجا مطالعه کرده باشید، با نحوه دانلود ویدیو از اینستاگرام به خوبی آشنا شده‌اید. در ادامه قصد داریم روشی را معرفی کنیم که از طریق آن بتوانید تمامی محتوای تولیدی در اینستاگرام را دانلود کنید. به کمک این روش قادر خواهید بود کپشن‌ها، هشتگ‌ها، استوری‌ها، تصاویر و فیلم‌های موجود در اینستاگرام را به طور کامل دانلود کنید. برای استفاده از چنین قابلیتی از سایت «storiesig» کمک می‌گیریم.

برای استفاده از قابلیت‌های این سایت باید در ابتدا، شناسه (آیدی) حساب اینستاگرام مورد نظر خود را در بخش بالایی وارد کنید. ما در این بخش از شناسه فرادرس برای این کار استفاده کرده‌ایم.

البته بارگذاری این صفحه ممکن است قدری زمان‌بر باشد. با این وجود، بعد از گذشت لحظاتی، صفحه‌ای مشابه زیر خواهیم داشت.

تصویر

همانطور که مشاهده می‌کنید،‌ به راحتی می‌توان متن کپشن‌ها را به همراه ویدیو یا عکس پست مربوطه، دانلود کرد.

لینک سایت «storiesig»: «+»

دانلود از اینستاگرام

دانلود ویدیو از اینستاگرام با IDM

از جمله نرم‌افزارهایی که می‌توان به کمک آن، برخی از ویدیوهای اینستاگرام را دانلود کرد، نرم‌افزار «Internet Download Manager» است. البته این روش که در ادامه مطرح می‌کنیم در تمامی ویدیوها کاربرد ندارد اما به کمک آن می‌توانید ویدیوهای اینستاگرام را با کیفیت‌های مختلفی دانلود کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که نرم‌افزار Internet Download Manager را نصب کنید.

زمانی که این نرم‌افزار را نصب کنید، به طور معمول یک «افزونه» نیز در مرورگر شما نصب خواهد شد. در مراحل بعد هرگاه که ویدیویی را در اینترنت مشاهده کنید، آیکونی مانند تصویر زیر در آن نمایش داده خواهد شد که با کلیک بر روی آن، ویدیوها با کیفیت‌های مختلف را می‌توانید دانلود کنید.

البته همانطور که گفته شد این روش همیشه کاربرد ندارد و برخی از ویدیوهای اینستاگرام را نمی‌توانید با این روش دانلود کنید. با این وجود، روشی بسیار مناسب برای دانلود ویدیو از اینستاگرام به شمار می‌آید.

همچنین در برخی از موارد، ویدیوهایی که به صورت «حفاظت شده» (Protected)‌ آپلود شده‌اند، توسط این نرم‌افزار قابل دانلود نیستند. از نمونه‌های آن می‌توان به فایل‌های حجیم در یوتیوب اشاره کرد. با انجام تنظیماتی می‌توانید چنین فایل‌هایی را نیز از طریق IDM دانلود کنید. در ادامه، نحوه اعمال این تنظیمات را بیان می‌کنیم.

در ابتدا، بعد از بازکردن نرم‌افزار، بر روی گزینه «Option» کلیک کنید. در مرحله بعد به تب «General» بروید و در این قسمت بر روی دکمه «Edit» در کنار «Customize IDM Download panels in browsers» کلیک کنید.

دانلود ویدیو با IDM

در پنجره باز شده، گزینه مشخص شده در تصویر زیر را فعال و سپس بر روی دکمه «OK» کلیک کنید.

ربات تلگرام دانلود فیلم از اینستاگرام

علاوه بر روش‌هایی که برای دانلود فیلم از اینستاگرام مطرح شد، به کمک ربات تلگرام نیز می‌توانیم فیلم‌های اینستاگرام و سایر محتوای موجود را دانلود کنیم. البته به این نکته توجه داشته باشید که ربات‌های تلگرام علاوه بر مفید بودن، می‌توانند اطلاعات تلفن همراه شما را نیز استخراج کنند. به همین دلیل، استفاده از ربات‌های تلگرام برای دانلود ویدیو از اینستاگرام روش مناسبی از نظر ما نیست اما با این وجود، چنین روشی را نیز می‌توان برای دانلود فیلم از اینستاگرام در نظر گرفت.

معرفی فیلم آموزش بازاریابی در شبکه های اجتماعی

دوره بازاریابی شبکه های اجتماعی

همانطور که اشاره شد، از جمله دلایلی که افراد فیلم‌های شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام را دانلود می‌کنند، تولید محتوا و به دنبال آن کسب درآمد است. برای کسب درآمد از طریق شبکه‌های اجتماعی نیاز به استراتژی‌های خاصی است که در مبحث بازاریابی شبکه‌های اجتماعی جای دارد. به همین دلیل، فرادرس دوره‌ای ۳ ساعت و ۲۲ دقیقه‌ای را در قالب چهار درس تدوین کرده است که در ادامه به توضیح این دروس خواهیم پرداخت.

در درس اول این آموزش با اصول و قواعد حضور در شبکه‌های اجتماعی آشنا خواهیم شد  تکنیک‌های مدیریت شبکه‌های اجتماعی بررسی می‌شود.

درس دوم به بررسی شیوه‌ها و ابزارهای بازاریابی و مدل‌های کسب درآمد اختصاص دارد. تولید محتوا و ابزارهای آن در درس سوم بررسی می‌شوند و در درس چهارم، اصول بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی از جمله بک‌لینک و سئو مرور خواهد شد.

بر اساس رای ۲۶۶ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
منابع:
wikihowمجله فرادرس
۱۲ دیدگاه برای «آموزش دانلود ویدیو از اینستاگرام — بهترین روش‌ ها برای اندروید، آیفون و کامپیوتر»

سلام ویدیو های پوستر دار رو چطور دانلود کنیم

هرچی میزنم بالانمیاره نمیدونم چیکارکنم.حتمابایدبرم توحسابم؟؟؟

سلام لینک دانلود بفرستید

سپاس فراوان به خاطر اطلاعات خوبتون. موفق و مانا باشید

خیلی خیلی خیلی ممنون و سپاسگزارم بابت راهنمایی عالی که زحمت کشیدی و تهیه کرده ای … متشکرم

سلام. تبلت شما asus است؟ من هم مدتی است اینستاگرام اصلی در تبلتم باز نمی شود. شما هم می توانید مانند من نرم افزار های غیررسمی اینستاگرام مثل اینستاپلاس را نصب کنید که روی تبلت من کار کردند. در گوگل پلی استور قابل دانلود است.

سلام:
اینستاگرام من اصلا باز نمیشه میشه لطف کرده لینکی بدید که اینستام باز بشه ،البته از همه روشها برای باز کردن استفاده کرم بازم باز نشد ،باید چکار کنم که تو تبلتم اینستا رو داشته باشم ،با سپاس از شما .

یه دنیا مرسی

مرسی که هستین…..

سلام لینک دانلود بفرستید

فیلمهای دنباله دار دانلود نمیشه. روش دانلود اونها رو هم بگید. ممنون.

وقتی میرم تو اینستا اون علامت سه نقطه عمودی بالای ویدیو نمیاد کمک کنید لطفا

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *